Naapuri ampui kissani :-( Poliisin mukaan toimi oikein
Eli villiintyneen kissan SAA ampua. Naapurini oli luullut kissaani villiintyneeksi. Pahalta tuntuu, mutta tottahan se on: villikissan SAA ampua.
Kommentit (37)
Pitäisikö sinun yrittää päästä yli tuosta voimafantasiastasi?
Villiintyneen kissan saa ampua, mutta valitettavasti kesyjä irtokissoja ei ole saanut ampua enää aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Villiintyneen kissan saa ampua, mutta valitettavasti kesyjä irtokissoja ei ole saanut ampua enää aikoihin.
Niin mutta ensin pitää varmistua että kissa on villikissa eikä kenenkään lemmikki ja se on melko mahdotonta.
Kukaan metsästäjä ei sitä päätöstä voi yksinään tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä olikin villiintynyt kissa.
AP
Miksi te pidätte kissojanne tai koirianne vapaana? Todella vastuuttomia ihmisiä, joiden pitäisi saada syyte eläimen heitteillejätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta ensin pitää varmistua että kissa on villikissa eikä kenenkään lemmikki ja se on melko mahdotonta.
Kukaan metsästäjä ei sitä päätöstä voi yksinään tehdä.
Maitotesti luotettava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi te pidätte kissojanne tai koirianne vapaana? Todella vastuuttomia ihmisiä, joiden pitäisi saada syyte eläimen heitteillejätöstä.
Ei ole mulla aikoja ulkoiluttaa.
AP
Lemmikkifrettejä ei kenenkään tulisi mieleen päästää ulos. Seikkaileminen olisi niille aivan liian vaarallista. En ymmärrä miten kissojen omistajat voivat olla niin vastuuttomia, että antavat rakkaan lemmikkinsä ulkoilla ilman valvontaa!
Kotikissa ei ole villiintynyt EIKÄ sitä saa ampua. Poliisi väärässä. Kissoja EI kuulu pitää vapaana, missään olosuhteissa. Vain valjaissa ulos tai ulkoiluhäkki (varo ettei hul-lu naapuri ammu häkkiinkin).
Jos otat kissan vielä, pidät sen kiinni. Kissa ei itse voi huolehtia turvallisuudestaan sekopäiden joukossa. Metsästyksen kanssa ei mitään tekemistä, pelkkää pahuutta. Tsemppiä.
Imalke tontillevtulevan kissan voi ilmoittaa eläinsuojeluyhdistykseen ja loukuttaa ja viefä eläinsuojaan. Kesykissaa EI saa ampua.
Naapuri tarvitsi rukkaset talven varalle.
Omalle tontille, sori kirj.virheet
Vierailija kirjoitti:
Naapuri tarvitsi rukkaset talven varalle.
Silloin ostaa kaupasta tai kutoo itse.
Onnekas kun ei ole mun naapurini...
Kissa oppii kyllä sisäkissaksi, jos pienestä pitäen pidetään sellaisena. Jos pitää ulos päästää, niin panta kaulaan, tai joku hem metin rusetti, niin erottuu villiintyneistä kissoista.
Kissan voi loukuttaa ja viedä 200 km päähän mökkikissaksi.
Itse räiskin kaikki katit, jotka tulevat mailleni.
Apn ei pidä puolustella naapuria. Tiesi kesyksi naapurin kissan.
Vierailija kirjoitti:
miksi te menette näihin trolleihin ja syötätte niitä. Ketju ilmoitettu asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi te menette näihin trolleihin ja syötätte niitä. Ketju ilmoitettu asiattomaksi
On siinä kanssa kukkahattutäti
Oli oikein tai ei niin niillä pyssyillä ei voi räiskiä ihan missä huvittaa. Toki voittehan te jossain syrjässä asua tms
pötyä