Muistakaa miehet, EI työpaikalle shortseissa!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, mitä ap tarkoittaa. Minulla on töissä tällä ilmalla farkut ja kauluspaita. Ei puvuntakkia. Tällä mennään. Jos saisin päättää, toimistotöissä olisi miehillä pukupakko ja naisilla hame/mekkopakko.
Milloin olet syntynyt ?
(...veikkaisin että joskus siinä 1920-luvun alkupuolella)
1986 on syntymävuoteni. Minä vain tykkään siitä, että ihmiset pukeutuvat asiallisesti. En siitä, että toimistossa pukeudutaan kuin navetalle. Halki historian ihmiset ovat pukeutuneet asiallisesti, eivät kuin pummit.
Niin, ja että" kaikissa vähänkään virallisimmissa yhteyksissä naisten kuuluu käyttää hametta",
(...tai muuten näyttää ihan pummilta)
....vai miten meinasit ? Mitä taas tuohon sinun "halki historian"ilmaisuusi taas tulee, niin se on se "asiallisesti pukeutuminen" ollut itse asiassa aika eri asia eri aikakausina ja vielä niissä lukuisissa eri sosiaaliryhmissä sinä aikana....
(joskin tuon viimemainitun puolen merkitys on nykyisin lähes poistunut, eli kenenkään sosiaaliryhmää ei useimmitenkaan enää nykyaikanana voi niin suoraan päätellä hänen vaatetuksestaan, kuten saattoi vielä joskus esim. 1900-luvun alussa heti nähdä. Se kun oli vielä niitä sääty-yhteiskunnan loppuaikoja .)
Mitä yhteiskunnassamme taas pummilla elämiseen tulee, niin eivätkös siinä (...kun asiaa oikein taloudelliselta kannalta tarkemmin ajattelee ne pukumiehet hienoine solmioineen olekin oikein kunnostautuneet kautta aikojen ?
1986 on syntymävuoteni. Minä vain tykkään siitä, että ihmiset pukeutuvat asiallisesti. En siitä, että toimistossa pukeudutaan kuin navetalle. Halki historian ihmiset ovat pukeutuneet asiallisesti, eivät kuin pummit.