Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurakunta?? Apua? No ei :(

Vierailija
23.07.2019 |

Soitin just hädässäni seurakunnan papille päivystävään numeroon. Siellä vastasi joku mies joka kuullosti mua nuoremmalta ja se hengitti raskaasti luuriin ja kuulosti tosi pitkästyneeltä.
Sanoin, että mulla ei oikein ole elämänhallinta kunnossa, oon onneton, pyytäisin esirukousta.
Pappi kysyi että mikä ongelma. Kerroin, että juon liikaa, ja että en pysty pitämään kotia kunnossa (en siis pysty!! täällä on paskasta. en jaksa imuroida tai viedä roskia tai yhtään mitään)

Sitten se sanoi, että "kuule - ei tämä mene niin että vaan rukoillaan ja sitten kaikki on ok. Tee jotain!! Ei tämä näin toimi. Hae apua!! Siivoa!! Voin rukoilla, mutta ei se auta jos et itse tee kaikkea"

Sanoin sille sitten et kiitos ja heippa. Istuin tässä ja suoritin kunnon rumaitkun ja aattelin sitten, että josko te mammat auttaisitte?? Te jotka uskotte - voisitteko rukoilla?? Voisitteko?? Että saisin jotain aikaiseksi ja tekisin sitten kaiken itse kun olis ne voimat millä tehdä.

Kiitos!!!!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole uskovainen mutta vartuin kristillisessä ympäristössä ja minun muistaakseni se meni ainakin niin että Jumalalta voidaan rukoilla apua johonkin asiaan. Se tarkoittaa sitä että sinun pitää itsesikin yrittää. Ei kai se teidän Jumalanne tee kaikkea puolestasi vain koska pappi rukoilee puolestasi?

Vierailija
22/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen, että elämäsi selkiytyy kaikin tavoin. Rukoilen, että löydät ilon ja rauhan ja levon Jeesukseen turvatessasi ja sitä myötä jaksat pienin askelin rakentaa elämässäsi uutta-uusia pieniä tapoja, joilla kaaos jää taakse. Sinä olet tärkeä. Siunausta matkallesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille. t. ap

Teille jotka vastaatte että Jeesus ei auta jos et ensin itse tee sitä ja tätä ..niin haluaisin vaan kysyä, että jos ei vaan pysty tekemään mitään niin onko väärin pyytää apua? Edes kristityiltä (Jeesukselta) vai pitääkö ensin olla kaikki ok ja siistiä ja hienoo ja täydellistä ja sitten vasta saa pyytää rukousta???

Vierailija
24/27 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä. Rukoilen puolestasi.

Olipa kökkö pappi joka vastasi sulle vaikka osin asiaa puhuikin niin ei tainnut olla oikeata sielunhoito-osaamista.

Vierailija
25/27 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa itse!

Vierailija
26/27 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa itse!

mmtä? Kenet ap:n pitäisi tappaa?

Vierailija
27/27 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala auttaa niitä, jotka auttavat itseään. Sinulle vastannut henkilö tiesi, että jos sinun sydämessäsi ei ole rukoukselle tilaa ja jos käytät Jumalaa pelkkänä keppihevosena voidaksesi jatkaa sotkuista elämääsi, niin se rukous ei auta. Sinä hait lupaa olla elämättä elämääsi Korkeinta kunnioittaen ja silkloin rukouksesta voi tulla kirous.

Tuo kirjoituksen ensimmäinen fraasi ei ole Raamatusta, vaikka niin usein luullaan. Se on erään hengellisen kirjan suomennoksesta (nimeä en muista).

Jumala kykenee auttamaan siinäkin tilanteessa, kun omat voimat eivät riitä, Hänhän on Kaikkivoipa.

Sinä tahdot saada elämäsi kuntoon ja kun käännyt Jeesuksen puoleen ja rukoilet, ja myös muut rukoilevat puolestasi, voit olla varma, että jotain tapahtuu. Ei välttämättä niin, kuin haluaisit tai haluamallasi aikataululla.

Heikoissa Jumala on vahva. Suitsevaa kynttilänsydäntä Hän ei sammuta, eikä tallo särjettyä ruokoa. Särjetty mieli on Jumalan mielen mukainen, sieltä muutos alkaa.

Siunausta ja voimia AP! Olet rukouksissa!