Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

After-Death av! Vain kuolleille!

Vierailija
23.07.2019 |

Tämä minun pilveni on hieman liian pehmeä makuuni. Mistä saan uuden, kenelle voin valittaa?

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan kertonut että Jumala on kuollut ja Saatana hallitsee?

Hyvä meininki! Christians to the lions!

Olet eksynyt lähi-itäläisten puolelle, tule tänne Tuonelaan esivanhempiesi ja oikeiden jumalien joukkoon joukkoon.

No jos tuolle linjalle mennään niin oikea osoite olisi isän puolelta Odin & Co

Vierailija
122/145 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutittaako teitä nuo madot? Itseäni vaivaa korviin ja nenään luikertelevat, pakko aivastella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailua en lopeta, vaikka henki menis. Tai siis öh, no niin...

Vierailija
124/145 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HECTOR olen hautausmaa

Musaa manan majoille

Vierailija
125/145 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoivat että jos tekee pahoja niin joutuu kuoltuaan hauen suoleen. Niin minä sitten jouduin mutta se haukipa kuoli aika pian ja minä vapauduin! T. Muinaissuomalainen

Vierailija
126/145 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko teille muille kerrottu jo seuraava elämä? Voiko valintoihin itse vaikuttaa?

Jännittää seuraava syntyminen, viimeksi meinasi happi loppua.

Vierailija
127/145 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätkiikö teidän muiden internet mullan alla? Ärsyttävän hidas on myös. Olisi pitänyt laittaa viimeiseksi toiveeksi sellainen 5g-sopimus.

Itse sijoitin kuituun ja hyvin jynkyt näkyy 4K resolla.

Vierailija
128/145 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoleminen oli parasta mitä voi tehdä oli housut jalassa tai ei.

Nyt stalkkaamaan ihastuksen kämpille kun hän käy suihkussa.

Mulla on tapana seisoskella sängyn vieressä ja katsella kun hän nukkuu. Joskus suukotan poskelle.

Vierailija
129/145 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuukat sukulaiset eivät maksa hautapaikkani jatkoajasta. Kohta kaivuri tulee kolistelemaan ja tekemään montun uudelle asukille. 

Myöhäistä enää tuhlata rahoja viinaan ja naisiin eikä testamentillekään enää mitään voi kun täällä makoilee...

Mä niin kummittelen nuukille sukulaisilleni tästä hyvästä...  PRKL!!!

Kannattaa suolata sun nuukien sukulaisten suhteet. VINK VINK

Kummituksena käy helposti pikku suolailut...

Vierailija
130/145 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoleminen oli parasta mitä voi tehdä oli housut jalassa tai ei.

Nyt stalkkaamaan ihastuksen kämpille kun hän käy suihkussa.

Mulla on tapana seisoskella sängyn vieressä ja katsella kun hän nukkuu. Joskus suukotan poskelle.

Viimeyönä meillä oli kolmen kimppaa. Nuo ei vain tiedä sitä

Vierailija
131/145 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan muuimioilta kysyisin että hikoaako paikat kääreissä?

Vierailija
132/145 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan muuimioilta kysyisin että hikoaako paikat kääreissä?

No mitäs luulet jos palsamoidut vehkeet on aavikon kuumuudessa 2000 vuotta samoissa kääreissä.

Vierailija
133/145 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden rasittavan tyypin kiusaksi olisin palkannut palkkademonin häiriköimään.

Mitä tehdä kun demoni ei suostu edes tuplapalkasta ohittamaan Turku 10 opastetta?

Vierailija
134/145 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta uudelleensyntymisestä marsuksi?

Vierailija
135/145 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei onko teille muille kerrottu jo seuraava elämä? Voiko valintoihin itse vaikuttaa?

Riippuu.

Jos elit hyvin edellisen elämäsi, voit jotain toivomuksia esittää. Jos taas on asioita, joita kadut... Onhan niitä vaihtoehtoja, esim. anoppisi voikin olla äitisi seuraavalla kierroksella XD. Jos hyvin menee, saatat päästä entisen vävysi kanssa muhinoimaan.

Vierailija
136/145 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdä kun demoni ei suostu edes tuplapalkasta ohittamaan Turku 10 opastetta?

Tässä ketjussahan oli aiemmin puhetta demonista, jota oltiin palkkaamassa hävittämään jäämistöä, ja siitä joku tiesi kertoa että oli Turussa ollutkin työkeikalla ja manaaja sitten ajanut asunnosta pois. Eli se demoni ainakin suostuu menemään todistettavasti Turkuun!

Vierailija
137/145 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu.

Jos elit hyvin edellisen elämäsi, voit jotain toivomuksia esittää. Jos taas on asioita, joita kadut... Onhan niitä vaihtoehtoja, esim. anoppisi voikin olla äitisi seuraavalla kierroksella XD. Jos hyvin menee, saatat päästä entisen vävysi kanssa muhinoimaan.

Minulla oli edellisessä elämässä kova lihanhimo ja nyt pääsen ensi viikolla syntymään uudelleen pohjanmaalaiseen maalaiskylään. Ajattelin ensin, että kivakiva, mutta sitten tää uudelleensijoitusneuvoja totesi, että ei ehkä kannata kovin korkeita odotuksia asettaa. Synnyn kuulemma teollisuussikalaan. Plääh. Vihaan paskanhajua enkä oikein tiedä miten tuolla voi osoittaa moraalisen kehityksensä? Olisko vinkkejä.

Vierailija
138/145 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help! Olen kuollut hiljattain, mutta olen edellen kummitustilassa enkä uskalla jatkaa eteen päin, koska en tiedä mitkä väitteet kuolemanjälkeisistä on totta. Yksi puhuu taivaasta ja helvetistä, toinen jälleensyntymästä, joku Valhallasta, joku Tuonelasta... Siis onko noita mahdollisia teitä ja paikkoja monia mistä voi valita, vain onko joku yksi niistä vaan oikeassa ja muut puhuu paskaa? Mitä käy jos valitsee väärin, sanoo vaikka että minä haluan viikinkien Valhallaan mutta se onkin väärän uskonnon juttu eikä semmoista olekaan?

Vierailija
139/145 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BÖÖÖÖÖ! Miksi kukaan ei pelkää kummitteluani. Nyyyyyyh! 👻

Vierailija
140/145 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussahan oli aiemmin puhetta demonista, jota oltiin palkkaamassa hävittämään jäämistöä, ja siitä joku tiesi kertoa että oli Turussa ollutkin työkeikalla ja manaaja sitten ajanut asunnosta pois. Eli se demoni ainakin suostuu menemään todistettavasti Turkuun!

Nää on näitä erikoisjuttuja. Turkulaista maallista alkuperää olevat demonit sopivasta korvauksesta yleensä suostuvat käväisemään kotikonnuillaan. Eiväthän nekään siellä viihdy, kutsuvat sitä maanpäälliseksi helvetiksi (eli siis kehnoksi versioksi aidosta asiasta), mutta ovat jotenkin tottuneet esimerkiksi paikallisihmisten kielilläpuhumiseen ja muuhun järkeä vihlovaan.

Tämä Manu-demoni, joka ilmaantui parisen vuotta sitten, on lupaava tapaus. Entinen presidentti kuulemma. Sillä on hyvät kontaktit eikä pelkää tiukkojakaan paikkoja - mitä nyt tuppaa jäämään fundeeraamaan liian pitkään herkästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi