Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sille pedopaskalle kävi!

Vierailija
24.07.2019 |

Se joka youtubessa houkutteli tyttölapsia seuroihin. Vieläkin sylettää moinen tyyppi 😠

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tyyppi

Vierailija
2/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullut asiasta mitään. Tuskin poliisi siitä tiedottaa ellei tee taas jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan

Vierailija
4/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus maksaa.

Vierailija
5/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä yksityisihmisen elämä ja asiat pitäisi blastata koko kansan ilkuttavaksi.

Hyvä ettei enää uutisoida. Se mies voisi vaikka tehdä kunnianloukkaus syytteenkin medioille, sen verran sitä riepoteltiin.

Vierailija
6/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näin miehenä ymmärrä, että mikä siinä tyypissä sylettää. Enemmän kävi moinen aikamiespoika sääliksi, kun ei mitään näyttänyt naisista ymmärtävän. Oikein HC-kiltti mies.

Vierailija
7/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä tyyppi

Suoraan sanoen vaikutti kyllä ihan mukavalta tyypiltä. 

Vierailija
8/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en näin miehenä ymmärrä, että mikä siinä tyypissä sylettää. Enemmän kävi moinen aikamiespoika sääliksi, kun ei mitään näyttänyt naisista ymmärtävän. Oikein HC-kiltti mies.

Kiltti?! Jokaisen pitää tietää suojaikäraja. Hyi olkoon, jos tuo on sinusta kiltin miehen tapa toimia.

Vierailija
9/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku palstamamma taas provoaa. Sen tunnistaa aina siitä kun sanotaan "minä miehenä" yms. Kukaan oikea mies niin puhu 😂😂

Vierailija
10/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti?! Jokaisen pitää tietää suojaikäraja. Hyi olkoon, jos tuo on sinusta kiltin miehen tapa toimia.

Ehkä, mutta sellainen syvä viattomuus ja naiivius tyttöjen/naisten suhteen tosta jätkästä paistoi. Luultavasti itsekin jämähtänyt henkisesti lapsuusvuosiinsa ja seksuaalisia kokemuksia ei ole onnistunut hankkimaan. Sikäli ymmärrän tuota miestä, että haluaa etsiä samalla asteella olevaa seuraa, jonka kanssa kokemusmaailma olisi mahdollisimman samanlainen.

Vierailija
11/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku palstamamma taas provoaa. Sen tunnistaa aina siitä kun sanotaan "minä miehenä" yms. Kukaan oikea mies niin puhu 😂😂

Kyllä mä vaan puhun, muihin miehiin en ota kantaa. Miten miesten sun mielestä pitäisi sitten puhua?

Vierailija
12/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi olla kehitysvammainen mies kyseessä eikä ymmärtänyt sanomisiaan.

Vierailija
13/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupillu on paras.

Vierailija
14/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai joku Aspergerkin saattoi olla kyseessä. Niin rehellisen ja viattoman oloinen mies, etten pitäisi häntä minään kierona saalistajana. Tuskin edes kukaan 12v tyttö sitäpaitsi kiinnostuisi tuollaisesta yhteydenottopyynnöstä. Eli sikäli harmiton kaveri.

Vierailija
15/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kehitysvammainen saa ajokorttia saati tienattua että varaa moottoripyörään.

Vierailija
16/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaton ei jahtaa ja etsi teinityttöä monta tuntia kun tämä sattui katsomaan vähän pitempään!

Vierailija
17/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei lain rikkominen olekaan koskaan ok, niin eipä tolla miehellä varmaan mitään yhteistä ole omanikäistensä naisten kanssa, paitsi tietenkin ikä numeroina. Kokemusmaailma tuolla miehellä voi tosiaan olla sama kuin 12-vuotiaalla, eli sikäli tuota tyyppiä pitäisi ymmärtää ennemmin kuin lynkata.

Vierailija
18/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanon aina "Minä miehenä" ja allekirjoitan vielä. T. 44-v valkoinen heteromies

Vierailija
19/19 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei lain rikkominen olekaan koskaan ok, niin eipä tolla miehellä varmaan mitään yhteistä ole omanikäistensä naisten kanssa, paitsi tietenkin ikä numeroina. Kokemusmaailma tuolla miehellä voi tosiaan olla sama kuin 12-vuotiaalla, eli sikäli tuota tyyppiä pitäisi ymmärtää ennemmin kuin lynkata.

Sä olet luultavasti niitä tyyppejä jotka kirjoittaa vankilaan kun "jokuhan niitäkin pitää rakastaa!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan