Voin jättää kutsumatta
perheenjäsenen puolisoa syntymäpäivilleni? Meillä ei ole mitään yhteistä ja hän on aikaisemmin sanonut joitain aika tökeröitä kommentteja, joista olen mieleni pahoittanut. Toisin sanoen voinko hyvällä omalla tunnolla jättää kutsumatta henkilön josta en pidä, vaikka onkin perheenjäsenen puoliso?
Kommentit (6)
Et voi. Älä kutsu kumpaakaan, parempi niin.
Jos haluat vaikeuttaa välejäsi perheenjäseneesi ja nostattaa riitaa, niin siitä vaan. Kaikkea voi keksiä ja olla yhtä tyhmä, mutta mieti haluatko siitä tyypistä lisävaivaa elämääsi? JOutua yhä enemmän ongelmiin hänen kanssaan ja keskittää sitten ajatuksesi häneen joka sukutapaamisessa? Jos tyyppi ärsyttää sinua, niin opettele sanomaan hänelle että tuo mielipiteesi tuntuu minusta törkeältä ja loukkaa. KUn menet suoraan asiaan on hänellä paljon vaikeampaa sinun kanssasi kuin mitä sinulla hänen kanssaan.
Koen että tämä henkilö pilaa ainakin minun juhlahenkeni kokonaan, ei yhtään hyvää sanaa kuule hänen suustaan ainakaan meillä ollessaan, vaan pelkkää arvostelua. Tiedän että hänellä on ongelmia itsellään itsetunnon kanssa, mutta inhottaa kun hän purkaa niitä minuun meillä ollessaan. Huoh, on tämä hankalaa. Olen sanonut hänelle kyllä asiasta, mutta ei ole tepsinyt, enkä edes enää halua hänen kanssaan asiasta keskustella
Et tietenkään kutsu häntä omille syntymäpäivillesi! Mutta varaudu siihen, että se sukulaisesikaan ei tule.
Niin, täytynee varautua siihen että sukulaisenikaan ei tule. En ymmärrä miksi täytyy omia patoumiaan minuun purkaa, eikä me edes tunneta kovin hyvin, ei olla läheisiä edes! Niin en ymmärrä miten kehtaa. Kyllästyttää olla hänen sylkykuppinsa. Huoh
Siis *Voinko....