Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twerkkaaminen yliopistoissa kurssina oikeesti?

Vierailija
24.07.2019 |

Ei voi olla todellista...

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siitä fyrkkaa?

Vierailija
2/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa koko viiden minuutin videota. Kertoisitko kohdan, jossa käsitellään tuota yliopistokurssiasiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zimbabwen yliopisto?

Vierailija
4/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa katsoa koko viiden minuutin videota. Kertoisitko kohdan, jossa käsitellään tuota yliopistokurssiasiaa?

En jaksanut minäkään katsoa, mutta omassa yliopistossa liikuntapalvelut järjestää liikuntakurssina jonkun twerkkauksen perusteet tms. Mitään noppia siitä ei saa tietenkään. Oletan että tässä on sama. 

Vierailija
5/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jagex kirjoitti:

Saako siitä fyrkkaa?

Kyllä tuollaisella perseenheiluttamisella on varmasti maksavia asiakkaita oikeilla alan klubeilla.

Vierailija
6/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tollakaan videolla ole kuin 20 miljoonaa kovakyrpäistä mieskatsojaa

;D

Vierailija
7/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;D

Itseä ei kyllä tuollainen n**kerimeininki sytytä ollenkaan. Hyväkin pylly näyttää kammottavalta noissa liikkeissä. Paljon paremmin silmä lepää jossain oikean urheilijan perseessä. 

M30

Että Martti Vainio - osastoa...

Vierailija
8/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

;D

Viittaatko kommenttiin numero 6? Esiintyvät ja kilpailuihin osallistuvat tanssijat ovat pieni vähemmistö. Suurin osa harrastajista on naisia, jotka eivät halua yleisöä seuraamaan tanssimistaan.

Vierailija
9/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut minäkään katsoa, mutta omassa yliopistossa liikuntapalvelut järjestää liikuntakurssina jonkun twerkkauksen perusteet tms. Mitään noppia siitä ei saa tietenkään. Oletan että tässä on sama. 

Liikuntapalvelujen käyttö on vapaaehtoista samoin kuin esim. atk-aplveluiden - käyttää, joka tarvitsee.

Vierailija
10/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun tyyliä, mutta mistä tämä ainainen naisten häpäiseminen kumpuaa? Oletteko jotenkin vinksahtaneita? Aseksuaaleja vaille miltei jokainen sitä sitä seksuaalisuutta ja seksiä näyttää haluavan joten olkaa nyt tyytyväisiä kun sitä opetetaan!

Vierailija
11/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun tyyliä, mutta mistä tämä ainainen naisten häpäiseminen kumpuaa? Oletteko jotenkin vinksahtaneita? Aseksuaaleja vaille miltei jokainen sitä sitä seksuaalisuutta ja seksiä näyttää haluavan joten olkaa nyt tyytyväisiä kun sitä opetetaan!

Kyllä naiset häpäisevät ihan itse itsensä kun tuolla tavalla irstaasti strippaavat ja heiluttelevat pers että.

Vierailija
12/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset aina huor***een oikeutuksen keksii. Rationalisointihamsteria pyöritetään niin kauan. Oli laji sitten tankotanssi, twerkkaus, beach volleyn bikinit tai mikä tahansa. 

Miten selität sen, että kahta ensimmäistä mainitsemaasi lajia harrastetaan suljettujen ovien takana naisten kesken ilman yleisöä? Todella harva myöskään lataa videoita tanssistaan someen.

Sitä harrastetaan suljettujen ovien takana juuri sen takia koska nuo strippausliikkeet eivät kestä päivänvaloa. Koska 100% strippaamistahan tuollainen perseenpyörittely on. Jonka tarkoituksena on saada miesten kalut koviksi.

Miksi käytät noin karkeaa kieltä? Erilaiset fantasiat ja roolileikit ovat ihan normaali tapa toteuttaa seksuaalisuutta. Se, että tanssitunnilla tekee seksikkäitä tanssiliikkeitä, ei tarkoita, että haluaisi oikeasti stripata yleisön edessä. Kyllä minäkin joskus yksin ollessani kuvittelen itseni vaikka jonnekin klubille seksikkäissä vaatteissa nauttimaan huomiosta, mutta en ikinä tekisi näin oikeasti. Vähissä vaatteissa oleminen ja miesten huomio tuntuisi tositilanteessa kiusalliselta. Samoin voisin hyvin mennä twerk-tunnille, mutta jos siellä olisi miesyleisö tai tunti kuvattaisiin, jättäisin väliin.

Vierailija
13/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

twerkkauksen diplomi-insinööriltä ei työt lopu

Vierailija
14/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätköhän nuo naiset ole häpäisseet ihan itse itsensä. On ero eroottisuudella ja apinamaisella tyrkytyksellä. Tai miten suhtautuisit jos keksittäisiin miesten tanssi jossa pullottavaa etumusta nytkytettäisiin kohti naisia? (Itse asiassa "tanssin" aurinkoisilla alkuperämailla aktiin se kuuluukin, koko esitys imitoi sukupuoliyhdyntää.)

Vierailija
15/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;D

Viittaatko kommenttiin numero 6? Esiintyvät ja kilpailuihin osallistuvat tanssijat ovat pieni vähemmistö. Suurin osa harrastajista on naisia, jotka eivät halua yleisöä seuraamaan tanssimistaan.

Niin eivät halua koska eivät kehtaa tai taidot ei riitä. Helpompi fantasioida se katsojalauma. Naisten miniseksuaalisuusteoriaan sopii hyvin tämäkin. Halutaan olla haluttu ja kiihottuminen tulee siitä. 

Vierailija
16/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätköhän nuo naiset ole häpäisseet ihan itse itsensä. On ero eroottisuudella ja apinamaisella tyrkytyksellä. Tai miten suhtautuisit jos keksittäisiin miesten tanssi jossa pullottavaa etumusta nytkytettäisiin kohti naisia? (Itse asiassa "tanssin" aurinkoisilla alkuperämailla aktiin se kuuluukin, koko esitys imitoi sukupuoliyhdyntää.)

Niin kuuluu. Ilmeisesit länsimainen mies on sen verran kehittynyt, että ei mene läpi nuo munan heiluttelut. Naiset taas tuntuvat olevan lähempänä sitä eläintä. 

Vierailija
17/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset häpäisevät ihan itse itsensä kun tuolla tavalla irstaasti strippaavat ja heiluttelevat pers että.

Ilman häpäisijää ei ole häväistyä, on vain naisia, jotka pitävät hauskaa. Eikä tuo häpäisyyrityksesi onneksi onnistu muutenkaan, sillä harrastajat viis välittävät kaltaisistasi nillittäjistä :D

Opettele käytöstapoja hyvä ihminen, toisten ihmisten häpäisy ei ole hyvää käytöstä.

Vierailija
18/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;D

Niin eivät halua koska eivät kehtaa tai taidot ei riitä. Helpompi fantasioida se katsojalauma. Naisten miniseksuaalisuusteoriaan sopii hyvin tämäkin. Halutaan olla haluttu ja kiihottuminen tulee siitä. 

Mitä pahaa on siinä, että fantasioi katseen kohteena olemisesta ja kiihottuu ajatuksesta olevansa haluttu? Tästähän seksuaalisen halun heräämisessä pohjimmiltaan on kyse, katsomisesta ja katseen kohteena olemisesta, seksuaalisten mielikuvien herättämisestä (omassa) mielessä. Näitä alkukantaisia viettejä ruokitaan monin eri tavoin, ihan jo kirjojen ja elokuvien seksikohtauksista lähtien.

Vierailija
19/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman häpäisijää ei ole häväistyä, on vain naisia, jotka pitävät hauskaa. Eikä tuo häpäisyyrityksesi onneksi onnistu muutenkaan, sillä harrastajat viis välittävät kaltaisistasi nillittäjistä :D

Opettele käytöstapoja hyvä ihminen, toisten ihmisten häpäisy ei ole hyvää käytöstä.

Tanssin alkuperäiseen muotoon kuuluu myös mies joka nylkyttää sitä edessään alistuneesti kumartuneen naisen takapuolta, herrana ylempää.

Vierailija
20/76 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa ja pylly pyörimään tai lyön kovaa. Voin minä naidan myös kuollutakin.

Ahaa, olet siis rikollinen. Eikö ole helpompaa vain ilmoittaa itsensä suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta?

Twerkkaamisella ei ole muuten mitään tekemistä seksihalukkuuden kanssa. Aseksuaali voi harrastaa twerkkaamista ihan ilman seksuaalista tarkoitusta.

Mielenterveystyöntekijät kertovat sinulle lisää aiheesta kun varaat ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän