Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko olevasi puolisosi kanssa loppuelämänne yhdessä?

Vierailija
24.07.2019 |

Voitko edes kuvitella että ajautuisitte sellaiseen tilanteeseen että ero olisi ainoa vaihtoehto?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta sitten olisin sanonut, että uskon. Nyt sanon, että en oikeastaan. Hirvittävää

Vierailija
42/48 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, mutta silti voin hyvin kuvitella että jossakin tilanteessa ero olisi ainoa vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä en.

Tämä raastaa minua jo nyt.

Jos hänen elintapansa eivät muutu, niin pakko on särkeä lapselta perusturva.

Vierailija
44/48 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Haluan elää omaa elämääni enkä pelkkää jatkuvaa huonoa kompromissia. Onneksi lapsi on jo 6, harmi vaan että vähän erityinen.

Vierailija
45/48 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt alkaa pahasti näyttämään siltä että yhdessä ollaan loppuun asti. Vaimo lopetti erohöpinätkin siihen kun sanoin että minulla ei ole mitään eroa vastaan. 

Vierailija
46/48 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Toisaalta joo, toisaalta en.

Parisuhde on ihan hyvä ja toisen seurassa on kiva olla. Rakkautakin on, intohimoa ei niinkään. Mulle sopis suhde kämppiksinä, mies haluaa seksiä niin siksi sitä välillä on.

Yhdessä ollaan oltu 20v

Vierailija
47/48 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Kerran olen eronnut, ja vaikka kumppaniani rakastan en mitenkään pysty toisen puolesta lupaamaan että olemme yhdessä kunnes kuolema erottaa. Menin naimisiin sillä ajatuksella että en halua erota, mutta niin vaan 40v kohdalla mies löysi toisen.

Ajattelen niin että tämä suhde jossa olen, niin kauan kun se on molemmille hyvä ja rakkautta riittää olemme yhdessä. Jos jompikumpi ei ole enää suhteeseen tyytyväinen on hyvä hetki ensin katsoa voiko asioille jotain tehdä ja jos toiveet ja suunnitelmat ovat kovin erilaisia niin vaikka sitten erota. Miksi viettäisin aikaa ihmisen kanssa joka ei halua viettää aikaa minun kanssani?

Ehkä hieman kyynistä, mutta en aio enää jäädä epätyydyttävään suhteeseen roikkumaan jos tämä parisuhde muodostuisi sellaiseksi että kotona käydään vain nukkumassa. Toivon ettei muodostu.

Vierailija
48/48 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta oltu yhdessä ja meillä on tosi kivaa. Päivittäinen nauru tekee suhteelle hyvää ja rento yhdessäolo on tärkeää, elämä kun on tarpeeksi stressaavaa tuolla työelämässä ym. Ollaan hyvät kaverit ja aviopuolisot samassa paketissa, enkä millään voisi uskoa eroavamme. Joten vastaus kysymykseen: uskon, että olemme yhdessä kunnes kuolema meidät erottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi