Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä, etteivät miehet muista muiden syntymäpäiviä (tai ikää!)?

Vierailija
23.07.2019 |

Onko tämä miehille yleistäkin? Puhutaan nyt ihan miespuolisesta kaverista tai jopa seurustelukumppanista

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö miksi ne iät ja syntymäpäivät pitäisi muistaa?

Vierailija
2/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta minulle ne on vaikeita. Muistan pääasiassa ne jotka muistan jo lapsuudesta, myöhemmin opeteltuihin tarvitsen jonkin muistisäännön tai ne unohtuvat eikä senkään toiminta ole varmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, en muista välillä omaa ikäänikään. Syntymävuoden sentään muistan.

Vierailija
4/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ex ei millään muista lastemme eikä toisenkaan liiton lastensa syntymäpäiviä, ei aina muista ikääkään.  Juuri onnitteli väärää lasta minulle  ja piti sanoman, että se on sinun toisen liittosi lapsi, meidän lapsella on syntymäpäivä vasta loppuviikosta. Toivotin tietysti Onnea tälle lapsiparalle, koska sitä hän tarvitsee elämässä, kun on tuollaisen demsun tekele.. Tietenkään miehet ei muista puolisoidensa ikää eikä syntymäpäiviä. Se on nyt on ihan normaalia. 

Vierailija
5/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut muistan, kaikkia en. Toisaalta sitten muistan kyllä kaikki lapsuudenkin kotipuhelinnumerot ja moottoripyörieni/autojeni rekisterinumerot.

Vierailija
6/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miäs kirjoitti:

Jotkut muistan, kaikkia en. Toisaalta sitten muistan kyllä kaikki lapsuudenkin kotipuhelinnumerot ja moottoripyörieni/autojeni rekisterinumerot.

Ihan sama juttu. Muistan lapsuuden puhelinnumerot, kadunnumerot, postinumerot, osoitteet, sen aikaisten kaverien synttärit vaikka ei olla nähty vuosikymmeniin. Jotenkin aivot on joko tukkeutuneet tai sitten oppineet suodattamaan "vähemmän tärkeää" informaatiota.

Vierailija
7/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisterikilvet muistavat ja kaikki teknisten laitteiden mallit vaikka olis minkälaista numero- tai kirjainsarjaa, rengassarjat ym.

Ne miehet usein kokevat tärkeiksi muistaa ja/tai asia kiinnostaa. 

Vierailija
8/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sellaiset asiat pitäisi muistaa? Mitä hyötyä ja iloa siitä on? Mitä hän tekee oikeasti sillä tiedolla?

Muistan perheenjäsenien syntymäajat ja muutaman lapsuuden ystävän, mutta en muista edes kummilasteni synttäreitä. Eikä tarvitsekaan.

Vierailija
9/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun ikäni tulee jossain puheeksi niin mies usein ystävällisesti auttaa kun itse yritän laskeskella että missäs sitä oltiinkaan menossa.

Vierailija
10/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tama ole sukupuolisidonnainen juttu. Itse aina unohdan kaikki merkkipaivat, omani mukaanlukien. Olen aina ollut huono muistamaan "pakollisia" merkkipaivia (synttarit, nimipaivat, haapaivat ym).

N44

Vierailija
11/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni muistaa paremmin kuin minä.

Vierailija
12/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivän muistaa, hääpäivää ei.

Vierailija
13/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja muistan vain oman ja mieheni syntymäpäivät. Kaikki muut on kirjattu ylös ja tärkeimmistä on muistutus kalenterissa.

Olettaisin, että ihan normaalia.

Vierailija
14/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kyky muistaa ikä kohoaa huomattavasti, jos naisystävän ikä on vähintään kymmenen vuotta alhaisempi kuin miehellä.

Jösses miten tärkeä siitä silloin tuleekaan... :D

Vierailija
15/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista syntymäpäiviä ja olen mies. En tiedä, kuinka yleistä tämä on tai liittyykö sukupuoleen. Oman syntymäaikani muistan.

Vierailija
16/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko yleistä. Itse en muista aina edes omiani, ja olen nainen.

Vierailija
17/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
18/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
19/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mutta onhan se aika epäkohteliasta. Itse olen laittanut kaikki tärkeät syntymäpäivät puhelimen kalenteriin ja yhteystietoihin. 

Aikuinen mies

Vierailija
20/21 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naisilla tuppaa olemaan parempi kyky laittaa muistiin nämä "sosiaaliset numerot". Miehillä jää paremmin muistiin tekniset numerot tyyliin auton rengaskoko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi