Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peräkammarinpoika serkullani on täysin mahdottomat vaatimukset naiselta.

Vierailija
24.07.2019 |

Aina pitänyt häntä ihan mukavana tyyppinä ja ihmetellyt kun ei löydä ketään. No tuli sitten puheeksi parisuhteet ja naisihanteensa kun mulla on yksi sinkkukaveri jolle ajattelin toimia amorina. niin ihan näin kauniisti sanottuna serkkuni ei kelpuuta muuta kuin hoikkaa naista jolla on isot tissit ja pitkät hiukset + pitää meikata ja kulkea minihameessa säässä kuin säässä.. NIIN JA mielellään alle 30 -vuotias.

Tuo serkkuni on 44v ja isomahainen .

Onnea vaan etsintään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä hän on ainoa, joka noista kärsii, joten antaa etsiä.

Vierailija
2/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ystävälläsi ole tissejä, hiuksia ja minihametta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua, että sä järkkäilet sille deitti-seuraa, niin kehitti nuo vaatimukset, että ymmärtäisit olla sekaantumatta?

Vierailija
4/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tietää mitä haluaa, eikä tyydy vähempään. Monet miehet tyytyvät siihen mitä saa, vaikka haluaisi muuta.

Voi kyllä olla että hetki vierähtää että löytää itselleen naisen :D

Vierailija
5/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä joidenkin ihmisten tarvetta toimia amorina kahden ihmisen välillä, yrittäen naittaa kaveriaan/tuttuaan/serkkuaan tms. jollekin toiselle ihmiselle. Onko se sinkkuus niin säälittävä asia, että sitä sinkkua pitää yrittää väkisin naittaa jollekin? Ihan asia erikseen, jos ihminen itse pyytää tutustuttamaan siihen toiseen ihmiseen, muussa tapauksessa se on vain hyvin kiusallista. Ihan kuin sinkku olisi joku luuseri jämäpala, jolle pitää puoliso valita ja tyrkyttää. Onhan jokaisella kriteerit ja itse ympärilleen katselemalla se puoliso sitten löytyy tai ei löydy, eikä millään pakonomaisella tuputtamisella. Mieluummin sinkkuna kuin jonkun ihan sama-tyypin kanssa.

Vierailija
6/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Sanomien jakelu ei ole loppunut vielä tämän päivän osalta.

Vierailija
7/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä joidenkin ihmisten tarvetta toimia amorina kahden ihmisen välillä, yrittäen naittaa kaveriaan/tuttuaan/serkkuaan tms. jollekin toiselle ihmiselle. Onko se sinkkuus niin säälittävä asia, että sitä sinkkua pitää yrittää väkisin naittaa jollekin? Ihan asia erikseen, jos ihminen itse pyytää tutustuttamaan siihen toiseen ihmiseen, muussa tapauksessa se on vain hyvin kiusallista. Ihan kuin sinkku olisi joku luuseri jämäpala, jolle pitää puoliso valita ja tyrkyttää. Onhan jokaisella kriteerit ja itse ympärilleen katselemalla se puoliso sitten löytyy tai ei löydy, eikä millään pakonomaisella tuputtamisella. Mieluummin sinkkuna kuin jonkun ihan sama-tyypin kanssa.

Täysin samaa mieltä! Jos en kumppania itse löydä niin saa jäädä löytymättä.

Vierailija
8/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen kaverin ex. Persu punanaamainen ähöttäjä, luonteeltaankin täys p*ska. Myös reilu nelikymppinen. Samat kriteerit. Haaveilee just saman oloisesta naisesta, jonka pitää vielä olla ammatiltaan kampaaja.

Vierailija
9/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on rehellinen, eikä tyydy. Kiva olisi sille naisellekin olla joku tyytymisen kohde.

Vierailija
10/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin tällaista amorina olemista suurena loukkauksena ja säälimisenä. Varmaa itsekkin olisin tällaiselle ihmiselle kertonut jonkun valtaavanlaisen överin toivelistan ja sitten katkaisuut kokonaan välit hänen kanssaan.

Sano nyt vielä että itse seurustelet ja siksi tunnet ylimielistä sääliä tätä mielestäsi vajavaista miestä kohtaan.

Vierailija
11/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden vastaavan miehen. Hän on kyllä ihan hyvännäköinen ja mukavakin. Hän ei esitä vaatimuksiaan noin "vulgaaristi" vaan hän etsii aina syvällistä, taiteellista, mielikuvituksekasta, jne. naista jossa hän todella näkee "sitä jotain". Toki hän on nähnyt "sitä jotakin" juuri minun kaikkein kauneimmissa kavereissani.

Hän on nyt 42 ja pari lyhyttä seurustelua 3-kymppisenä viimeksi.

Vierailija
12/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikin epärealistista, ettei kukaan pysy ikuisesti alle 30 vuotiaana. Jos se siis on tärkeää lähinnä ulkonäön vuoksi. Kaikki vanhenee.

Vierailija
13/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä vasemmistolainen "vapaa herra", mutta kyllä sanon että naisen hoikkuus on plussaa, mutta sen voi toteuttaa myöhemminkin.

Tärkeintä on joko:

-Esim. kansainvälisesti menestynyt malli, urheilu-ura, näyttelijä ym. varakkuus, joilla voi tukea vaikkapa omia, "voittoa tavoittamattomia" säätiöprojekteja.

-Tai vähintään maisterin paperit oikeustieteestä. Ei tarvitse olla varakas, mutta fiksu voidakseen tulla varakkaaksi.

Vierailija
14/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nyt on ihan yleistä. ihan sama kuinka ruma-lihava-likainen-sika-tyhmä-mies niin silti sen naisen pitää olla kaunis hoikka isotissinen jne.

luuleeko ne oikeasti etää sellainen nainen kiinnostuisi heistä mitenkään? not,yöh.

Vierailija
15/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihmetellyt kun ei löydä ketään, mutta hän on vanha ja isomahainen?

Onko sinkkukaverisi vanha ja ruma hänkin?

Mutta siis ihan mukavia molemmat?

Semmosia mukavia rumia lihavia ja vanhoja?

Vanhoja rumia lihavia, mutta ihan mukavia?

Semmosia mukavia alempia olentoja, joista voisi olla seuraa toisilleen.

Voisivat möhömahat pitää toisillee seuraa, kun eivät sinun tasoisia ihmisiä koskaan yllä lähellekään?

Vierailija
16/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai kaverillasi on neljä lasta?

Vierailija
17/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 v ja asuu vanhempien luona? Vain Porvoossa.

Vierailija
18/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaprovo. Hommaa mies senkin katkera akka.

Vierailija
19/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaativat komeita ja lihaksikkaita, mutta ihan kamalaa jos mies pitää naisista jotka ovat normaalipainoisia.

Vierailija
20/21 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan alentuva asenne on kaveriaan ja serkkuaan kohtaan on ällöttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi