Ärsyttää liikennevaloissa ne jotka tulee painamaan nappia minun jälkeeni
Luulevat että minä liikennevaloissa seisova jalankulkija en ole sitä painanut. Sitten usein käy vielä niin, että kun se toinen painaa, valo vaihtuu vihreäksi ja hän luulee että se oli hänen painamisestaan johtuvaa. Silloin varsinkin luulee että minä en painanut...
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää ne, jotka painaa sitä nappia, jatkavat suoraan kadun ylitystä ( olettaen, että liikenne sen sallii) ja kun valo vaihtuu ovat jo näkymättömissä.
Ja niihin valoihin pysähtyy noin 10 autoa just for fun.
Ihan sama jos haluat pomppia autojen seassa , mutta jätä se liikenne pysäyttämättä, jos pinna ei riitä odottamaan vuoroasi.
Valojen pitäisi olla vihreitä jalankulkijoille. Autoilijat joutuisivat painamaan nappia ja odottelemaan.
Ja johan vaihtu kirjoitti:
Oma mies tekee hallitun hitaan kierrepotkun nappiin ylimielinen hymy huulillaan ja katsoo napin painajaa kohti ja sitten minua. Hihittelemme hiukan ja mies tokaisee, että johan vaihtu.
Ymmärrän mitä tarkoitat. Minunkin mieheni on samanlainen ihmis k*rpä. Ovatkohan sukua keskenään?
Mua ärsyttää junassa kun olen jo vähän aikaa sitten painanut ovinappia, niin joku samalle ovelle tuleva painaa sitä vielä uudelleen vaikka valo palaa jo. Ärsyttävintä on kun se toinen ulosmenijä odottaa siihen asti, että juna on kokonaan pysähtynyt ja painaa vasta sitten sitä nappulaa uudelleen ja kas, ovi avautuu.
Hävettää... kirjoitti:
Ja johan vaihtu kirjoitti:
Oma mies tekee hallitun hitaan kierrepotkun nappiin ylimielinen hymy huulillaan ja katsoo napin painajaa kohti ja sitten minua. Hihittelemme hiukan ja mies tokaisee, että johan vaihtu.
Ymmärrän mitä tarkoitat. Minunkin mieheni on samanlainen ihmis k*rpä. Ovatkohan sukua keskenään?
Voivat olla, mutta minun mies voittaisi sinun miehen potkuzembalossa.
Minä juuri tämän vuoksi vatut välitän nappien painelusta. Yksinkertaisesti pinkaisen tien yli, jos ei autoja tule. Olivatpa varsinaiset liikennevalot punaisella, keltaisella tai vihreällä tuikkivat.