Huvittavaa kun joku ei saa aloitukseensa tuulta alleen
Ja sitten ap vastailee itse itselleen muka jonain toisena henkilönä.
Kirjoitustyylistä kuitenkin usein huomaa, kun kyse on yksinpuhelusta :D
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vai mitä :D
Hyvä yritys!
-Ap
En ole ap, mutta näin näyttää tapahtuvan.
Kyllä, kuten tuo Yyteri tänään. Ja sitten viattomasti: "olen kirjoittanut pari viestiä, mutta en ole Ap". Ei sillä, olen itsekin käyttänyt samaa.
Huikkaa vettä ja poistu kotoa välillä. Auttaa.
Se mitä itse harrastan, on se, että kun kysyn jotain enkä saa vastausta niin vastaan itselleni jotain puutaheinää ja johan saan oikeita vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Up
Upittaminen on ihan eri asia. Mieluummin uppaus kuin yksinpuhelu, jossa teeskennellään useampaa eri henkilöä.
-Ap
Olen kiinnittänyt huomiota samaan. Ensin saattaa luulla, että tunnistaa tuon toiminnan usein, mutta todellisuudessahan voi älytä vain ne, jotka tekevät tuon huonosti. Esim. liika samanmielisyys aloittajan kanssa lyhyinä tylsinä kommentteina on epäilyttävää. Mutta mistä tietää, miten iso osa tekeekin tuon niin hyvin, ettei kukaan tajua? Se on takuulla ainakin yleisempää kuin luulisi.
Miksi se on huvittavaa? Itse olen kirjoittanut tänne aloituksia, jotka joskus ottavat tuulta, toiset taas ei. Minusta täällä on joskus hyviä aloituksia, mutteivat kiinnosta just sitä väkeä, joka on paikalla. Joskus toiste taas vois olla parempi onni. Nythän Sofia on niin pinnalla, joten moni hyvä juttu jää jalkoihin.
Ei minua haittaa, jos mun aloitukset ei lähde liitoon, jotkut lähtee, mutta tuo on minulle uutta, että itse kirjoitellaan jatkot. Toki itsekin seuraan, onko joku kirjoittanut minun juttuun ja ehkä vastaan.
Mutta miksi se on huvittavaa?
Tiedättekös, tuo mistä tässä aloituksessa puhutaan on selvä merkki jo siitä, että palstailet liikaa. Itsekin mietin moisia täällä kun olin vielä liikaa. ALkaa kuulkaa pää menee vähän liikakierroksille jo. ALoituksia mahtuu tänne laidasta laitaan. Jotkut nyt alkaa elämään ja jotkut eivät. Omani eivät koskaan ole alkaneet elää, mut se ei ole mun elämäni napa. Muutakin elämää kantsii harrastaa. Edelleen huikka vettä ja ulos tuulettumaan. Hussssss!!!!!
Mä alan haastaa riitaa itseni kanssa. Toimii aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up
Upittaminen on ihan eri asia. Mieluummin uppaus kuin yksinpuhelu, jossa teeskennellään useampaa eri henkilöä.
-Ap
Mutta eikö yksi up riittäisi, älä liioittele.
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin teen. Kysyn yleensä ihan "järkeviä" asioita, jollaisista täällä yleensä harvemmin innostutaan. Silloin kannattaa vaihtaa hetkeksi tyylilajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin teen. Kysyn yleensä ihan "järkeviä" asioita, jollaisista täällä yleensä harvemmin innostutaan. Silloin kannattaa vaihtaa hetkeksi tyylilajia.
Järkeviin kysymyksiin on just vaikea saada vastauksia. Se on tämän palstan paha varjopuoli.
Vai mitä :D