Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja naiset: jos kumppanilla on ollut häpeällisiä (omasta mielestä) ja/tai runsaasti seksikumppaneita

Vierailija
24.07.2019 |

tuleeko niistä kertoa? Onko mennyt mennyttä vai pitääkö määrästä tai laadusta tilittää?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi kuulla kumppanin menneisyydestä liikaa oli kumppaneita ollut tai ei. AP

Vierailija
2/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitää kertoa ensitreffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tietää. Pääasia että toinen on harrastanut seksiä kun on tuntunut hyvältä, kemiat kohdanneet. Haluaisin tietää jos toinen on juoksennellut baareissa ja yrittänyt iskeä jokaista ja tinderistä yrittänyt vain panoja löytää. Turn-off tuommoinen pillun/kyrvän himossa juokseminen asenteella "reikähän se on pingviinilläkin".

Vierailija
4/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naisten pitäisi säästää itseään joille on ollut ok käydä suunnilleen huo**ssa.

Vierailija
5/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tilittää suhde- ja seksimenneisyyttä. Mennyt on mennyttä eikä mulla ole mitään väliä onko sillä toisella ollut kumppaneita paljon vai vähän.

Vierailija
6/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottomasti tietää, jos toinen olisi ollut esim. 50-100 naisen kanssa.

Vierailija
7/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Lähinnä kai sitä on halunnut tietää yleiskuvaa, onko toinen kuksinut ympäri kyliä ja onko entisiä kumppaneita yhteisissä tutuissa. Nykyiseltä tiedän kaikki, eksältä en todellakaan.

Ei niitä tarvitse eikä välttämättä kannatakaan erikseen alkaa tilittämään, jos toinen ei kysy.

Vierailija
8/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole pakko kertoa, mutta saa kertoa myös niistä jutuista joita itse hävettää, jos haluaa. Minua ei häiritse kumppanin menneisyys, eikä myöskään se jos hän ei sitä halua kokonaisuudessaan kanssani jakaa.

Se häiritsee jos kumppaniehdokkaan asenne naisia kohtaan on esineellistävä, mutta tällähän ei ole mitään tekemistä seksikumppaneiden määrän kanssa. Esineellistäviä nuijia on niin neitsyissä kuin seksuaalisesti aktiivisissa, ja tuohon välimaastoon jäävissä yhtä lailla. Ja tämä asenne selviää kyllä kun miehen kanssa jonkin aikaa juttelee, melkein mistä tahansa ihmissuhteisiin liittyvästä aiheesta.

Ei ole vaikeaa.

Vierailija
9/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt on mennyttä.

Vierailija
10/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on hyvä tietää. Olethan menossa parisuhteeseen ja ei pitäisi olla mitään salattavaa. Sama kuin joku peittelisi ulkonäköään hunnulla naimisiinmenoon saakka. Suuret määrät seksisuhteita naisella kertoo jostakin.

mies51v

Vierailija
11/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ehdottomasti tietää, jos toinen olisi ollut esim. 50-100 naisen kanssa.

Mitä teet tiedolla?

Vierailija
12/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo on hyvä tietää. Olethan menossa parisuhteeseen ja ei pitäisi olla mitään salattavaa. Sama kuin joku peittelisi ulkonäköään hunnulla naimisiinmenoon saakka. Suuret määrät seksisuhteita naisella kertoo jostakin.

mies51v

Niin kertoo. Esimerkiksi siitä, että kyseinen nainen on haluttava ja nauttii seksistä. Onnekas se mies joka hänet puolisokseen saa.

Nainen 37v

Vierailija
13/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan esim. pettäminen on yleisempää sellaisten ihmisten keskuudessa, jotka on kuksinut ympäri kyliä. Ja kyllä se vaan häiritsisi, jos pienemmällä paikkakunnalla jatkuvasti tulisi joku ex-hoito vastaan. Kaikki ääripäät on huonoja, oli asia melkeinpä mikä tahansa. Kyllä se vaan vaikuttaisi mun mielikuvaan toisesta, jos olis karmea määrä kumppaneita.

Vierailija
14/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Niin kertoo. Esimerkiksi siitä, että kyseinen nainen on haluttava ja nauttii seksistä. Onnekas se mies joka hänet puolisokseen saa.

Nainen 37v

Varmasti monikin. Itselle ei vain nappaa ja mitä tulee seksin määrään parisuhteessa, niin minulla ei ole koskaan ollut ongelmia sen suhteen.

mies51v

Vierailija
15/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelläni on ollut lähemmäs 200 kumppania ennen mua. Miten tämä vaikuttaa elämäämme? Ei niin mitenkään. Ihan yksi lysti mulle. Ihminen saa sinkkuna n*ssia just niin paljon kuin huvittaa.

Vierailija
16/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelläni on ollut lähemmäs 200 kumppania ennen mua. Miten tämä vaikuttaa elämäämme? Ei niin mitenkään. Ihan yksi lysti mulle. Ihminen saa sinkkuna n*ssia just niin paljon kuin huvittaa.

Miksi hän tyytyisi sinuun?

mies51v

Vierailija
17/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi minkä aarteen oot löytänyt.

Vierailija
18/29 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me puhuttiin kyllä rakastajan kans ihan rehellisesti asiasta. Niin kuin kaikesta muustakin.

Vierailija
19/29 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kokeillut 200 niin onhan se valinta sitten parempi ja varmempi kuin että olisi kokeillut 2.

Vierailija
20/29 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten on ap:n mainitsemat häpeälliset seksikumppanit??

Itsellä on ollut vain yksi tai kaksi niin huonoa, että olisi saanut jäädä väliin. Siitä kyllä viisastui. Tietää mikä itsellä toimii, millaiset perusjutut pitää olla kunnossa, mitkä on omat rajat mihin suostuu, mitä itse tarvitsee. Sekin, että säälistä ei pidä ruveta.

Häpeälliset seksikumppanit kuulostaa oudolta, ei sano minulle mitään.

Me puhuttiin kyllä millaisia kumppaneita oli ollut, en tietenkään sanonut nimiä tms. Rehellinen ja suora puhe toimii minulla. Ei tulisi mieleenkään esimerkiksi valehdella seksikumppanien määrästä. Jos tosissaan on suhdetta aloittamassa, niin mistä tahansa valehtelu ei hyvää tiedä.

Tietysti jos ei halua menneistä puhua niin sitten vain sanoo niin.