After-Death av! Vain kuolleille!
Tämä minun pilveni on hieman liian pehmeä makuuni. Mistä saan uuden, kenelle voin valittaa?
Kommentit (145)
Miksi kukaan ei kertonut että kroppa ja mieli on samassa kunnossa täällä kun kuoleman hetkellä?
Järkkyjä nuo vauvalaumat ja tuo huuto mikä kuuluu auto-onnettomuuslaaksosta on kuvottavaa
Onko kukaan muuten nähnyt dementikko-äitiäni?
Lordi jäädytti Euroviisuvoitollaan helvetin vuonna 2006 niin täällä mukavan viileää, kun maanpoloiset hikoilee tuskissaan helteessä.
Yritä näistä sitten valita:
https://pics.me.me/welcome-to-heaven-heres-your-harp-welcome-to-hell-he…
Harppu vaiko Hanuri...
Vierailija kirjoitti:
Yritä näistä sitten valita:
https://pics.me.me/welcome-to-heaven-heres-your-harp-welcome-to-hell-he…
Harppu vaiko Hanuri...
Nykyisin siellä kuumemmalla osastolla saa autotunen että saa laulunsa vireeseen (lähde Fingerpori https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/2757923a3071416a83b7120e01f66689.j… )
Voi hitsi kun mun arkussa ei oo ilmalämpöpumppuu. Mä mätänen tänne !
Vierailija kirjoitti:
Häähää!! Köyhä! Ne piirtää jolla on liituu
Tää on niin tätä uusperheshittiä taas.
Siis miten näihin sukuhautoihin pitäis uusperhe haudata? Nyt on sitten eksä ja nyksä täällä molemmat!! Onko kellään kokemusta tällasesta tilanteesta.? Kenelle tän haudan hoito nyt kuuluu, kun mulla on omii lapsii sekä yhteisii eksän kaa ja nyksän kaa ja sit niilä on vielä on vielä ne entiset lapset ?
Pihit perilliset ostivat halvimman arkun. Tyyny on olematon, niska väsyy ennen kuin mätänen. Vuorauksen alla on joitakin tikkuja ja lastuja painavat selkärankaa. Tekokuitukangaskin tuntuu ällöttävälle.
Krematorio poltti aika ikävästi. Kipu ei kuulemma katoa koskaan, mutta tottuuko siihen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle oo kukaan kertonut että ruumiin kuuluukin mädäntyä, mutta sun olis henkenä tarkoitus irrottautua siitä ja lähteä eteenpäin?
Jos haluat vielä seurailla maanpäällistä elämää, voit jäädä sinne kummittelemaan ihan rauhassa. Sitten jos se alkaa kyllästyttää niin pyydät vaan että haluat Valoon. Enkeli tulee kyllä opastamaan sinut perille! Äläkä pelkää tulla, Jumala on oikeasti paljon mukavampi ja anteeksiantavampi kuin uskonnot ja papit maan päällä väittivät. Ei sinua siitäkään tuomita jos et uskonut Jumalan olemassaoloon eläessäsi.
Nuukat sukulaiset eivät maksa hautapaikkani jatkoajasta. Kohta kaivuri tulee kolistelemaan ja tekemään montun uudelle asukille.
Myöhäistä enää tuhlata rahoja viinaan ja naisiin eikä testamentillekään enää mitään voi kun täällä makoilee...
Mä niin kummittelen nuukille sukulaisilleni tästä hyvästä... PRKL!!!
Onneksi otin eläessäni nää silarit, niin sain edes nämä mukaani.
Miksei kukaan kertonut että Jumala on kuollut ja Saatana hallitsee?
Hyvä meininki! Christians to the lions!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi otin eläessäni nää silarit, niin sain edes nämä mukaani.
Onko luomut vähän kateita sulle kun niiden daisarit on madot syöneet pois?
Onneksi täällä Tuonelassa ei ole sellainen helle kuin maassa.
Aikookohan Ukko näyttää voimiaan lähipäivinä.. tuolla se hioo jo jotain työkalujaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan kertonut että Jumala on kuollut ja Saatana hallitsee?
Hyvä meininki! Christians to the lions!
Olet eksynyt lähi-itäläisten puolelle, tule tänne Tuonelaan esivanhempiesi ja oikeiden jumalien joukkoon joukkoon.
kaikuipas nyt viesti.. huhuuuuu... huhuuuu....
Vierailija kirjoitti:
Krematorio poltti aika ikävästi. Kipu ei kuulemma katoa koskaan, mutta tottuuko siihen?
Ei se krematorio vielä mitään, mutta kuvittelepas miltä tuntui kun kroppa liotettiin ja sitten laskettiin törkeästi viemäriin.
Kanadassa jo semmoistakin tehdään...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hautaustoimisto-liuottaa-ruumiit-ja…
Voi aikoja voi tapoja
Kuoleminen oli parasta mitä voi tehdä oli housut jalassa tai ei.
Nyt stalkkaamaan ihastuksen kämpille kun hän käy suihkussa.
.....Jatkuu
Han istuu siella, haluan tutustua haneen paremmin, mita mahtaa tapahtua... lahden kavelemaan kohti. Han heiluttaa minulle kadellaan, ja nousee ylos. Alan juosta, ja niin alkaa hankin, ja juostessaan vastaan han huutaa:
Mina olen Thw-thw! Sina olet Auringon rakastama?
Sanat tulvivat sieluuni ja vastaan, mina olen! Mina olen Mrjj Rt! Han juoksee vastaan ja hyppaa kaulaani. Se kestaa pitkaan, en halua lopettaa. Han on taydellinen, aivan taydellinen joka suhteessa. Sitten han hellittaa ja niin teen minakin, ja en kuitenkaan, suutelen hanta suoraan suulle, ja han kietoutuu uudelleen ymparilleni. Se kestaa kauan, elama on ymparoinyt meidat molemmat. Sitten hellitan, han huokaa, ja mina kysyn, mita tehdaan huomenna?
Han vastaa: Huomenna nahdaan jotakin kaunista ja todella hauskaa. Sina lahdet huomenna katsomaan minun kanssani laaksoa: Laaksossa on aivan villi, suuri ja musta sonni. Ja ja viela nelja kaunista kirjavaa lehmaa. Aivan villeja nekin. Sina lahdet katsomaan kaikkia muitakin elaimia!!
Mutta se on huomenna.
Mina vastaan: Niin. Ja otan hanta kadesta. Han puristaa minua kadesta, katsoo silmiin ja sanoo: Mina asuin ilman sinua. Ja mina vastaan: Niin mina asuin ilman sinua.
Ja mina ja han; han ja mina, me lahdemme kavelemaan ja han sanoo: Sina tiedat, mina en asu kaukana. Katson hanta silmiin ja nyokaan.
Han ON todella kaunis. Hanen korvansa on lavistetty, siina on kultainen koru, tiedan etta se on heidan nimensa jotka ovat elama, ja kantavat elamaa kadessaan. Se on kaunis koru ja se on elaman antajalta elaman pilkkaajaa vastaan. Se on kobra, pieni kultainen kobra, hannasta pujotettu korvalehden lapi. Mielenkiintoista, ajattelen, ja katson uudelleen, ja muistelen milta lukemani merkit nayttivat, kuulostivat sielussani ensi kertaa nahdessani....
Mitahan illalla tapahtuu.....
t. ... .. ..jmn...... ....