Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja naiset: jos kumppanilla on ollut häpeällisiä (omasta mielestä) ja/tai runsaasti seksikumppaneita

Vierailija
24.07.2019 |

tuleeko niistä kertoa? Onko mennyt mennyttä vai pitääkö määrästä tai laadusta tilittää?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitää raportoida yksityiskohtaisesti jokaisen aikasemman kumppanin kohdalla:

- onko nuollut pillua/imenyt munaa

- onko pannut kakkoseen/antanut kakkoseen ja lauennut/antanut laueta sisään

- onko nuollut pyllyä

- missä harrastettu seksiä ja kuinka monta kertaa

- kuinka iso/tiukka toisella oli

- nautitko (tätä pitåä inttää moneen kertaan)

- kuinka kaunis/komea/hyvässä kunnossa toinen oli

- kuinka hyvässä kunnossa itse oli tuolloin 

- kuksitko pitkin kylää / olitko kiertopalkinto

- kolmen kimpan tai isomman ryhmäseksikokemukset yksityiskohtaisesti

- maksullisissa käynnit

- ulkomaalaisten ja tummaihoisten/aasialaisten kanssa harrastettu seksi

Tämän jälkeen kummallakin on hyvä fiilis jatkaa suhdetta ja olla miettimättä mitään aikaisempia

Vierailija
22/29 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luottamus on kunnossa niin pitäisi niistä pystyä jotain puhumaan. Jos ei ole, miksi olla suhteessa. Itse olen aika kriittinen omasta s.historiasta. Lista ei ole pitkä, mutta lyhyempi olisi vielä parempi. Historiaansa ei voi muuttaa, siitä voi vain oppia, mutta ehkä keskustelu kumppanin kanssa lievittää itsekriittisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ehdottomasti tietää, jos toinen olisi ollut esim. 50-100 naisen kanssa.

Mun miehelläni on ollut lähemmäs 200 kumppania ennen mua. Miten tämä vaikuttaa elämäämme? Ei niin mitenkään. Ihan yksi lysti mulle. Ihminen saa sinkkuna n*ssia just niin paljon kuin huvittaa.

Miksi hän tyytyisi sinuun?

mies51v

Miksi oletat, että "tyytyi" muhun? Itse juoksi perässä viikkotolkulla ja halusi nimenomaan mut. Toisekseen, oletko rakkaudesta ikinä kuullut?

Vierailija
24/29 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ehdottomasti tietää, jos toinen olisi ollut esim. 50-100 naisen kanssa.

Mun miehelläni on ollut lähemmäs 200 kumppania ennen mua. Miten tämä vaikuttaa elämäämme? Ei niin mitenkään. Ihan yksi lysti mulle. Ihminen saa sinkkuna n*ssia just niin paljon kuin huvittaa.

Oi minkä aarteen oot löytänyt.

Niin olen. Hyvä, kiltti ja fiksu mies. Paras ikinä ❤️ Ei ihme, että on aikoinaan saanut naisia.

Vierailija
25/29 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat häpeälliset kokemukset? Suuri kumppanien määrä laittaisi kyllä hetkeksi miettimään. Lähinnä kai siksi ettei oma lista ole pitkä. Miettisin väkisinkin pystyykö mies tyytymään yhteen, tai onko kokemuserojen suuruus haitaksi. Nykyisin mietityttävät yhä enemmän myös taudit.

Vierailija
26/29 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kertoa seuraavalle kumppanille että onnennumeroni on 162!

Saa sitten arvailla mistä tuo luku kertoo :D

Vierailija
27/29 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmanmies kirjoitti:

Ajattelin kertoa seuraavalle kumppanille että onnennumeroni on 162!

Saa sitten arvailla mistä tuo luku kertoo :D

Tuollaista iskulausetta en oo kuullutkaan.

Ei tosin tarkoita automaattisesti että olisit 161:ssä menossa, hmm.

Vierailija
28/29 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on se ja sama. Nainen kertokoon, jos haluaa.

Vierailija
29/29 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa tiesin ainoastaan että niitä on ollut melko lailla. Koskaan en lukumäärää kysynyt eikä se kiinnostanutkaan. Seksi meillä toimi enkä koskaan ollut kenenkään vertailukohtana. ”Ei se järvi soutamalla kulu” tuntui tässä kohtaa kyllä pitävän paikkaansa. Hän myös osasi ilmaista mistä tykkäsi. Ja myös otti aina itselleen sen mitä halusi.

Siitä huolimatta tässä suhteessa ne suhteen tukipilarit olivat rehellisyys, avoimuus ja ystävyys.