Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman pelastaisit mieluummin palavasta talosta? entisen koulukiusaajasi vai Donald Trumpin?

Vierailija
24.07.2019 |

.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvetta polttaa ketään elävältä, joten pelastaisin molemmat. Ei se minun oloani helpottaisi, vaikka kiusaajat liekeissä käristyisivätkin.  

Luetun ymmärtäminen.

On yhdyssana. 

Vierailija
22/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajan pelastaisin ja siinä vaiheessa kun oltaisiin päästy palavasta talosta ulos, työntäisin hänet liekkimereen. Haluaisin varmistaa, että kiusaajani varmasti kohtaa loppunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajani ehdottomasti. Ei mulla oli mitään häntä vastaan, toivon että on aina aikuistunut ja oppinut virheistään ja saanut omankin elämänsä mallilleen. Yksi entisistä kiusaajistani mm hakkasi kaverinsa kanssa mut ja rikkoi esim kaljapullon mun päähän yms. Nykyään ollaan väleissä, hän on samassa kaveripiirissä ja ihan mukava ja muuttunut aiemmista ajoista. Hyvä niin. Trumpilla sit taas on niin paljon valtaa ja niin erilainen ajatusmaailma kuin mulla, että pelkäisin katuvani hänen pelastamistaan jos hän aiheuttaisi tulevaisuudessa kärsimystä useille ihmisille. Jos pystyisin pelastaisin kuitenkin molemmat.

Vierailija
24/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaajan pelastaisin ja siinä vaiheessa kun oltaisiin päästy palavasta talosta ulos, työntäisin hänet liekkimereen. Haluaisin varmistaa, että kiusaajani varmasti kohtaa loppunsa.

Murhatuomio onkin hieno tapa jatkaa elämäänsä koulukiusatuksi tulemisen jälkeen. 

Vierailija
25/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murhatuomio onkin hieno tapa jatkaa elämäänsä koulukiusatuksi tulemisen jälkeen. 

Toki pitäisin huolen, ettei jää todisteita. Tuskin tuota kukaan edes näkisi. Sanoisin vaan että en pystynyt pelastamaan Trumpia enkä kiusaajaa. Haluaisin vaan ensin nähdä kiusaajani kasvoilla helpottuneen ilmeen kun pelastui palosta ja sen jälkeen sen paniikin, kun hän joutuukin tuleen takaisin. 

Vierailija
26/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rehellinen narsisti enkä edes teeskentele että harkitsisin anteeksiantoa vihollisilleni ja lapsuuteni myrkyttäjille, lähtökohtaisesti jo ankea orvon osa olisi ollut riittävä kirous osalleni. Kiusaaja lähtee tuliseen helvettiin nahka ruvella ja sormet koukussa siis.

Vierailija
27/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki pitäisin huolen, ettei jää todisteita. Tuskin tuota kukaan edes näkisi. Sanoisin vaan että en pystynyt pelastamaan Trumpia enkä kiusaajaa. Haluaisin vaan ensin nähdä kiusaajani kasvoilla helpottuneen ilmeen kun pelastui palosta ja sen jälkeen sen paniikin, kun hän joutuukin tuleen takaisin. 

kyllä se ymmärtää yskän kun pelastat trumpin hyvää palkkiota vastaan ja iloisesti lähtiessäsi isket silmää.

Parasta hitaissa kuolemissa on juuri se, että sitä ehtii miettiä asioita. Ajatelkaas niitä jotka putoaa vuorikiipeilyn aikana ja matkaa on muutama kilometri. Ehdit tajuta oikein hyvin että tää oli tässä ja tuossa se maa lähestyy. Sama juttu tulipalossa jollei häkä ole armollinen ja vie tajuntaa.

Vierailija
28/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin, hän palkitsisi teon anteliaammin.

Vierailija
29/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin. Ehkä hän antaisi minulle miljoonan?

Vierailija
30/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kukaan kiusannut koulussa enkä minä kiusannut ketään. Minulle riitti se oma kaveripiiri, johon kuului ehkä 3-4 kaveria, eikä  minulle ollut tarvetta miellyttää kaikkia mahdollisia tyyppejä. Antaisin Donaldin kärytä oikein kunnolla!

Vierailija
31/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastaisin molemmat, mutta Trump saa enemmän hyvää aikaan maailmassa, joten aloittaisin Donaldista.

Mainitse yksikin hyva asia jonka Trump on saanut aikaan. Vihoissa kaikkien entisten ystavien kanssa mutta ihailee verenhimoisia diktaattoreja.

Vierailija
32/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpin. Ehkä hän antaisi minulle miljoonan?

Trump voisi luvata miljoonan mutta loppuelamasi saisit sita odottaa.

Vierailija
33/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajan, ehdottomasti. Trump on yhtä kuin on epästabiili ladattu ydinase.

Vierailija
34/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin, koska hän on talossa yksin.

Vierailija
35/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan.

Vierailija
36/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajan. Pysyvistä henkisistä arvista huolimatta en ole enää katkera hänelle, ja käsittääkseni on kasvanut asialliseksi ihmiseksi. Ja vaikkei olisikaan niin ei ainakaan aiheuta yhtä suuren mittakaavan vahinkoa kuin se toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi