Miksi miesten on niin vaikea odottaa sänkyyn menoa naisen kanssa?
Mikä siinä on että miehillä on hirveä hätä päästä sänkyyn naisen kanssa? Vaikka itse olen tosi seksuaalinen nainen, pystyn kyllä odottamaan vaikka haluja olisi paljonkin (ja niitähän on).
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ja ap arvatenkin etsii miesseuraansa panosovellus tinderissä?
Ja swaippailee vain niitä 10% kuuluvia jykeväleukoja?
Mä tiedän monta ihmistä, jotka on löytänyt Tinderistä muutakin ku panoseuraa. Itsekin löysin sieltä poikaystävän oltuani Tinderissä 3kk. Nykyisellä ei ollu hoppua päästä sänkyyn, mutta harrastettiin seksiä 3. treffeillä. Musta on vaan hyvä testata sekin puoli aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat niin ihania ja kauniita kun hymyilevät sinulle. Heidän upeat muodot saavat himot syttymään. Pyöreä peppu, kouraan menevät rinnat, ihana vaaleanpunainen pimppi ja upea peppureikä. Kun nainen hymyilee sinulle et voi ajatella muuta kuin työntyväsi naisen lämpimiiin ja märkiin rakkauden koloihin samalla kun suutelet hänen täyteläisiä rintojaan.
M27
Mulla tuli housuihin kun luin
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorempana kävi kerran niin, että ihastuin yhteen mieheen ja hengailtiin aikamme ilman seksiä, ja sitten kun sitä seksiä harrastettiin se olikin hirveä pettymys kun tajusin, etten edes halua häntä.
Oli kuin veljen kanssa olisi pannut, siis meillä synkkasi ja hän tuntui sopivalta ja tutulta, mutta fyysistä kemiaa ei sitten ollutkaan ja tajusin sen vasta seksissä.
Seksi on muutenkin se, joka joko vahvistaa tunteet tai latistaa ne, joten en näe oikein järkeä kuluttaa kauheasti aikaa tutustumiseen ennen seksiä.
Toki ei nyt ihan heti ole pakko olla panemassa, mutta kuten totesin; mieluummin ennemmin kuin myöhemmin.Ja olen siis nainen.
Mulle on käynyt ihan samalla lailla. Ennen seksiä synkkasi hyvin ym., mut seksi paljasti puuttuvan kemian. Kokeiltiin useampi kerta, mut sit alko lopulta ällöttävä koko touhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ap arvatenkin etsii miesseuraansa panosovellus tinderissä?
Ja swaippailee vain niitä 10% kuuluvia jykeväleukoja?
Mä tiedän monta ihmistä, jotka on löytänyt Tinderistä muutakin ku panoseuraa. Itsekin löysin sieltä poikaystävän oltuani Tinderissä 3kk. Nykyisellä ei ollu hoppua päästä sänkyyn, mutta harrastettiin seksiä 3. treffeillä. Musta on vaan hyvä testata sekin puoli aika nopeasti.
Minäkin tiedän useamman parin, jotka ovat löytäneet toisensa Tinderistä.
Koska miehet ei halua naisista mitään muuta. Pääsee nopeemmin taas seuraavaa metsästään kun edellinen on kaadettu.
Vierailija kirjoitti:
Ympärillä tapahtuva ahdistus tuo sellaisia päätöksiä että haluaa nopeasti normaalin miehen turvaa nopeasti naisista parhaimmalla tavalla jos ympärillä oleva ahdistus on ollut negatiivista. Tämän asioiden negatiiviset näkemykset tulevat negatiivisistä kokemuksista joita voi sitten nähdä helpommin asiat sänkyyn.
En ymmärtänyt mitä halusit sanoa, mutta tykkäsin sanomisestasi, joten ainoa tykkäyksesi tähän asti on minulta. Oli smurffimainen viesti : D
Miksi pitäisi odotella jos molemmat sitä tietävät kuitenkin haluavansa?
Hyvin ovat ainakin minun kanssa jaksaneet odotella. Turha yleistää.
En mä oo hosunu seksin aloittamisen kanssa. Oltin seukattu yli puoli vuotta, ennenkuin päästiin intiimitasolle. Vaimo oli asiassa aloitteellisempi, ja itsekin sytyin. Tarvitsen tietyn tuttuuden asteen henkisesti. Ei ole tarvinnut katua jälkeenpäin. Tutustuminen on tärkeää.
2kk odotutin. Halusin tehdä hyvän vaikutuksen ja kiihoittaa tyttöystävän taivaisiin ennen ekaa naintia. Olin alunperinkin päättänyt saada hänestä pitkäaikaisen tyttöystävän. Lopulta hän söi minut elävältä. Ensivaikutelma oli liiankin hyvä koska suhde jatkuu vielä reilun 40v jälkeenkin. Seksi on edelleen kiihkeää ja tunteita täynnä.
M62
En minäkään halua odottaa, vaan panna heti kun mahdollista.
Toki pystyn odottamaan, mutten näe siinä oikein mitään pointtia ja kun se seksuaalinen yhteensopivuus on ainakin itselleni ensisijaista, niin mieluummin totean sen ennemmin kuin myöhemmin.
Muutenkin kun en halua kuin harvoja miehiä ja jos kerrankin sellaisen tapaan, niin haluan kyllä panna enkä jäädä riskillä venailemaan, että saankohan kohta vai katoaakohan se ennen sitä.
Koen siis saavani enemmän, jos saan seksiä ja juttu kosahtaa kuin jos en saa seksiä, ja juttu kosahtaa.
Joskus nuorempana kävi kerran niin, että ihastuin yhteen mieheen ja hengailtiin aikamme ilman seksiä, ja sitten kun sitä seksiä harrastettiin se olikin hirveä pettymys kun tajusin, etten edes halua häntä.
Oli kuin veljen kanssa olisi pannut, siis meillä synkkasi ja hän tuntui sopivalta ja tutulta, mutta fyysistä kemiaa ei sitten ollutkaan ja tajusin sen vasta seksissä.
Seksi on muutenkin se, joka joko vahvistaa tunteet tai latistaa ne, joten en näe oikein järkeä kuluttaa kauheasti aikaa tutustumiseen ennen seksiä.
Toki ei nyt ihan heti ole pakko olla panemassa, mutta kuten totesin; mieluummin ennemmin kuin myöhemmin.
Ja olen siis nainen.