Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittaa "kuka on Ed Sheeran?" -öyhöttäjät

Vierailija
24.07.2019 |

Niin kuin eivät olisi oikeasti KOSKAAN kuulleet ko. artistista. 🤣

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme homma. Nörtin näköinen ginger rimputtelee lelun näköistä kitaraa ja lauleskelee. Suosio on ainakin minulle täysi mysteeri.

Artistin ulkonäkö määrittelee artistin hyvyyden/huonouden?

Kyllä siiläkin merkityksensä on, mutta pääpointtini oli viitata itseääntoistavaan esitystapaan.

Vierailija
22/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59 v. , enkä ollut ennen viime viikkoa koskaan kuullut, tai en ainakaan ollut kiinnittänyt mitään huomiota tuohon artistiin. Ihan hyvältähän se kappale kuulosti, ei siinä mitään. Itse kun olin teini, niin fanitin David Bowieta, T.Rexiä, Queeniä ja voin sanoa, että pitkälle heidän ulkonäkönsä takia, ainakin alkuaan. Myöhemmin tietysti aloin pitää varsinkin Queenin ja Bowien musiikista. Tämä Ed ei kyllä olisi ollut ulkonäkönsä puolesta minun suosikkini. Mutta tietysti ymmärrän näin aikuisena ajattelutapa olleen tyhmyyttä. Vaikka kyllähän hyvännäköisiä ihmisiä oli kiva katsella ja on varmaan vielä nykyäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 59 v. , enkä ollut ennen viime viikkoa koskaan kuullut, tai en ainakaan ollut kiinnittänyt mitään huomiota tuohon artistiin. Ihan hyvältähän se kappale kuulosti, ei siinä mitään. Itse kun olin teini, niin fanitin David Bowieta, T.Rexiä, Queeniä ja voin sanoa, että pitkälle heidän ulkonäkönsä takia, ainakin alkuaan. Myöhemmin tietysti aloin pitää varsinkin Queenin ja Bowien musiikista. Tämä Ed ei kyllä olisi ollut ulkonäkönsä puolesta minun suosikkini. Mutta tietysti ymmärrän näin aikuisena ajattelutapa olleen tyhmyyttä. Vaikka kyllähän hyvännäköisiä ihmisiä oli kiva katsella ja on varmaan vielä nykyäänkin.

Tuon ikäiseltä ihan ymmärettävää.

Vierailija
24/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiseltä ihan ymmärettävää.

Ikärasisti.

Vierailija
25/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä hänen kappaleitaan, vaikka nimen olen kuullut. Viikko sitten jossain esiintynyt "supertähti" Alan Walker tmv. taas oli nimenäkin täysin tuntematon. En kuuntele radiosta kuin Ykköstä, eikä poppi kiinnosta.

Vierailija
26/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi konsepti: Katusoittaja isolla lavalla?

No ei tuo mikään valtavan uusi konsepti ole kun Ed on tehny tuota jo vuosia. Suomalaisjunttelot ei vaan tiiä kun eivät ole koskaan edes Ylen konserttitarjontaa tsekanneet. Hymyilyttää kyllä tuo "Koskaan en ole yhtään biisiä kuullut". Ei vaan et tiedä kuulleesi, jokainen on kuullut ainakin Shape Of Youn ;)

Ja juu, nuorehkoja naisfaneja on paljon, mutta yksinkertaista leimata Sheeran VAIN heidän suosikiksi, kun rokkia kuunteleva kuusikymppinen isäni hiljattain löysi Edin ihan itse ja hehkutti häntä (just sitä live-keikan taltiointia) :D Kas kun mies ja kitara, laulaja-lauluntekijä meininki puree monenikäiseen porukkaan. Pikkasen yksinkertaista nillitystä täällä taas perinteiseen av-tyyliin.

T. En ole varsinainen fani, mutta seuraan ja kuuntelen, en ollut enkä ole menossa konserttiin, kun meni rahat toisen artistin konserttiin muussa maassa, enkä ole AP.

Vierailija
27/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on?

Vierailija
28/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun joku öyhöttää että kaikkien pitäisi tietää tämä tyyppi.

Vierailija
29/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko tietää vai saako olla tietämättä, jos ei mainitse asiasta, niin ettei kukaan loukkaannu?

Vierailija
30/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tai mieheni emme olleet koskaan kuulleet Ed Sheeranista. Mutta tietysti googletin ja laitoin sitten Sonosin kautta ko artistin soimaan. Tunnistin kuulleeni aiemminkin kappaleita, mutta nimi ei tosiaankaan sanonut meille mitään.

Vierailija
31/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kuinka paljon hän oikein metelöi kotonaan kun osti lähialueen talot jotta ei häiritse naapureita. Mitä se oikein tekee siellä? Ei vissiin kovin pidetty siinä kylässä.

Olisiko mitenkään mahdollista että Ed tekisi kotonaan musiikkia ja treenaisi keikkoja varten? Siitä kuuluu ääntä.

Vierailija
32/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I see fire" on yksi kauneimmista ja nerokkaimmista biiseistä mitä 2000-luvulla on tehty. Minun mielestäni. Ja minulla on oikeus olla sitä mieltä. Ja jotenkin inhottavaa haukkua Sheeranin ulkonäköä: ilmeisesti te haukkujat luulette että sexybimboankkahuulisilkkaribeibit ja puppelipoikabändipojat osaa aina laulaa koska ulkonäkö miellyttää?