Vappu Pimiä haukkuu instanssi Salolaisia urpoiksi
Siinä oikea vuoden mökkiläinen! Itkee, kun runsas taas autoaan marketissa oven eteen kuten prinsessan kuuluu niin sillon muut ovat urpoja.
Itse olisin tuossa asemassa varovaisempi sanoissa.
En kyllä pidä minään tuollaista hemmoteltua kakaraa! Noussut kusi päähän (tai ollut siellä aina😂).
Kommentit (13)
Jos haukkuu Salolaisia niin Salolaisten pitäisi nostaa kunnianloukkaussyyte.
Jos haukkuu salolaisia (= Salossa asuvia), niin jutuillaan korostaa vain omaa pölhöyttään.
Aloittajalle tiedoksi, että Salolainen ja salolainen ei ole sama asia ollenkaan.
Ehkä hänellä on mennyt hiekkaa sinne jonnekin...
Kyllähän tämän naisen käytös on niin vulgääriä ja sivistystaso niin matala, että tunnen myötähäpeää.
Esimerkki Pimiän sivistystasosta: kutsuu kotinsa seinällä olevaa kolmea ikonia ikonostaasiksi.
Ikonostaasi on ortodoksisessa kirkossa se ikonein koristeltu seinä, jonka taakse ainoastaan papisto menee, eivät seurakuntalaiset.
En tiedä, onko Pimiä itse ortodoksi, miehensä suku on. Pääsiäinenkin on hänelle vain suklaamunia, ei Kristuksen yläsnousemisen ja suuren paaston päättymisen juhla.
Kyllästynyt olen hänen avautumisiinsa.
Aina hehkuttaa mökkielämäänsä, ei sitten ole aikaa käydä kaupassa, ettei vaan mökkielämästä jää 10 minuuttia aikaa pois, jos joutuu kaupassa käymiseen kuluttamaan liikaa aikaa. Voi itku sentään. Eiks Seiska vois auttaa tässä tai joku muu lehti. Kai sille nyt oma parkkipaikka voitais antaa ihan Salon kaupungin maksamana. Vappuparkki.
Onko Pertin perhe tehnyt jotain Pimiälle?
Onko poistanut instasta, en löytänyt. t. salolainen
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki Pimiän sivistystasosta: kutsuu kotinsa seinällä olevaa kolmea ikonia ikonostaasiksi.
Ikonostaasi on ortodoksisessa kirkossa se ikonein koristeltu seinä, jonka taakse ainoastaan papisto menee, eivät seurakuntalaiset.
En tiedä, onko Pimiä itse ortodoksi, miehensä suku on. Pääsiäinenkin on hänelle vain suklaamunia, ei Kristuksen yläsnousemisen ja suuren paaston päättymisen juhla.
Aika omituiselta kuulostaa sekin, että toivottelee 4-v täyttäneelle tyttärelleen "Monia Armorikkaita Vuosia".
Niin Hän siis totesi, että on hölmöä ajaa perheparkkiin silloin jos perhettä ei ole ( mukana) ja perheelliset taas saavat tämän takia tavallisen ahtaammin paikan.
Ja tottahan se on.
Hih hih