Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvon työnantajat! Minua ei kiinnosta työelämässä kilpailla toisia rivityöntekijöitä vastaan, vaan sinua, työnantajaa vastaan!

Vierailija
22.07.2019 |

Kun te olette joskus aikananne työhaastattelussa kysyneet, että millaisia tavoitteita sinulla on työelämässä X vuoden päähän, niin enhän minä ole sitä silloin ääneen sanonut, mutta jos kyseessä on hyvä ja menestyvä yritys, niin salainen tavoitteeni on silloin päästä ihan ylimmäksi johtajaksi asti, firman nokkimisjärjestyksessä ykköseksi! Katsokaas kun ei minua kiinnosta kilpailla missään rivityöntekijöiden sarjassa. Minä sytyn ja olen aina syttynyt siitä, että saan kilpailla korkeimpien johtajien kanssa.

Olettekos te työnantajat koskaan ajatelleet tätä vaihtoehtoa, että osalle työntekijöistä ei riitä se, että haluavat edetä urallaan kenties johonkin vähän suurempaan palkankorotukseen asti, vaan osa haluaa haastaa teidät kisaan teidän paikastanne? Ja miten te ajattelitte asemaanne puolustaa, jos joku työntekijä haastaa teidät?

Eikä tämä ole mielestäni missään mielessä tuomittavaa toimintaa, kunhan mitään lakia ei rikota. Katsokaas kun läpi historian sekä ihmisillä että lukemattomilla eläinlajeilla aina on löytynyt laumasta niitä yksilöitä, jotka yrittävät tavoitella lauman johtajan asemaa ja haastavat johtajan kilpailuun lauman herruudesta. Mielestäni jokaisen johtajan tulee ymmärtää ja hyväksyä, että johtajan asemaan kuuluu myös mahdolliset haasteet heidän paikastaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hakea töihin kun niihin ei kuitenkaan pääse? Jos ihmeen säkällä pääseekin niin palkka on huono ja rahojaan ei saa käyttää miten itse haluaa. Esim. ganjaa ei saisi ostaa ja käyttää edes lomalla. Haistaka työnantajat huilu ja pitäkää tunkkinne.

Kato, palstanisti heräs jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla