Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman pelastaisit mieluummin palavasta talosta? entisen koulukiusaajasi vai Donald Trumpin?

Vierailija
24.07.2019 |

.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin tietty.

Vierailija
2/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajan. Ei aiheuta niin paljon tuhoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin tietysti. Minulla ei ole henkilökohtaisesti mitään häntä vastaan (Eikä ole muuten 99.9797% antitrumpeteistakaan häntä vastaan. Todennäkösempää tosin on, että antirumpeissa on entisiä koulukiusaajia paljon. Kaksi ainakin on ilmoittautunut Somessa)

Vierailija
4/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump ei ole tehnyt minulle mitään pahaa. Eli hänet siis.

Vierailija
5/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeäkään epäröimättä Trumpin.

Vierailija
6/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaisin molemmat, mutta Trump saa enemmän hyvää aikaan maailmassa, joten aloittaisin Donaldista.

Vierailija
7/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin, enkä pelkästään palkkion toivossa. Koulukiusaajan kohdalla kävisin hakemassa vaahtokarkkeja joita grillaisin sen kytevän, edelleen hengittävän ruhon yllä. Pelastushenkilöstön saapuessa heittäisin kytevän ruhon päälle hiekkaa, ihan vain siltä varalta että se jää henkiin. Pääseepähän joku puhdistamaan haavat kunnolla kivistä.

Vierailija
8/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin.  Koulukiusaajani saisivat kärventyä. En Trumpistakaan piittaa, mutta se ei minulle henk.koht. ole tehnyt mitään. Kulukiusaajat  tekivät elämästä vähemmän mukavaa vuosikausiksi. En kyllä heitäkään  mitenkään aktiivisesti muistele tai vihaa, mutta näistä kahdesta pahasta siis Trump.

Vierailija
9/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin, ei tarvitse edes kahdesti miettiä.

Vierailija
10/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mun kiusaajat eivät koskaan joudu tilanteeseen jossa niiden henki riippuisi musta. En varmasti auta ketään niistä.

Vierailija
11/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaisin Donaldin, Juha-Jukka kärventyisi ja minä hykertelisin käsiäni hieroen, maksaläikkäni kiiltäisivät kuumuudessa liekkein kohotessa korkeuksiin.

Vierailija
12/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen koulukiusaajan, jonka voisin sitten potkia ja piestä kuoliaaksi. Kaksi kärpästä yhdellä kertaa.

Vierailija
13/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulla siis ole itselläni mitään Trumpia vastaan, mutta monilla tuntuu olevan. Ap

Vierailija
14/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajan. Hän on sossupummi, joka ei saa mitään isoa pahaa aikaan vaikka jatkaisikin elämäänsä. Trupilla on sen verran valtaa, että sekopäisyyksissään voi räjäyttää vaikka koko maapallon.

Vierailija
15/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajan. Ei minulla Trumpia vastaan ole mitään, mutta koulukiusaajani ovat noin 44-vuotiaita, kun taas Trump selkeästi lähempänä elämän loppua.

Eli ihan elinvuosihyötysuhde edellä mennään.

Vierailija
16/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pelastaisin Trumpin, ja kiitoksena tämä saisi auttaa työntämään mahdollisimman monta kiusaajaa palavaan taloon.

Vierailija
17/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajan, koska hän on saanut aikaan vähemmän pahaa eikä minun tarvitse nähdä häntä enää koskaan esim. uutisissa tai sanomalehdissä.

Vierailija
18/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajani kuoli jo vuosia sitten huumeiden yliannostukseen, joten hänessä ei ole enää mitään pelastettavaa. Paha sai palkkansa. 

Vierailija
19/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta polttaa ketään elävältä, joten pelastaisin molemmat. Ei se minun oloani helpottaisi, vaikka kiusaajat liekeissä käristyisivätkin.  

Vierailija
20/36 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvetta polttaa ketään elävältä, joten pelastaisin molemmat. Ei se minun oloani helpottaisi, vaikka kiusaajat liekeissä käristyisivätkin.  

Luetun ymmärtäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme