Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin töihin mutta mikään työ ei kiinnosta!!

KallionKing
24.07.2019 |

tämä ongelmana

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin myös olla yhteisössä ja tehdä jotain mutta en oikeastaan halua nähdäkään ihmisiä

Vierailija
2/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla sellainen työ on mikä nyt varsinaisesti kiinnostaa. Ei minua ainakaan yhtään kiinnosta oma työni, mutta minua kiinnostaa palkka mitä siitä saan, ja mitä sillä voin omaksi ja perheeni hyväksi tehdä. Riittää, että tuloista tuleva hyöty voittaa itse työn teon jonkinasteisen tympäisevyyden, ei tarvi olla töissä kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin harrastaa kitaran soittoa ja urheila mutten jaksa aloittaa sitäkään

Vierailija
4/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalla sellainen työ on mikä nyt varsinaisesti kiinnostaa. Ei minua ainakaan yhtään kiinnosta oma työni, mutta minua kiinnostaa palkka mitä siitä saan, ja mitä sillä voin omaksi ja perheeni hyväksi tehdä. Riittää, että tuloista tuleva hyöty voittaa itse työn teon jonkinasteisen tympäisevyyden, ei tarvi olla töissä kivaa.

tuopa se, jos olisi vaimo ja lapsia niin olisi itsestäänselvyys tehdä töitä ja elättää perhettä

Vierailija
5/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin Niilo22. Hänelle sellainen työ ei kelpaa missä pitää osata lukea, kirjoittaa ja laskea. "Niissä en oo hyvä".

Vierailija
6/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pohdiskelin, että olisi kiva, jos olisi sellainen te-keskuksen järjestämä työpaikkakokeilu, jossa pääsisi muutamaksi päiväksi kokeilemaan eri työaloja, kun ei oikein mikään tahtonut kiinnostaa. Ehkä se tekemällä löytyisi. Mutta kannattamatontahan tuo TE-keskukselle olisi.

Vierailija
7/7 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus pohdiskelin, että olisi kiva, jos olisi sellainen te-keskuksen järjestämä työpaikkakokeilu, jossa pääsisi muutamaksi päiväksi kokeilemaan eri työaloja, kun ei oikein mikään tahtonut kiinnostaa. Ehkä se tekemällä löytyisi. Mutta kannattamatontahan tuo TE-keskukselle olisi.

Te ei toimiston tarjoamat pakkotyöt on olleet kyllä hirveitä, niissä on aina se paska-looseri alkkisporukka töissä joiden ÄO on 50. (ehkä yhteensä), haluaisin tehdä vapaaehtoistyötä mutta koska siellä tuo porukak on tuota tasoa niin ei niissä kehtaa olla töissä kun tuntuu niin vajakilta

ajelen nyt sit huvikseen työttömännä pizza-ajoja ja saan vähän täpäkkää palkaksi ja pizzaa, saa tehdä kaiken yksin , tää on ihan hauska duuni harmi ettei tällä elätä itseään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi