Huvittaa "kuka on Ed Sheeran?" -öyhöttäjät
Niin kuin eivät olisi oikeasti KOSKAAN kuulleet ko. artistista. 🤣
Kommentit (32)
Joskus ihan oikeasti ihmetyttää ovatko ihmiset laiskoja vai tyhmiä, kun kysellään asioita, jotka saa googlesta nopeasti selville.
Huvittaa tällaiset öyhöttämisestä öyhöttäjät kuten ap. No, huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelupalstan henki on keskustella asioista.
No minä en ole koskaan kuullut häneltä yhtään biisiä, enkä muutenkaan tiedä tyypistä mitään. Nimen olen kuullut ja tiedän miltä näyttää. Ei vaan kiinnosta.
En kyllä menekään nettiin möyhyämään että ” kuka on E.S.?”, vaan katson kuukkelista jos haluan.
No joo, en ole kanssa koskaan tajunnut niitä keille jonkun asian tietämättömyys on suorastaan ylpeilyn aihe
No joo, kyllä ainakin nimen pitäisi olla tuttu. Mutta sen sijaan on ihan aiheellista ihmetellä, "miten ihmeessä tuo voi olla niin suosittu?"
Miksi kaikki, jotka eivät pidä samoista asioista kuin teinitytöt, ovat "öyhöttäjiä"?
No kaikkihan ei ole tiennyt. Nyt luultavasti lähes kaikki tietää. Minä tiesin kyllä jo aikaisemminkin.
nö öyhöti öyhöti, itselle tuli uutena artistina nyt kun uutisissa oli, että on täällä konsertoimassa. Piti googlettaa, että kuka, mistä ja miksi. No, kuuntelinpa yhden viisunkin Ediltä juutuupissa, ei iske meikäläiseen, joten painuu mielestä tuo artisti syksyyn mennessä.
Ps. uutisklippien perusteella vetoaakin pikku tytteleihin enempi. Öyhöti öyhöti aapeelle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelupalstan henki on keskustella asioista.
No ei todellakaan ole, jos av:n ylläpidon toimintaa seuraa. Asioista nimenomaan ei täällä saa keskustella. Kaikenlainen höpöhöpö saa kyllä olla, paitsi huumori.
Uusi konsepti: Katusoittaja isolla lavalla?
Ihme homma. Nörtin näköinen ginger rimputtelee lelun näköistä kitaraa ja lauleskelee. Suosio on ainakin minulle täysi mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Armotonta... menoa....
Sepi saisi olla itseoikeutetusti lämppärinä. Tuon genren pioneerejä kun on.
Vierailija kirjoitti:
Armotonta... menoa....
Tippaadai, tippaadai, tappaadaa
Kaikki avaukset, jotka alkavat sanalla "huvittaa" ovat huonosti peitettyä katkeruutta. En seuraa nykypoppia, mutta ei se ole öyhöttämistä. Lehtijuttujen perusteella Ed on symppis, mutta en välitä tietää enempää.
Ihmettelen kuinka paljon hän oikein metelöi kotonaan kun osti lähialueen talot jotta ei häiritse naapureita. Mitä se oikein tekee siellä? Ei vissiin kovin pidetty siinä kylässä.
Enpä tuu mieleen ketään muuta, joka ois saanu vauvan näin sekaisin eli taitaa mennä sille pihlajanmarjaosastolle tämä artisti.
Vierailija kirjoitti:
Ihme homma. Nörtin näköinen ginger rimputtelee lelun näköistä kitaraa ja lauleskelee. Suosio on ainakin minulle täysi mysteeri.
Artistin ulkonäkö määrittelee artistin hyvyyden/huonouden?
Samaan olen joskus syyllistynyt, mutta nyt Edin kohdalla tuli täytenä yllärinä että on näin suosittu. Itsekin pidän hänen kappaleesta jonka Beyonce sitten pilasi. Muita kappaleita en ole kuullut radiosta.