Miten sille pedopaskalle kävi!
Se joka youtubessa houkutteli tyttölapsia seuroihin. Vieläkin sylettää moinen tyyppi 😠
Kommentit (19)
Enpä ole kuullut asiasta mitään. Tuskin poliisi siitä tiedottaa ellei tee taas jotain.
Miksipä yksityisihmisen elämä ja asiat pitäisi blastata koko kansan ilkuttavaksi.
Hyvä ettei enää uutisoida. Se mies voisi vaikka tehdä kunnianloukkaus syytteenkin medioille, sen verran sitä riepoteltiin.
Itse en näin miehenä ymmärrä, että mikä siinä tyypissä sylettää. Enemmän kävi moinen aikamiespoika sääliksi, kun ei mitään näyttänyt naisista ymmärtävän. Oikein HC-kiltti mies.
Vierailija kirjoitti:
mikä tyyppi
Suoraan sanoen vaikutti kyllä ihan mukavalta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en näin miehenä ymmärrä, että mikä siinä tyypissä sylettää. Enemmän kävi moinen aikamiespoika sääliksi, kun ei mitään näyttänyt naisista ymmärtävän. Oikein HC-kiltti mies.
Kiltti?! Jokaisen pitää tietää suojaikäraja. Hyi olkoon, jos tuo on sinusta kiltin miehen tapa toimia.
Joku palstamamma taas provoaa. Sen tunnistaa aina siitä kun sanotaan "minä miehenä" yms. Kukaan oikea mies niin puhu 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti?! Jokaisen pitää tietää suojaikäraja. Hyi olkoon, jos tuo on sinusta kiltin miehen tapa toimia.
Ehkä, mutta sellainen syvä viattomuus ja naiivius tyttöjen/naisten suhteen tosta jätkästä paistoi. Luultavasti itsekin jämähtänyt henkisesti lapsuusvuosiinsa ja seksuaalisia kokemuksia ei ole onnistunut hankkimaan. Sikäli ymmärrän tuota miestä, että haluaa etsiä samalla asteella olevaa seuraa, jonka kanssa kokemusmaailma olisi mahdollisimman samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Joku palstamamma taas provoaa. Sen tunnistaa aina siitä kun sanotaan "minä miehenä" yms. Kukaan oikea mies niin puhu 😂😂
Kyllä mä vaan puhun, muihin miehiin en ota kantaa. Miten miesten sun mielestä pitäisi sitten puhua?
Saattoi olla kehitysvammainen mies kyseessä eikä ymmärtänyt sanomisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai joku Aspergerkin saattoi olla kyseessä. Niin rehellisen ja viattoman oloinen mies, etten pitäisi häntä minään kierona saalistajana. Tuskin edes kukaan 12v tyttö sitäpaitsi kiinnostuisi tuollaisesta yhteydenottopyynnöstä. Eli sikäli harmiton kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kehitysvammainen saa ajokorttia saati tienattua että varaa moottoripyörään.
Viaton ei jahtaa ja etsi teinityttöä monta tuntia kun tämä sattui katsomaan vähän pitempään!
Vaikkei lain rikkominen olekaan koskaan ok, niin eipä tolla miehellä varmaan mitään yhteistä ole omanikäistensä naisten kanssa, paitsi tietenkin ikä numeroina. Kokemusmaailma tuolla miehellä voi tosiaan olla sama kuin 12-vuotiaalla, eli sikäli tuota tyyppiä pitäisi ymmärtää ennemmin kuin lynkata.
Minäkin sanon aina "Minä miehenä" ja allekirjoitan vielä. T. 44-v valkoinen heteromies
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei lain rikkominen olekaan koskaan ok, niin eipä tolla miehellä varmaan mitään yhteistä ole omanikäistensä naisten kanssa, paitsi tietenkin ikä numeroina. Kokemusmaailma tuolla miehellä voi tosiaan olla sama kuin 12-vuotiaalla, eli sikäli tuota tyyppiä pitäisi ymmärtää ennemmin kuin lynkata.
Sä olet luultavasti niitä tyyppejä jotka kirjoittaa vankilaan kun "jokuhan niitäkin pitää rakastaa!"
mikä tyyppi