Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ed Sheeran pettymys: kaupallista kuraa ja konserttikin viimeisen päälle

Vierailija
24.07.2019 |

Rakennettu tuote. Rakkaudesta rahaan, ei lajiin.

Vika kerta oli mulle, olin kaverin kolmekymppisillä tuolla.

Kommentit (206)

Vierailija
61/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan järkyttävän hintaiset noi liput tonne keikalle!! En tod maksais yli 90€ Sheeranista, sori nyt vaan. Mieluummin maksan Flown 1 pvän lipusta 105€ jossa esiintyy Solange, Erikah Badu ym.

Solange, Erikah, Badu? Ketä he ovat? 😂😂

Taitaa edi olla vähän tunnetumpi.

Ne painii ihan eri sarjassa Sheeranin kanssa. 😉 Tämä on vain mun mielipide, toki jokainen saa laittaa rahansa mihin haluaa.

Niin varmaan painii kun en ole kuullut näistä kolmesta... Ovatko näitä uuden ajan huutajia näyttämässä alusvaatteinsa verkkovaatteissa? 

Kaksi artistia mainittiin, ja sinä höpiset kolmesta?

Vierailija
62/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en herralta ole yhtään hyvää biisiä ole kuullut, mielestäni äärettömän tylsää ja mitäänsanomatonta musiikkia. Monille kuitenkin kitaraa soittava mies on varsinainen märkä uni ja Ed Sheeranin julkisuuskuva on ymmärtääkseni hyvin sympaattinen, joten siinä mielessä ymmärrän suosion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut kuullutkaan koko laulajasta, mutta kiinnostuin tämän valtavan hälyn ja konsertin vuoksi. Yle Areenalta katselin dokkaria Lontoon konsertista. Pojuhan on oikein söötti ja biisit tunnelmallisia mutta minkäänlaista halua ei tullut vaeltamaan konserttialueelle ja seisomaan johonkin ihmismassaan kuunnellakseni tuota enempää. Onneksi on Spotify.

Ja kaikki kaupalliset radiokanavat.

Sieltä kuulee ilmaiseksi monta kertaa päivässä.

Kuuntelen lähinnä Bassoa ja Radio Helsinkiä. En ole onnistunut Sheerania niiltä kuulemaan (onneksi).

Vierailija
64/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen menee kuuntelemaan radiokanavien sekä suoratoistopalvelujen soitetuinta musiikkia livenä ja maksaa jopa siitä?

Vierailija
65/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, jos SINÄ et ole kuullut artistista, joka vetää 100k ihmistä Suomessa keikalleen, kertoo kyllä tasan enemmän sinusta kuin kyseisestä artistista.

Toisekseen, SINUN mielipiteesi artistin musiikista ei ole mikään objektiivinen totuus. Sheeran on rikkonut ennätyksiä kautta maailman, joten ehkä tämä kertoo jotain.

Kolmanneksi, miksi asetat itsesi muiden yläpuolelle haukkumalla jonkun artistin ja sen kuuntelijat, etenkin jos et ole edes kuullut kyseisestä artistista? Ei pitäisi tulla yllätyksenä, että ihmisillä on erilaisia makuja. 

Neljänneksi, KUKAAN ei pakota sinua Ed Sheerania kuuntelemaan, saati hänen keikalleen menemään, joten mikä teidän ongelma nyt oikein on?

Vierailija
66/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan järkyttävän hintaiset noi liput tonne keikalle!! En tod maksais yli 90€ Sheeranista, sori nyt vaan. Mieluummin maksan Flown 1 pvän lipusta 105€ jossa esiintyy Solange, Erikah Badu ym.

Solange, Erikah, Badu? Ketä he ovat? 😂😂

Taitaa edi olla vähän tunnetumpi.

Ne painii ihan eri sarjassa Sheeranin kanssa. 😉 Tämä on vain mun mielipide, toki jokainen saa laittaa rahansa mihin haluaa.

Niin varmaan painii kun en ole kuullut näistä kolmesta... Ovatko näitä uuden ajan huutajia näyttämässä alusvaatteinsa verkkovaatteissa? 

Kaksi artistia mainittiin, ja sinä höpiset kolmesta?

No se lisäilee pilkkuja mihin haluaa

Toki nyt on itse myönnettävä etten ole vama kumpi on pahempi: rehellinen kaupallinen pop vai hipstereiden "kuuntelin ennen kuin se oli cool ja nyt kun se soi radiossa minua oksettaa ja kuuntelen toista yhtyettä joka ei vielä ole cool"

Metallifani joka ollut keikalla jossa ehkä sata ja keikalla jossa 40 000 tms. Musiikki ratkaisee jonka takia voin sanoa että esim. Metallica olisi voinut lopettaa 90-luvulla (mielipide, ei fakta).

Vierailija
67/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, jos SINÄ et ole kuullut artistista, joka vetää 100k ihmistä Suomessa keikalleen, kertoo kyllä tasan enemmän sinusta kuin kyseisestä artistista.

Toisekseen, SINUN mielipiteesi artistin musiikista ei ole mikään objektiivinen totuus. Sheeran on rikkonut ennätyksiä kautta maailman, joten ehkä tämä kertoo jotain.

Kolmanneksi, miksi asetat itsesi muiden yläpuolelle haukkumalla jonkun artistin ja sen kuuntelijat, etenkin jos et ole edes kuullut kyseisestä artistista? Ei pitäisi tulla yllätyksenä, että ihmisillä on erilaisia makuja. 

Neljänneksi, KUKAAN ei pakota sinua Ed Sheerania kuuntelemaan, saati hänen keikalleen menemään, joten mikä teidän ongelma nyt oikein on?

Tuli mieleen: https://www.youtube.com/watch?v=cDDEhLw1PVI

Vierailija
68/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohdin mainita että kyseinen artisti säveltää ja sanoittaa itse musiikkinsa ja on lavalla yksinään kitaransa kanssa. Tekee myös musiikkia muille artisteille. Ei myy seksillä. Musta se on nykypäivänä aikamoinen meriitti kun n. 90% listoilla olevista artisteista ei voi sanoa samaa.

t. 65

Vierailija
69/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, unohdin mainita että kyseinen artisti säveltää ja sanoittaa itse musiikkinsa ja on lavalla yksinään kitaransa kanssa. Tekee myös musiikkia muille artisteille. Ei myy seksillä. Musta se on nykypäivänä aikamoinen meriitti kun n. 90% listoilla olevista artisteista ei voi sanoa samaa.

t. 65

tuote toimii kun on markkinointikoneisto takana.

Kaveri voisi olla ruotsinlaivalla trubaduurina eikä kukaan huomaisi hänessä mitään.

Vierailija
70/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. 65

Mä en oikein tunne tuotantoaan, mutta tän ketjun innoittamana haluaisin nyt kuulla. Mistä biiseistään pidät eniten? Mikä on suurin hittinsä.

Minustakin hän vaikuttaa symppikseltä jalat maassa ihmiseltä.

Vierailija
71/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut kuullutkaan koko laulajasta, mutta kiinnostuin tämän valtavan hälyn ja konsertin vuoksi. Yle Areenalta katselin dokkaria Lontoon konsertista. Pojuhan on oikein söötti ja biisit tunnelmallisia mutta minkäänlaista halua ei tullut vaeltamaan konserttialueelle ja seisomaan johonkin ihmismassaan kuunnellakseni tuota enempää. Onneksi on Spotify.

Kuuntelen lähinnä Bassoa ja Radio Helsinkiä. En ole onnistunut Sheerania niiltä kuulemaan (onneksi).

Olen työpaikallani alistunut mm. Suomipopille, Novalle ja Kisa fm:lle. Joistain näistä pääsee asiasta osalliseksi.

Vierailija
72/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työpaikallani alistunut mm. Suomipopille, Novalle ja Kisa fm:lle. Joistain näistä pääsee asiasta osalliseksi.

ALTISTUNUT. En alistu.

Vierailija
73/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. 65

En yhtään ihmettele, että Ed Sheeranin aitous vetää ihmisiä keikoille tässä muovikulttuurin kyllästyttämässä maailmassa.

Vierailija
74/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen menee kuuntelemaan radiokanavien sekä suoratoistopalvelujen soitetuinta musiikkia livenä ja maksaa jopa siitä?

Tuota jaksan minäkin ihmetellä.

Vierailija
75/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trubaduurikeikasta satanen. Tyhmiä rahastetaan. 10 miljoonaa pojun taskuun

Vierailija
76/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

tuote toimii kun on markkinointikoneisto takana.

Kaveri voisi olla ruotsinlaivalla trubaduurina eikä kukaan huomaisi hänessä mitään.[/quote]

Katusoittajanahan hänkin uransa aloitti.

Vierailija
77/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu, ei Ed ole täällä kärsimässä näistä kommenteista. Hän ei osaa suomea.

Vierailija
78/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 65

Mä en oikein tunne tuotantoaan, mutta tän ketjun innoittamana haluaisin nyt kuulla. Mistä biiseistään pidät eniten? Mikä on suurin hittinsä.

Minustakin hän vaikuttaa symppikseltä jalat maassa ihmiseltä.

En itse ole fani, joten en osaa oikeastaan sanoa suurinta hittiään. Biiseistäkin osaan nimetä vain muutaman.

Mutta 'I see fire' on kappale josta pidän itse hirmuisesti. 

t. 56

Vierailija
79/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu, ei Ed ole täällä kärsimässä näistä kommenteista. Hän ei osaa suomea.

Eikä mitään kun mä haluun löytää youtubesta "Jättäkää Ed rauhaan" itkuraivovideon

Vierailija
80/206 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen niitä, jotka eivät ole Sheeranin musiikkia edes kuunnelleet, mutta keikalle pitää mennä näyttäytymään ja päivittää someen, että on siellä ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän