Kun te tulitte sieltä matkalta, Oliko ihanaa, vai väsyttikö? Ihanaa olla kotona?
Aina kun minä tulen purjehtimasta, niin mietin. Voi kun olisi ollut muutama viikko enempikin lomaa.
Sinccis
(mutta olen kokoneut noita lentolomiakin, aina väsyneenä takaisin)
Kommentit (6)
Matkailu on rasittavaa, kyllä siitä toipumiseen tarvitaan lomaa... Ja aina on ollut ihanaa tulla kotiin vaikka olisi miten mukava reissu ollut.
Vierailija kirjoitti:
Matkailu on rasittavaa, kyllä siitä toipumiseen tarvitaan lomaa... Ja aina on ollut ihanaa tulla kotiin vaikka olisi miten mukava reissu ollut.
No, tää oli se pointti mitä mä tarkoitin.
Ehkä sen ei ole pakko olla niin ..
Sinccis
Kun lomakin alkaa tuntua rasitteelta, niin mikä _loma_ se on ?
Sinccis
Aina ärsyttänyt tulla takas lomalta , mitä iloa olla kotona muutenkaan ,harmaata arkea.
No kerran piti mennä katkolle 4kk thaimaan reissun jälkeen, sillon ehkä oli ihan hyvä palata jo suomeen.
Olimme pari viikkoa reissussa perheen kanssa ja oli aivan ihanaa tulla kotiin. Kotona on rauhallista, kaunista ja tilaa. Täällä on kaikki ikiomat tavarat, omat sängyt, oma tuoksu, maailman paras sauna, oma rauha ja äänimaailma. Pihalla kasvit olivat kasvaneet ja marjat kypsyneet.
Kolmen teinin kanssa lomailu on kyllä suurimmaksi osaksi ihan hyvää, mutta kyllä siinä hermojakin kiristeli välillä kaikilla. Olimme alunperin ajatelleet, että olisimme tehneet viime viikolla parin yön reissun Tallinnaan, mutta minua ei napannut ollenkaan lähteä kotoa pois.
Tänään aloitin työt ja lähdin töihin iloisesti rallatellen. Ihanaa kun arki alkaa taas ja teineilläkin alkaa parin viikon päästä koulu!!
Tää on niin totta! Olen kyllä aina väsynyt lomilta palatessa.
Mistä päin olet Sinccis?
Maija