Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä oikeasti haluan pois tästä maailmasta!

Vierailija
23.07.2019 |

Olen pelkkä vammanen luuseri pas ka joka ei osaa mitään, tajua mitään ja muutenkin täysin vammanen idiootti joka tekee kaiken väärin. Olen täysin ahdistunut ja jännittynyt, minulla on fyysisiä ja henkisiä kipuja eikä lääkäreitä paljoa kiinnosta ja lääkkeetkin vain aiheuttaa oireita eikä koskaan saa lääkäriä kiinni näistä puhuakseni eikä niitä kiinnosta vaan määrätään uutta tilalle, minä en ota enää yhtään mitään koska ihan varmasti vatsa hajoaa niihin ja ahdistun niistä oireista.

Minä haluan pois täältä kun tämä elämä ei ole mitään muuta kuin he vet tiä kärsimystä ja ahdistusta mutta se pitäisi muka vain kestää koska joku vammanen pas ka syy, ihmiset ovat pelkkiä valehtelevia huijareita ja hyväksikäyttäjiä joille tyhmä vammanen ihminen on helppo saalis ja koska tämä ei osaa sanoa ei tämän saa suostumaan mihin tahansa.

Miksei täältä saa e t n iaa koska minä en kestä kun minä haluan oman omanlaisen elämän missä olla rauhassa mutta pas kat minun pitäisi olla sitä ja tätä kosk a pitää olla kuten muut muuten on luuseri pas ka.

Nytkin lopetin yhen lääkken koska siitä tuli vain oireita mutta koskaan ei saa lääkriär kiinini että saisi puhua näistä niin aiana kiirelllä puhuttaan enjkä saa rauhassa selittää ja kertoa vaan aina kiire ja ota tätä jne.

Ne haluaa oiekasti vain t aa mut näillä lääkkeillä tai oikeasti kaikki haluaa että poistan itseni koska olen vammanen pas ka jos en tee työtä tai ole kuten muut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt ollu aika paljon näitä samoja aloituksia... ne niska/lihasjäykkyydet voi johtua siitä aspergerista, yritähän saada lääkärisi tajuamaan näiden välinen yhteys, että saisit jotain apua

Vierailija
2/2 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on nyt ollu aika paljon näitä samoja aloituksia... ne niska/lihasjäykkyydet voi johtua siitä aspergerista, yritähän saada lääkärisi tajuamaan näiden välinen yhteys, että saisit jotain apua

Ei ne halua auttaa, määrää vaan jotain uutta lääkettä ja kroppa on ihan loppu kaikkiin lääkkeisiin minä haluan vain pois.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi