Yyterin nakurannalla "juna"
Ilmeisesti miestenvälistä kanssakäymistä tapahtunut isommallakin joukolla. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006181714.html
Kommentit (274)
Olikohan kyseessä ns. homorunkkuringin isku maahan tunkeutujia vastaan. Siihen porukkaan haettiin jäseniä tälläkin palstalla ja ainaki jossain Helsingin mos keijan liepeille ovat tehneet onnistuneen iskun, Itse arvotan tämmöistä väkivallatonta kansalaistoimintaa.
Kyseessä oli kansallismielisten eheytymisleirin loppukoe. Oli oranssia solmiota ja tiukkaa polyesteripaitaa.
Eipä näy tänä kesänä näitä jos kokoontumiset saadaan kielletyiksi
Onko tänä kesänä vielä alkanut junailukausi?
Niin. Toissakesänä tapahtui. Kukahan näitä nostelee. Nosti näköjään viime kesänäkin.
Varmaankin ylläpito näitä nostelee. Tarinassa ihmetyttää se, että miksi perheenisän piti ilmoittaa tästä iltapäivälehdelle??
Pitikö sulkea turvallisuussyiden takia?
Hedonistiset joka paikkaan silmille hyppivät homot pilasivat tämänkin. Vit... vit...
.. '23.7.2019' ..*versus* .. (nyt)'13.3.2023' .. ?
ei niin mitään samaa = EI MITÄÄN! ('yhteistä'). näillä?
Tässä juna-jutussa ihmetyttää moni asia. Yksi on tietysti halventava kieli, jota tämä "perheenisä" käyttää seksistä. Mikä ihmeen juna? Kaveri on sekaisin kuin seinäkello ja näkee näkyjä. Ei siellä mitään "junaa" ole koskaan ollut, mutta on ollut ainakin yksi idiootti, joka ei siedä alastomuutta. Kyllä suvaitsevaiston kannattaa Suomessa tutkia omia munaskuitaan. Ehkä ette olekaan niin suvaitsevaisia kuin itse kuvittelette olevanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi iljettävimmistä uutisista,mitä olen ikinä lukenut!
Perheen isän toiminta vasta olisi jutun arvoinen: jätti lapset valvomatta ja selkeesti etsiskellyt nakuilijoita tiirailtavakseen. Pöyristynytkin hän oli vain miesten touhusta ja sen sijaan että olisi palannut surkeaan elämäänsä, hän otti yhteyttä roskalehden toimitukseen #nolife
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaeltelu dyyneilllä ja liian vähäinen juominen aiheuttaa kangastuksen.
Tässä tapauksessa kangistuksen.
Ehkä "perheenisällä" tuli sekä kangastus että kangistus. Kangastus johti kangistumiseen ja se niin hävetti isää, että piti kertoa kaikki juoru-medialle, jotta sieluntuska helpottuisi. Ilman lapsensiittämistarkoitusta ei saisi kangistua, isi on varmaan pohtinut ja ilmoittanut näkemänsä "junan" medialle. Siitä seurasi sitten koko rannan sulkeminen junilta. Onko se hyväksi lapsille, jos lapset näkevät rannalla hiekkakakkuja tehdessään, kuinka juna puksuttaa Yyterin dyyneillä. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tässä juna-jutussa ihmetyttää moni asia. Yksi on tietysti halventava kieli, jota tämä "perheenisä" käyttää seksistä. Mikä ihmeen juna? Kaveri on sekaisin kuin seinäkello ja näkee näkyjä. Ei siellä mitään "junaa" ole koskaan ollut, mutta on ollut ainakin yksi idiootti, joka ei siedä alastomuutta. Kyllä suvaitsevaiston kannattaa Suomessa tutkia omia munaskuitaan. Ehkä ette olekaan niin suvaitsevaisia kuin itse kuvittelette olevanne.
Mitä halventavaa on junassa? Itse en ainakaan tiedä mitään muuta termiä tolle homojen suosimalle tavalle, jossa tuntemattomat miehet rannalla liittyvät mukaan edellisen tyypin taakse.
En kyllä tiedä, että miksi tuollaisesta irstailusta kukaan normaali ihminen puhuisi kunnioittavasti. Ja vielä yleisellä uimarannalla. Tollahan ne homot sitä arvostusta keräävätkin.
Ketju, vitja, jono, peräkkäin asettautuminen, muodostelma, asetelma, muoto. Rakkaalla piltillä monen monta nimeä
Siinä on naiset vaan tiellä kun miehet alkaa panemaan
Ajaako pikajuna yyteriin juhannuksena, entä nakuresina märkään rantaan asti?
Tässä tapauksessa kangistuksen.