Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan kuullutkaan Ed Sheeranista. Kuuntelen joka päivä radiota.

Vierailija
24.07.2019 |

Nimikin on täysin vieras. Olenko ainut? Olen alle 50-v.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hyvin osasit kuitenkin kirjoittaa tuon itsellesi täysin vieraan nimen, jota et ole koskaan kuullutkaan. Kannattaa laittaa lotto vetämään, kun noin hyvä tuuri on. 

P.S. Radio Dei ei soita Ed Sheeranin musiikkia, joten ei ihme ettet radiosta ole hänestä kuullut

Vierailija
2/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soi Ed myöskään Suomipopilla eikä Ylen puheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Radio Suomea kuuntelen aamuisin. Kuuntelin youtubesta eilen ja en voi ymmärtää suosiota.

Vierailija
4/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autuas olet sinä.

Sellainen itkuvirttä uliseva kuoripoika kuin ne muutkin vinkujat nykyään. 

Vierailija
5/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viheliäinen homomainen vinkuja ja lisäksi susiruma. En ymmärrä miksi siitä keuhkotaan niin helvetisti. Tai no, kai tuolla genrellä ja tyylillä sitten on niin paljon faneja. Ihmisten musiikkimaku on ihan hanurista!

Vierailija
6/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei soi Ed myöskään Suomipopilla eikä Ylen puheessa.

Eikä varmaan suurimmalla osalla muistakaan Suomessa kuuluvista kanavista. Novalla toki soi. 

Vierailija
7/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kuullut Cheekiä , onneksi , ja Ed:n kuulin eilen radio suomen ap lähetyksessä.

Vierailija
8/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaan kirjoittaa kun lehdestä luin. Varmasti olen joskus kuullutkin laulujakin, mutta en osaa yhdistää laulajaan. 

Vierailija
9/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä Henkikö sinulle kuiski nuo kirjaimet vai miten osasit laittaa ne oikeaan järjestykseen? 

Vierailija
10/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No osaan kirjoittaa kun lehdestä luin. Varmasti olen joskus kuullutkin laulujakin, mutta en osaa yhdistää laulajaan. 

Eli valehtelit otsikossa. Hyvä, että ihan itse sen myönsit. 

Vierailija
11/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sitä ny missään radio deissä soitetakkaa

Vierailija
12/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut, mutta enpä olisi tyyppiä mitenkään normaalista kaduntallaajasta erottanut, jos olisi kadulla tullut vastaan.

Mikä ihmeen oletus on se, että kaikki tuntisivat kaikki nämä ulkomaalaiset ns. supertähdet? Minä tiedän paljon suomalaisiakin, jotka eivät tunne edes monia suomalaisiakaan julkkiksia. Tiedän ihmisiä, joille ei esim. Sanni, Anna Abreu, Janni Hussi tai Sara Sieppi sano mitään.

Vierailija
13/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viheliäinen homomainen vinkuja ja lisäksi susiruma. En ymmärrä miksi siitä keuhkotaan niin helvetisti. Tai no, kai tuolla genrellä ja tyylillä sitten on niin paljon faneja. Ihmisten musiikkimaku on ihan hanurista!

Mielenkiintoinen näkemys omasta musiikkimaustasi. 

Vierailija
14/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut minäkään kuullut kuin vasta nyt, kun oli uutisia jostakin isosta konsertista Suomessa. Kukapa sitä kaikki laulajat tietäisi.

Vierailija
15/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luultavasti kuullut, mutta et osaa yhdistää.

Vierailija
16/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan käydä kuuntelemassa youtubesta. Olen kuullut joskus, mutta ihan täyttä paskaa, en ole todellakaan kuunnellut tai kiinnittänyt huomiota kuka laulaa.

Vierailija
17/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tämä sinulle täysin vieras mies kuitenkin kiinnostaa, kun kymmeniä "en ole koskaan kuullutkaan" avauksia jaksat hänestä tehdä. 

Vierailija
18/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osannut yhdistää noita biisejä tuohon laulajaan. Jotain uskon musiikistakin yleisesti tietäväni. Maisterin tutkintokin on Sibiksestä.  Onhan noita vaikka mitä nuorisotähtiä yms, joiden nimi ei kerro itselle mitään, mutta sillä ei todellakaan mitata yhtään mitään.  

Vierailija
19/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti tämä sinulle täysin vieras mies kuitenkin kiinnostaa, kun kymmeniä "en ole koskaan kuullutkaan" avauksia jaksat hänestä tehdä. 

Itselleni oli eka avaus aiheesta, itse lienet täällä aamusta iltaan, kun noin hyvin olet perillä asioista.  Harvinaisen sama, evvk  

Vierailija
20/23 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään radiosta kuullut. Ei kuulu radio rockin valikoimiin tämä mies.