Mitä teette aktin jälkeen kumppanille?
Minä haluaisin halia, mutta hän ei halua koskeakaan minuun. Tuntuu kamalalta.
Kommentit (45)
Levätään sängyssä hetki tasaamassa hengitystä ja sen jälkeen mennään yhdessä suihkuun.
Joskus makoillaan sylikkäin ja höpötellään, joskus taas toinen ryntää suoraan suihkuun tai sit käydään yhdessä.
Itse aika usein suukottelen ja nuolen hepin puhtaaksi, jos itse en ole tullut niin mies ainakin tarjoutuu hoitamaan. Mutta on myös niitä kertoja, kun mies vaan palaa kiinnostavan telkkariohjelman pariin tai lähtee jääkaapille vielä puoliseisokissa :D
Oletko puhunut kumppanillesi? Sullakin on oikeus ja toisaalta myös velvollisuus ilmaista halusi ja tarpeesi.
Välillä kyllä haluaa vain nukkua rauhassa. Varsinkin lämpimillä keleillä on ahdistavaa nyhjätä hikisenä kylki kyljessä, jos kello on 1 yöllä ja pitäisi saada unta, että jaksaa seuraavana päivänä.
Irroitan suupallon, raahaan ruhon takakonttiin ja tiputan lähimmältä sillalta mereen. Ja joo, olen nainen.
laitan taksilla takaisin sinne mistä tulikin
Vierailija kirjoitti:
Joo, haluan myös mahdollisimman kauas kumppanista. Ahdistaa niin vietävästi sen jälkeen. Miehet on sellaisia katsos.
Ehkä suomalaiset. Minulla on ranskalainen mies ja hän on erittäin hellyydenkipeä seksin jälkeen tykkää halailla pussailla ja kosketella.
N23
Sanon ”hyvää yötä” ja suljen häkin oven. Sitten menen yläkertaan ja sammutan valot kellarista.
Pesen koiran kikkelin, jooo ja olen nainen.
Soitan anopille ja kehun kuinka hyvä hänen poikansa on panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, haluan myös mahdollisimman kauas kumppanista. Ahdistaa niin vietävästi sen jälkeen. Miehet on sellaisia katsos.
Ehkä suomalaiset. Minulla on ranskalainen mies ja hän on erittäin hellyydenkipeä seksin jälkeen tykkää halailla pussailla ja kosketella.
N23
Ei se mikään kansaallisuussidonnainen asia ole.
Käsken nuolla munan puhtaaksi ja tarkkailen työn etenemistä röökiä tai jointtia poltellen.
jään sänkyyn ja odotan että vaimo käy siivoomassa pimpin ja pisulla ja jos viitsis tulla kaulaan / halimaan / nukkumaan. joskus viitsii
Hyppään autoon ja ajan vaimon luokse.
Seksin jälkeen jään mieheni syliin, kainaloon tai viereen makoilemaan. Spermat ovat vaginassa ja hetken kuluttua ne alkavat valua pois sieltä reisille. Kuiskaan miehelle, että rakastan sinua. Mies vastaa, että minäkin sinua. Kerron miehelle, miten hyvältä hän tuntui. Jutellan hetken ajan ns. ”pillow talk”.
Jos on aamu, nousen keittämään meille teetä tai kahvia ja teen aamupalaa perheelle. Hyräilen. Hyvän aamuseksin jälkeen olen hyvällä tuulella koko päivän.
Mä en yleensä jaksa vaivautua vitsailemaan ja halailemaan. Tai no, ehkä joinain jouluina olen saattanut sortua, mutta siitä on jo aikaa.
Mullon yleensä vaan kauhee nälkä ja mun täytyy saada syödä herkkupala pois ennen seuraavalle apajalle siirtymistä.