Ilta-Sanomissa sanotaan Yyterin KesäKarhu- tapahtumaa iljettäväksi! Vielä on tasa-arvojunalla matkaa kuljettavaksi!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006181714.html
pahalta tuntuu kun seksuaalivähemmistöistä uutisoitaessa käytetään sanoja ja termejä kuten pelottavaa, ällöttävää, luonnonvastaista sikailua!
Fasessa kerätään nimiä vastineeseen ja mainostajille, en osaa linkittää fasesta
Kommentit (45)
Elämän kauneutta ja monimuotoisuuttaa pitää ylistää eikä tukahduttaa.
Miten tuo "perheenisä" on muka voinut nähdä takamiehen vaihtuvan lennosta jostain dyynin päältä? Ettei ois ollut itsekkin huiskuttamassa asemalla
Voisiko se juna puksuttaa pimeässä makuuhuoneessa peiton alla?
Olenko ainoa joka sai naurunpyrskähdyksiä alusta loppuun juttua lukiessa?
Miten tuo tautipuoli ? Laittoiko ne takanaolevat kortsua kun odottelivat vuoroaan.?
Itseasiassa kiinnitin huomiota samaan. Mikä ihmeen ilmaisu on "juna" tuossa yhteydessä. Luultavasti toiveajattelua.
Veikkaan, että.heteroaktissa olisi käytetty neutraalimpia ilmaisuja, vaikka silloinkin sitä olisi paheksuttu. Ehkä sitä olisi silloin paheksuttu enemmän, ja nyt tuosta tehtiin puoliksi vitsi. Mielestäni uutiset voidaan uutisoida asiallisesti ja neutraalisti. Ihmiset sitten voivat lisätä niitä vitsejä toripuheissaan.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka sai naurunpyrskähdyksiä alusta loppuun juttua lukiessa?
Mielestäni se ei ole uutisoinnin tarkoitus.
Jutun lopustahan puuttuu yleensä löytyvä lause "poliisi vahvistaa saaneensa ilmoituksen koskien...", eli kyseessä on selvästi ISn kannalta nolo uutisankka.
Mä toivoisin, että perheenisä astuu rohkeasti julkisuuteen. Nyt tarvitaan tarkempaa silminnäkijän kertomusta.
Ettei vaan tämäkin liittyisi Sofia Belörhvin ja Niko-rakkaa juttuun jotenkin. Tutkinnanjohtaja Lehmushan sanoi että tulee paljastumaan yllättäviä yhteyksiä. Johan sieltä yksi liiviläinen ja yksi poliisi riveistä löytyi. Ehkä myös Porin pikajuna
Kaksi paria touhuamassa? Onko se muka juna? Liian epämääräistä kuvailua.
Neljän miehen juna?! Tuossa tarvii jo ajoitusta ja koordinointia.
Ois se ihan yhtä ällöttävää keiden tahansa taholta. Kyllä taas pitää uhriutua.
Saisinko havainnollistavan piirroksen tai jopa 3D-mallinnoksen, arvon toimittajat? Kuten aina olemme tottuneet saamaan tärkeiden uutisten yhteydessä. Varsinkin kun tässä on epäselvyyttä vaunujen määrästä.
Naisena olen kateellinen. Miehet pystyvät tekemään tuon junan kuin luonnostaan.
Perheenisä taisi viettää useammankin tovin toimitusta katsellessaan kun huomasi takamiehen vaihdokset yms. Eivät me varmaan joka toisella sekunnilla vuoronvaihtoa hoitaneet. Taisi perheenisä haluta itsekin junan kyytiin. Harmi kun piti niitä lapsia vaan joutaa kaitsemaan...
Oli totta tai, niin itse olen niin ylisiveä, että en kehtaisi soitella hätänumeroon, enkä mihinkään muualle vaikka näkisin millaisia toimituksia rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Neljän miehen juna?! Tuossa tarvii jo ajoitusta ja koordinointia.
Perheenisän kuvaus ja "juna" ei kuulosta samalta asialta. Onko tuossa vain randomisti heitetty sanoja, joita on opittu liittämään h omo-sex iin?
Lämmin sää - ja Suomessa tapahtuu vaikka mitä.
Tämä!