Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko ollut vatsatautisena lentokoneessa? Miten meni?

Vierailija
27.05.2006 |

Tämä on niitä pahimpia pelkojani: sairastua vaikkapa juuri ennen paluulentoa. Ja olla siinä kunnossa että tulee molemmista päistä. Apuva!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kanssamatkustajat saavat sen perillä lomallaan!

Hienoa että ihmiset haluavat vielä jakaa jotakin.

Vierailija
2/5 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makasin melkein 2 viikkoa eristyksissä (rytmihäiriöitä yms. muuta mukavaa oireina). Mitään nimeä taudille ei koskaan saatu.

Lennolle lähtiessä olin hieman huonovointinen ja olo huonotui lennon aikana aikamoisesti, toivottavasti kukaan ei saanut multa sitä tautia koneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ihan hirveessä ripulissa kun palasin ihan vaan Ranskasta. Jotain sopimatonta olin onnistuntu syömään sielläkin.

Oli tosi kivaa ravata vähän väliä vessassa. Mutta pahin oli, kun siinä lentokonetta odotellassa ennen check-inä ei ollut lähistöllä vessaa, ja ennen kun kone oli noussut ei myöskään päässyt vessaan.

Vierailija
4/5 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti sai ravata vessassa ja se lento oli yhtä tuskaa. Kerran en sitten ehtinytkään vessaan, kun sinne oli tunkua ja multa tuli ruikut housuun. Onneksi oli varahousuja mukana.

Vierailija
5/5 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei omakohtaista kokemusta vielä ole, mutta julkisissa kulkuneuvoissa minulle tulee aina kauhea vessähätä, joten joudun junamatkoilla norkkumaan vessan vieressä koko ajan. Bussissa en ole ollut vuosiin :)