Mikä on Kaunein maan lippu?
Kommentit (51)
Mun mielestä Somalian lippu on hieno ja yksinkertainen, ja väreinä sininen ja valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Britannian lippu aina miellyttänyt minua.
Union Jack
Vinoraitapakotusta myös monissa lipuissa, mm Trinidädin ja Tupakan jaTsairen soihunkantajakin vaihettiin vinoraitaan. Lähi-iässä monia samiksenkaltaasia jokka meneevät kerkeästi sekaasi toistens kaa. Karibialla lippuja kuissa afrikkavärit eli hernemaissipaaprika. Niihin maihi on kyörätty niggoja, mm. Renata ja Pyhä Kitisijä+Nevöhööd, siksi siis.
Kaunneimpia voisi olla Zimbabwen lippu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minkä maan lippu on kaunein?
Suomi!
plääh, tunnevastaaja
Itse tykkään Suomen lipun väreistä. Valkoinen kuin lumi, sininen kuin järven vesi.
Missä sijaitsee Kaunei? Aasiassa jossain?
Japanin lippu on esteettisesti kaunein. Suomen lipulla on tietysti erityinen merkitys minulle ja se on myös esteettisesti kaunis. Mutta objektiivisesti valitsisin Japanin.
Anthi anthi missä on se anthi
7/7 |
klo 20:03 | 5.3.2022
Ekvaröörin lipukkeessa on muuten nätti kuva siinä keskessä, samooten Meksikanan ja Dominaklaanien tasavallan, El Salvaröörin, Guotemaalan, Haidin ja Nigaraakuan kyseisissä. Epäilemättä myöshi tämn pallonpuoliskon vaakunalipuissa on komeat kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Japanin lippu on esteettisesti kaunein. Suomen lipulla on tietysti erityinen merkitys minulle ja se on myös esteettisesti kaunis. Mutta objektiivisesti valitsisin Japanin.
Onneksi JPN lippu ei ole pikkuhousunsuojan muotoinen.
Brasilian lippu on hienoin
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/05/Flag_of_Brazil.svg
Hollannin ja Luxemburgin liput on melkein samanlaiset. Vois Hollanti vaihtaa oranssiksi. ;)