Kumman pelastaisit mieluummin palavasta talosta? entisen koulukiusaajasi vai Donald Trumpin?
Kommentit (36)
Koulukiusaajan. Ei aiheuta niin paljon tuhoa.
Trumpin tietysti. Minulla ei ole henkilökohtaisesti mitään häntä vastaan (Eikä ole muuten 99.9797% antitrumpeteistakaan häntä vastaan. Todennäkösempää tosin on, että antirumpeissa on entisiä koulukiusaajia paljon. Kaksi ainakin on ilmoittautunut Somessa)
Trump ei ole tehnyt minulle mitään pahaa. Eli hänet siis.
Pelastaisin molemmat, mutta Trump saa enemmän hyvää aikaan maailmassa, joten aloittaisin Donaldista.
Trumpin, enkä pelkästään palkkion toivossa. Koulukiusaajan kohdalla kävisin hakemassa vaahtokarkkeja joita grillaisin sen kytevän, edelleen hengittävän ruhon yllä. Pelastushenkilöstön saapuessa heittäisin kytevän ruhon päälle hiekkaa, ihan vain siltä varalta että se jää henkiin. Pääseepähän joku puhdistamaan haavat kunnolla kivistä.
Trumpin. Koulukiusaajani saisivat kärventyä. En Trumpistakaan piittaa, mutta se ei minulle henk.koht. ole tehnyt mitään. Kulukiusaajat tekivät elämästä vähemmän mukavaa vuosikausiksi. En kyllä heitäkään mitenkään aktiivisesti muistele tai vihaa, mutta näistä kahdesta pahasta siis Trump.
Trumpin, ei tarvitse edes kahdesti miettiä.
Toivottavasti mun kiusaajat eivät koskaan joudu tilanteeseen jossa niiden henki riippuisi musta. En varmasti auta ketään niistä.
Pelastaisin Donaldin, Juha-Jukka kärventyisi ja minä hykertelisin käsiäni hieroen, maksaläikkäni kiiltäisivät kuumuudessa liekkein kohotessa korkeuksiin.
Entisen koulukiusaajan, jonka voisin sitten potkia ja piestä kuoliaaksi. Kaksi kärpästä yhdellä kertaa.
Eikä mulla siis ole itselläni mitään Trumpia vastaan, mutta monilla tuntuu olevan. Ap
Kiusaajan. Hän on sossupummi, joka ei saa mitään isoa pahaa aikaan vaikka jatkaisikin elämäänsä. Trupilla on sen verran valtaa, että sekopäisyyksissään voi räjäyttää vaikka koko maapallon.
Koulukiusaajan. Ei minulla Trumpia vastaan ole mitään, mutta koulukiusaajani ovat noin 44-vuotiaita, kun taas Trump selkeästi lähempänä elämän loppua.
Eli ihan elinvuosihyötysuhde edellä mennään.
Ensin pelastaisin Trumpin, ja kiitoksena tämä saisi auttaa työntämään mahdollisimman monta kiusaajaa palavaan taloon.
Koulukiusaajan, koska hän on saanut aikaan vähemmän pahaa eikä minun tarvitse nähdä häntä enää koskaan esim. uutisissa tai sanomalehdissä.
Koulukiusaajani kuoli jo vuosia sitten huumeiden yliannostukseen, joten hänessä ei ole enää mitään pelastettavaa. Paha sai palkkansa.
Ei ole tarvetta polttaa ketään elävältä, joten pelastaisin molemmat. Ei se minun oloani helpottaisi, vaikka kiusaajat liekeissä käristyisivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta polttaa ketään elävältä, joten pelastaisin molemmat. Ei se minun oloani helpottaisi, vaikka kiusaajat liekeissä käristyisivätkin.
Luetun ymmärtäminen.
Trumpin tietty.