Miten minun nyt sitten pitäisi suhtautua naisiin kun olen viimeiset 20 vuotta yleensä saanut niiltä vain juoruilua, tylyttelyä ja törkeää kohtelua?
Selvää että olen luovuttanut pariutumisen kanssa jo kauan sitten.
Kommentit (12)
Öö, suhtaudu naisiin ihmisinä äläkä kävelevinä reikinä?
Suhtaudu samalla toiveikkuudella kuin tähänkin asti. Positiivinen elämänasenne tuottaa tulosta :)
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudu samalla toiveikkuudella kuin tähänkin asti. Positiivinen elämänasenne tuottaa tulosta :)
Ei tuota. Valitettavasti.
Ihan normaalisti. Itsekään en (naisena) ole ollut koskaan vastakkaisen sukupuolen suosiossa koska en ole kaunis ja olen vähän omituinen nörttikin vielä. Ei mulle paria koskaan löytynyt ja on varsinkin juovuksissa olevat miehet tylyttäneet päin näköäkin aika rumasti, esim. ilmoittaneet että vaikka olisin viimeinen nainen maailmassa niin minua ei p*nisi. Minä vaan sitten jätin ravintelit ja nuorten ihmiten menot väliin, kun ei niissä minulle ollut muuta kuin pilkkaa ja yksinäisyyttä. Löysin muuta sisältöä elämääni. En ole miehiin mitenkään katkeroitunut ja pyrin olemaan kaikille ihmisille sukupuolesta riippumatta ystävällinen.
Ongelma on se, että ilmeisesti sun mielestä naisiin pitää suhtautua jotenkin eri tavalla kuin miehiin.
Miten sä suhtaudut miehiin, työkavereihin taiperheenjäseniin?
Jos elämässään tapaa pelkkiä kusipäitä, voi alkaa pohtia, onko ongelma sittenkin itsessä.
Ongelmasi on että laitat naiset jalustelle. Naiset karttaa tällläisiä miehiä. Me olemme ihan tavallisia ihmisiä, siis me naiset, mutta pidät meitä prinsessoina joiden pierut haisee kukille. Naiset ei pidä miehistä jotka laittaa he alustalle. Naiset haluavat miehen joka on korkeammalla heitä, ei alempana.
Olen naispuolinen versio. Olen valinnut miesten välttelyn, ja se onkin onneksi helppoa kun miehet eivät halua olla missään tekemisissä.
Minkä ikäinen olet? Ilmeisesti 38-vuotias tai vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35
Eli naiset ovat alkaneet tylyttämään sinua, kun olet ollut 15-vuotias lapsi. Nyt minua kiinnostaa, miksi aikuiset naiset ovat toimineet noin. Tiedätkö itse syytä? Kai nyt muistat itsekin, että alle 18-vuotiaat eivät ole aikuisia.
Kohtele yksilöinä.