Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istun omalla terassilla ja mietin mun elämää. Tulin siihen tulokseen, että mulla ei ole mitään virkaa tässä maailmassa.

Vierailija
24.07.2019 |

Olen turha, tyhmä ja ruma. Kotona olen taloudenhoitaja ja piika jonka mielipiteillä ei ole väliä. Töissä teen paskimmat työt ja mua heitellään miten sattuu.
Mitäköhän tässä tekis?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/8 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä JSSAP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Sitten voit keskittyä ihan vaan omaan hyvinvointiisi. Ala elämään juuri sellaiste elämää kuin haluat ja tekemään juuri niitä asioita joita vaan haluat. Voi unohtaa muut, sinulla ei siis ole erityisiä paineita enää. Onnea! :)

Vierailija
4/8 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan. Ei ole edes sellaisia läheisiä ihmisiä, jotka minua jäisivät kaipaamaan jos minua ei olisi. Työ on, mutta en tykkää siitä ja olen siinä huono, mikä kuormittaa muita kun joutuvat auttelemaan minua vaikka olen vuosia tätä tehnyt.

Toisaalta en minä tätä asiaa niin murehdi vaan elän hetki kerrallaan. Ihminen on lopulta vain eläin, eikä nuo luonnoneläimetkään mitään ihmeempää merkitystä elämäänsä etsi tai mieti onko niillä jotain virkaa. Ne vain ovat ja elävät. Samoin teen minä.

Vierailija
5/8 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä kellään mitään suurta tarkoitusta?

Tehdään töitä päivästä toiseen koko elämä. Useimmille se on pakko, eikä todellakaan mikään nautinto.

Odotetaan lomia.

Täytetään vapaa-aika harrastuksilla tai sohvalla makaamisella.

Kasvatetaan lapsia. Tai eletään ilman.

Eipä tämä nyt kummoista ole?!

Vierailija
6/8 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla. Sattuman sanelema juttu koko elämä on. Sisäistä se, ja elä elämääsi, että ole ainakin itse tyytyväinen

Vierailija
7/8 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on löytänyt elämän pohjimmaisen tarkoituksen, merkityksettömyyden.

Mitään mitä teet, millään mitä jätät tekemättä, ei ole kokonaisuuden kannalta paskankaan merkitystä.

Olemme itsekkäitä kuvitellessamme, että meillä on jonkinlaista merkitystä maailmankaikkeuteen.

Ap on pelkkä hyttysen pieru Saharassa ja hänen kuvitelmansa siitä, että hän on jollekulle korvaamaton, on pelkkää harhaa.

Joku muu korvaisi paikkasi työssä ja perheessäsi,  vain henkilökemia vain hieman muuttuisi. kuka tietää parempaan suuntaan.

Me kuvittelemme kuinka tärkeitä me olemme. Kuljemme kiireisesti jääpuikko perseessä paikasta toiseen, työhän kauppaan, kuntosalille, elokuviin ym. ja meistä jokaisen voisi poistaa kaduilta kuljeksimasta kädenkäänteessä ja mikään ei muuttuisi piirunkaan vertaa.

Lopeta ruikuttaminen ja huomaa oma merkityksettömyytesi ja siinä samalla kuinka samanlaisia kaikki muutkin ihmiset ovat, tyhjää täynnä, paskantekokoneita, joilla on yhtä vähän merkitystä kokonaisuuden kannalta kuin sinulla itselläsi.

Tämän havaittuasi olet vapaa tekemään ihan mitä tahansa, ilman pelkoa muuttumisen aiheuttamista merkityksistä lähipiirisi elämään.

Niitä ei ole tai ainakaan sinä et pysty päättelemään tai analysoimaan koituvatko ne asianosaisille hyväksi vai pahaksi.

Vierailija
8/8 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelläkään ihmisellä ei ole oikeasti mitään virkaa täällä.