Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kanssa syöt mätitahnaa?

Vierailija
23.07.2019 |

Ei tarvitse vastata, jos et syö minkään kanssa!

Mä syön lähinnä hapankorpun ja kananmunan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt yrittäkö väittää, että mä oon palstan ainoa mätitahnan ystävä :o

Vierailija
2/11 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleivän, vaalean leivän, uusien perunoiden, kananmunan. Saatanpa puristaa putkilosta suoraan suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri söin halkaistun Lidlin rustiikkisämpylän päällä juustoa ja Kallen mätitahnaa. Ai että oli hyvää.

Vierailija
4/11 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä paras makuyhdistelmä minulle ja miehelle on: Vaasan juustosämpylä, margariinia, kanamunaa, mätitahnaa ja tomaattia. Meillä melkein vakio sunnuntaiaamuisin ;)

Vierailija
5/11 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuningatar Silvian mieliherkkuahan on Kallen mätitahna sellaisenaan. Tai sitten munalla.

Vierailija
6/11 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri söin halkaistun Lidlin rustiikkisämpylän päällä juustoa ja Kallen mätitahnaa. Ai että oli hyvää.

Leivällä juuston kans on minustakin parasta! Kananmuna voi olla juuston vaihtoehto, mutta sitä harvemmin suitsait on tarjolla.

Vierailija
7/11 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan mätitahnaa sushiin täytteeksi :) namskis!

Vierailija
8/11 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa sopivasti tämä kysymys! En ole ikinä koskaan ennen ostanut mätitahnaa kotiin, mutta aina kun sitä on jossain kyläpaikassa ollut tarjolla, olen tykännyt. No, nyt sitten juuri eilen ostin tuubin Kallen mätitahnaa. Söin  sitä Reissumiehen päällä, myös juustoa ja tomaattia leivälle laitoin. Hyvä vinkki toi kananmuna, tykkään niistäkin. Iltapalaksi kokeiluun.

Vierailija
9/11 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleivän ja kananmunan kanssa 😋

Vierailija
10/11 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis.. En syö mätitahnaa.

Mutta sain hyvät naurut luettuani otsikon ensin että 'Miksi kansa syö mätitahnaa?' Avasin ketjun ihan vaan nähdäkseni että missä semmoinen kansa asustaa :)))

Vierailija
11/11 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalean leivän. Toki kananmuna siinä välissä toimisi myös, mutta ei useinkaan viitsi värkätä.

Mulla on muutaman vuoden ajan ollut hirvittävä himo mätitahnaan, vaikka sitä ennen en sitä pystynyt edes syömään, muutaman kerran elämässäni olen yrittänyt maistella. Sitten vaan jostain iski pakkomielle vedellä sitä. Niin se maku muuttuu.

Sama kyllä kävi sillin suhteen, ennen huuhdoin suuta minuuttikaupalla maistettuani, nyt rakastan sitä.