Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri kävi kerjäämässä marjoja pihaltamme.

23.07.2019 |

Pihassamme kasvaa viinimarja puskia. Sato on melkein kypsää. Naapuri kävi kerjäämässä josko hän saisi ne kerätä itselleen. Se ei tietenkään sovi koska me emme hyödy siitä mitenkään. Pitää hankkia raivaus saha että saa puskat maantasalle ettei pääse enää pas kasu tut kerjuulle.
Mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu joka luulee että hän on tehnyt meille jotakin niin hyvää että olisi ansainnut itselleen ne marjat. Tämä kertoo mielestäni siitä että köyhät on asetettu suomessa kruunun jalokiven asemaan ja heitä pitää hyysätä.

Kommentit (19)

1/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaisen ihmen päässä liikkuu

Vierailija
2/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse marjoista välitä, olisit antanut naapurin kerätä. Hinnan olisitte voineet määritellä yhdessä. Ei hän välttämättä niitä ilmaiseksi olisi keräämään tullut,

Minun naapurillani on useampi marjapensas ja minä saan kerätä marjat. Raha ei vaihdu, mutta leikkaan kesällä nurmikkonsa muutaman kerran ja talvella autan lumitöissä. Tulee itsellekin hyötyliikuntaa. Vien hälle myös sieniä, joita tulee marjareissuilta löydettyä ja joista en itse välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keraatteko itse ne marjat?

Ma olen sanonut naapureille ja ystaville etta mun paarynapuista saa kerata mielin maarin paarynoita. En itse niita keraa ja niita tulee sadosta riippuen jopa useita satoja kerralla. Parempi antaa ilmaiseksi pois niita haluaville kuin antaa madata maahan. 

Vierailija
4/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jos marjat jää itseltäsi keräämättä, eikö olisi kiva ilahduttaa niillä jotakuta toista (tulotasoista riippumatta)? Vieläpä, ettei sinun itse tarvitsisi noita kerätä naapurille, vaan naapuri itse kyykkinyt helteessä muutaman tunnin. Mieluummin laitat pensaat sileiksi?

2. Oletko muillakin elämän eri osa-alueilla noin itsekäs? Ts. Täytyy aina itse saada, että voisi antaa.

Vierailija
5/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö itse kaikki marjat? Jos et niin anna ihmeessä poimia ne koska se tekee hyvää pensaille.  Räkätitkään ei rieku pihassa kun niille ei ole syötävää. 

Vierailija
6/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on muuten päässä jotain vikaa. Harvinaisen epämiellyttävä ja kylmä ihminen.

7/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et itse marjoista välitä, olisit antanut naapurin kerätä. Hinnan olisitte voineet määritellä yhdessä. Ei hän välttämättä niitä ilmaiseksi olisi keräämään tullut,

Minun naapurillani on useampi marjapensas ja minä saan kerätä marjat. Raha ei vaihdu, mutta leikkaan kesällä nurmikkonsa muutaman kerran ja talvella autan lumitöissä. Tulee itsellekin hyötyliikuntaa. Vien hälle myös sieniä, joita tulee marjareissuilta löydettyä ja joista en itse välitä.

Me emme halua nataa ilmaiseksi emmekä maksua vastaan marjoja kenellekkään. 

Vierailija
8/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo, joka on ennenkin russuttanut siitä, kuinka heille ollaan kateellisia.

Seuraava.

Vierailija
9/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä oikea Silppu? Yleensä se on pikkuisen positiivisempi kirjoituksissaan. Onkohan tunnus kaapattu tai jotain?

10/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Keraatteko itse ne marjat?

Ma olen sanonut naapureille ja ystaville etta mun paarynapuista saa kerata mielin maarin paarynoita. En itse niita keraa ja niita tulee sadosta riippuen jopa useita satoja kerralla. Parempi antaa ilmaiseksi pois niita haluaville kuin antaa madata maahan. 

Emme kerää marjoja. 

11/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Jos marjat jää itseltäsi keräämättä, eikö olisi kiva ilahduttaa niillä jotakuta toista (tulotasoista riippumatta)? Vieläpä, ettei sinun itse tarvitsisi noita kerätä naapurille, vaan naapuri itse kyykkinyt helteessä muutaman tunnin. Mieluummin laitat pensaat sileiksi?

2. Oletko muillakin elämän eri osa-alueilla noin itsekäs? Ts. Täytyy aina itse saada, että voisi antaa.

Miksi minä ilahduttaisin jotakin kun minua ei ole kukaan koskaan ilahduttanut. 

12/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö itse kaikki marjat? Jos et niin anna ihmeessä poimia ne koska se tekee hyvää pensaille.  Räkätitkään ei rieku pihassa kun niille ei ole syötävää. 

Emme kerä ensimmäistäkään marjaa ja pensaiden hyvinvointi ei kiinnosta. 

Vierailija
13/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko tälle, hakee vain huomiota. Sitä se negatiivinenkin on. Nää tarinat ei ansaitse kuin: seuraava.

Vierailija
14/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä voikin sitten ihan itse omassa pikku päässään miettiä miksi sua ei ole kukaan koskaan ilahduttanut. Sinussahan ei tietysti mitään vikaa ole?

Vierailija
15/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä olla köyhä surkimus, kun ei olla varaa puutarhuriin. Oikea rikas ei ala itse riehua raivaussaha kanssa eikä soita suuta pihamaalla naapurin kanssa.

Svenska talande bättre frun

16/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on muuten päässä jotain vikaa. Harvinaisen epämiellyttävä ja kylmä ihminen.

Päässäni ei ole vikaa mutta en sairasta myöskään rakkautta tai empatiaa. 

Kohtelen muita kutne he koshtelevat minua. 

Vierailija
17/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me emme halua nataa ilmaiseksi emmekä maksua vastaan marjoja kenellekkään. 

Ai onks Nata teidän naapuri?

18/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä voikin sitten ihan itse omassa pikku päässään miettiä miksi sua ei ole kukaan koskaan ilahduttanut. Sinussahan ei tietysti mitään vikaa ole?

Minä en käy naapuristossa kerjuulla. Olen aina ollut kunnollinen ja ahkera. Silti minua ei ole kukaan ilahduttanut koskaan joten miksi minun pitäisi ilahduttaa muita.  

19/19 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan kaikkille selväksi että muilta ei kerjätä ellei ole tehnyt näille ensiksi jotain hyvää 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan