Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurakunta?? Apua? No ei :(

Vierailija
23.07.2019 |

Soitin just hädässäni seurakunnan papille päivystävään numeroon. Siellä vastasi joku mies joka kuullosti mua nuoremmalta ja se hengitti raskaasti luuriin ja kuulosti tosi pitkästyneeltä.
Sanoin, että mulla ei oikein ole elämänhallinta kunnossa, oon onneton, pyytäisin esirukousta.
Pappi kysyi että mikä ongelma. Kerroin, että juon liikaa, ja että en pysty pitämään kotia kunnossa (en siis pysty!! täällä on paskasta. en jaksa imuroida tai viedä roskia tai yhtään mitään)

Sitten se sanoi, että "kuule - ei tämä mene niin että vaan rukoillaan ja sitten kaikki on ok. Tee jotain!! Ei tämä näin toimi. Hae apua!! Siivoa!! Voin rukoilla, mutta ei se auta jos et itse tee kaikkea"

Sanoin sille sitten et kiitos ja heippa. Istuin tässä ja suoritin kunnon rumaitkun ja aattelin sitten, että josko te mammat auttaisitte?? Te jotka uskotte - voisitteko rukoilla?? Voisitteko?? Että saisin jotain aikaiseksi ja tekisin sitten kaiken itse kun olis ne voimat millä tehdä.

Kiitos!!!!!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksen mielenterveyspuolelle soita huomenaamulla. Selitä asia, pyydä apua, sieltä voivat lähteä selvittämään asiaa. Joissakin paikoissa on päihde- ja mielenterveyshuolto saman katon alla, voisi olla sinulle sopiva. Jonot kyllä saattaa olla pitkät.

2/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti voin rukoilla. Ehkä vähän hölmösti tuo seurakunnan työntekijä vastasi, tai ainakaan itse en olisi sanonut noin.

Jumala voi yliluonnollisesti antaa voimia, selkeyttää ajattelua ja auttaa keskittymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Luoja. Alappa nyt siivoomaan. T: Papin miniä

Vierailija
4/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin puolestasi ❤️

Vierailija
5/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa se oli

Vierailija
6/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskuksen mielenterveyspuolelle soita huomenaamulla. Selitä asia, pyydä apua, sieltä voivat lähteä selvittämään asiaa. Joissakin paikoissa on päihde- ja mielenterveyshuolto saman katon alla, voisi olla sinulle sopiva. Jonot kyllä saattaa olla pitkät.

Yleensä näitä asioita aletaan purkamaan ihan psyk. sairaanhoitajan kanssa - tilaat ajan hänelle, te juttelette ja hän määrää jatkot.

Rukoilen myös puolestasi.

Rakas Taivaan Isä, pyydämme apua tälle ihmiselle, joka on hädässä ja hukassa elämänsä kanssa.

Auta sinä häntä ja anna hänelle halu lopettaa alkoholin käyttö - armahda häntä kaikessa ja pelasta hänet.

Jeesuksen nimessä rukoilemme. Amen.

Vierailija
7/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppas ympärillesi. Nyt on siistiä kun rukoilin Jumalaa siivoamaan kämppäsi.

Vierailija
8/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei rukouksella ala kämppä siistiytyyn, niin ei oo rukoiltu oikein tai usko ei ole tarpeeksi syvä. Syy on aina rukoilijassa, ei Jumalassa, muistakaa se!

Vierailija
9/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Luoja. Alappa nyt siivoomaan. T: Papin miniä

Käsketkö Luojaa siivomaan??

Vierailija
10/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa se oli

Varmaan oli oikeassa. Mutta jos ei pysty yksin?? Mitä sitten? En pyytänyt siltä että tule tänne siivoomaan ja vahtimaan mun ostoksia.

Kysyin siltä että voisiko rukoilla mun puolesta että saisin elämäni kasaan. En saa. Tässä on jo mennyt vuosi toivoessa. Käyn töissä, raha ei ole ongelma. Mun tunteva ei ikinä voisi uskoa millaisessa paskaläävässä ja kuin onnettomana elän

-ap

Vierailija
11/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näitä asioita aletaan purkamaan ihan psyk. sairaanhoitajan kanssa - tilaat ajan hänelle, te juttelette ja hän määrää jatkot.

Rakas Taivaan Isä, pyydämme apua tälle ihmiselle, joka on hädässä ja hukassa elämänsä kanssa.

Auta sinä häntä ja anna hänelle halu lopettaa alkoholin käyttö - armahda häntä kaikessa ja pelasta hänet.

Kiitos!!! itken täällä t. ap

Vierailija
12/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa se oli

Varmaan oli oikeassa. Mutta jos ei pysty yksin?? Mitä sitten? En pyytänyt siltä että tule tänne siivoomaan ja vahtimaan mun ostoksia.

Kysyin siltä että voisiko rukoilla mun puolesta että saisin elämäni kasaan. En saa. Tässä on jo mennyt vuosi toivoessa. Käyn töissä, raha ei ole ongelma. Mun tunteva ei ikinä voisi uskoa millaisessa paskaläävässä ja kuin onnettomana elän

-ap

Mene akka hoitoon. Me rukoilemme täällä puolestasi.

Ei noin rumasti saa sanoa, kun toinen kärsii.

Vierailija
13/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!!! itken täällä t. ap

Älä luovuta - Jeesus on ainoa, joka voi ja haluaa auttaa, pysy Hänessä, niin kaikki järjestyy. <3

Vierailija
14/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään ihmetellyt, miksi mt-vammaiset eivät saa kotiin avustajaa, niin kuin vanhukset ja fyysisesti vammaiset. Mielestäni tämä on syrjintää. Esim. vaikeasta masennuksesta kärsivät eivät useinkaan saa pidettyä kotiin siistinä. He todella tarvitsisivat ulkopuolisen ihmisen, joka käy myös laittamassa ruokaa.

Olen toiminut henk koht avustajana henkilölle, jolla oli aistivamma, mutta muuten oli täysin kykenevä toimimaan. Siivosin hänelle joka päivä, ulkoilutin koiran ja laitoin lounaan. Sitten ihmiset, joilla elämänhallinta tosiaan täysin tuuliajolla, eivät saa konkreettista apua. Tämä on huutava vääryys!

Vierailija
15/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen että otat huomenna aamulla yhteyttä terveyskeskukseen tai mielenterveystyöhön. Rukoilen että siellä tk:ssa tai mt- puolella jumala puhuu sinulle hänen kauttaan, ja saat asiasi kuntoon. Amen

Vierailija
16/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa se oli

-ap

Vähän sama tilannen. Kerro hitossa jos saat jonkun ratkaisun? Missäpäin asut olisko vertaistuki ok sulle?

Vierailija
17/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi. Pappi oli ihan oikeassa, mutta toi asian esiin moukkamaisesti. Ehkä sillä oli huono päivä ja ehkä sä olit sadas kännisoittaja. Se ei ole sun vika, vaikka ymmärräthän itsekin kuinka rasittavaa on jsnkuttavien humalaisten kanssa.

Tsemppiä nyt kuitenkin! Laitat nyt korkin kiinni ja guomenna soitat psykiatrian polille. Ja mitä siivoamiseen tulee, niin palkkaa joku avuksesi. Kun kämppä on perussiisti, opettelet ylläpitämään siisteyttä.

Mutta korkki kiinni nyt. Ja aamulla luet tän ketjun uudestaan. Ja sanot sille peilissä näkyvälle tyypille, että ongelma on edelleen todellinen. Kun selvinpäin asiat saattaa vaikuttaa ihan erilaiselta...

Vierailija
18/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rukoilen ja sinä soitat huomenna oikeaa apua. Mitä siivoamiseen tulee. Yksi asia kerrallaan. Ota vaikka tavoitteeksi viikossa siivota kaikki. Joka päivälle jokin homma minkä jaksaa tehdä. Ei kaikkea kerralla.

Vierailija
19/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala auttaa niitä, jotka auttavat itseään. Sinulle vastannut henkilö tiesi, että jos sinun sydämessäsi ei ole rukoukselle tilaa ja jos käytät Jumalaa pelkkänä keppihevosena voidaksesi jatkaa sotkuista elämääsi, niin se rukous ei auta. Sinä hait lupaa olla elämättä elämääsi Korkeinta kunnioittaen ja silkloin rukouksesta voi tulla kirous.

Vierailija
20/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa törkeä pappi. Missä päin asut? Voisin tulla auttamaan siivoamisessa.