Sofian Nikolta takavarikoitiin 65 kiloa huumeita
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006180893.html Ja Sofia jonka avopuoliso Niko oli, ei tiedä vai näin käsittämättlmistä huumemääristä?? Toinen mikä pisti silmään, Sofiaa epäillään rahanpesusta jo ajalta ennen Nikoa. Nehän on max 1 v olleet yhdessä mutta Sofian rahanpesuepäily v 2018 alkupuolelta jo.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
65 kiloa (!!!) ja Sofia ihan tosissaan väittää että mistään ei mitään tiennyt? Ei, en usko. Toivottavasti saa myös osansa kunnolla.
Katsopa joskus national geographya temppareitten sijaan, niin tiedät miten massiivisia määriä huumeita saadaan piilotettua ovelasti lähes mihin tahansa. Ei niitä kerrota kenellekään. Enkä minä ainakaan tiedä yhtään mitä kaikkea puoliso ostelee ja myy. Tiedättekö te? Just sanoi tilanneensa auton osia. Siihen mun on luottaminen, en minä niitä lähetyksiä pengo.
Ja ymmärtäisin, jos kyseessä olis joku Tavis-Taavi jolla yhtäkkiä tulot pomppais pilviin mut on kyse rikkaan suvun jälkeläisestä, jolla on liiketoimintaa jos jonkinlaista.
Ymmärrän, ettei tää Sohvi ole suosiossa ja siksi kaikkien silmissä varma syyllinen. Olishan se kurjaa, jos oliskin syytön. ikävä pilata vahingoniloanne, sillä muistutuksella, että Suomessa tutkintavankeudessa istuu vuosittain satoja, 500 ylen jutun mukaan. Yleltä löytyy juttua tarkemmin. Suurin osa on ollut vain väärässä seurassa tai väärässä paikassa väärään aikaan.
Jotenkin vaikuttaisi sellaiselta pariskunnalta, ettei tämä mies harrastele autorämppien tuunaamista tai puutöitä eikä hänellä olisi mitään kotiverstasta, jonne niitä romujaan säilöö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea ja menestystä neidille uuden elättäjän etsintään tämän jälkeen :D
No eipä se muita kuin luusereita ole saanut tähänkään saakka...
-joku ulosotossa oleva miesstrippari (lol, tienaa varmaan tosi hyvin :D
-tyhmä rikollinen joka pitää kotonaan kamaa 65kg
Luulisi tuossa tuntevan itsensä hiukan pösilöksi kanssa. Kaikki se vaiva mitä tuokin ulkonäkönsä ja miestenjahtaamisen eteen on tehnyt ja tuossa on sitten tosiaan se saalis.
Joku muu menee sattumalta kauppaan hakemaan lauantaimässyä ja kohta löytää itsensä jostain monaconprinssin linnasta. No okei, ehkä tämä on hiukan liioittelua, mutta siis parempaan miessaaliseen pystyy halutessaan ihan norminainenkin.
Kaverini äiti tutustui jenkkimiljonääriin ulkoiluttaessaan koiraansa huonomaineiseen kaupunginosan puistossa. Ovat vieläkin naimisissa. Ihan Suomen talvessa toppatakkisillaan ja pipo päässä tutustui. Ilman Lumenea ja saunaa 100% luomunainen varttuneessa iässä.
Pitääköhän Söhvin palata Dubaihin syömää kun pääsee vankilasta?
Sairasta kirjoitti:
Tolkuttoman suuri määrä... eikö se muutama kilo kokaiinia ja heroiinia ym ensin löytynyt kotietsinnässä Hesasta? Onko tää 65 kiloa löytynyt Nikon Espanjan asunnolta? Sofia on täysin rikollisen kanssa joka lienee rikollisjärjestön jopa mafian jäsen????
luulen että tämä 65kg on arvio koko diilausajalta?
Mä en HS jutusta saa kanssa selvää mitä tarkoittaa. 65 kg huumeita. Löytyikö vai onko myynyt tuon 65 kiloa tänä aikana eli v 2017 eteenpäin? Sama se, oli miten oli,65 kiloa joka tapauksessa mikä on järkky määrä....
onko Suomen isoin kokaiinierä historiassa? Yleensähän kokaiini arvioidaan grammatasolla, joten 65kg on jo aika hullu määrä.
Vierailija kirjoitti:
Äo ratkasee muru kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tuosta jo kakkua?
Sofialla on #PussyPass, joten hän ei saa yhtikäs mitään. Luontaisesti.
No ei kukaan ole kuvitellutkaan, että tämän päivän Suomessa kaunis nainen pystyisi saamaan minkäännäköistä tuomiota, tekipä mitä hyvänsä.
#PussyPass on todellinen ilmiö jo yleisesti maailmallakin. Suomessa vielä enemmän. Kyllähän ne silittelee päätä, että soo soo, mutta siihen se jää.
Naisten etuoikeus, huom kauniin naisen etuoikeus tarkemmin.
Alennusta valitettavasti varmaan tulee mutta koko tuomiota ei voi pyyhkiä pois. Toivottavasti siellä olis myös fiksuja naisia käräjiä istumassa, sillä nää Perovuot kumppaneineen antaa kyllä anteeksi sellaistakin mitä ei pitäisi. Siis myös syyttäjät ja tuomarit jos miehiä ovat, näin se vaan tahtoo mennä.
Tässä muuten yksi nopsaan löytyny tutkimus eroista tuomioissa sukupuolesta riippuen
https://www.law.umich.edu/newsandinfo/features/Pages/starr_gender_dispa…
Jenkkitutkimus mutta pätee muuallakin. Onhan tuo tosi väärin. Ja itsekin olen siis nainen eli kyse on puhtaasti _oikeudesta ja oikeudenmukaisuudesta_, ei nais- tai miesvihasta.
Vauvan kansankynttilä vauhdissa linkkeineen. Fakta asuu tietokoneessani, ni. Mitä nyt yhtä uutista osaa lukea... missä sanottiin, että Nikolta on takavarikoitu 65 kg aineita? Oliko se se sun päässä kuuluva ääni? Puhuuko Jumalaa?
Ai palstan idari terve 😊 missä mä puhuin Nikosta mitään? Taitaa olla ihan omat harhat joita nyt projisoit. Tsemppiä... 😁
Oliko ajatus et jatkan kirjoittelua kanssasi? Ei, kyllä saa ihan itse jatkaa. Voi sen kesäviikonlopun noinkin käyttää ku sinä. Leikkiä sisäpiiriä, poliisin tietolähdettä, ulista, olla ämerikan serkku tuhansia tuhansia viestejä vai mitä ylläpito?
Jatka sinä FAKTOJEN syväanalyysiä netissä. Lupaan palata, ettei ihan yksikseen tarvi leikkiä.
Ja sä luulet olevas mikä? Siis muu kuin pipipää runkkari tietty. Joo pientä kivaa kesäviihdettä ja älyllistä haastetta, ei muuta. Ja missä mä olen sanonut minkään olevan faktaa? Niinpä. Ja tuhansia viestejä? I don't think so, älä siis turhaan sinäkään. Mut hei hups kello onkin kahdeksan eikös se olekin kohta sopivasti iltapillerin aika eli mä päästän sut. Niin ja löysää vähän ja jätä haukkuminen koirille ok?
Vierailija kirjoitti:
onko Suomen isoin kokaiinierä historiassa? Yleensähän kokaiini arvioidaan grammatasolla, joten 65kg on jo aika hullu määrä.
Missä näin uutisoitu? Vauvalla moden toimesta😂
Hesari Nikosta:" Oikeus perusti ratkaisunsa takavarikon määrästä muun muassa 65 kilon huumetakavarikkoon, huumetakavarikon epäillystä suhteesta kokonaismäärään ja tämän tuottamaan rikoshyötyyn. " ELI ON SIIS OTETTU 65 KG HUUMEITA TAKAVARIKKOON.
Rikolliset kertovat tyttöystävilleen rikollisista touhuistaan. Fakta. Pakko koska ympärillä pyörii kaikenlaista tyyppiä ja tiettyjä asioita on varottava. Tyttöystävälle tehdään yleensä myös "testi"ja tehdään selväksi että henki ei ole minkään arvoinen ja jengi ja rahat on aina ensisijaisesti tärkeitä, naisen asema on nolla. Ja naisen tehtävä on todellakin olla siinä mukana. Ja yleensä tehdä ne hommat joihin tarvitaan "viatonta naamaa" Esim. just aseiden ja huumeiden hallussapito tietyissä olosuhteissa kuten yökerhoissa jne. siltä varalta että poliisi tulee vastaan jos joku on vaikka soittanut poliisit paikalle nähdessään kamanvaihtoa tms. Ja maksuja on varmasti laitettu Sofian fit-yhtiön kautta. Toisinsanoen kamanostaja/ velkainen on pistänyt rahat bad bossin ohjeiden mukaan Sofian firman tilille ja Sofia on sitten antanut rahat miehelleen. Tämä on modernia rahanpesua internetin aikakaudella. Sofia on sitten saanut lahjoja ja luksusasumista itselleen mutta ei hän mikään tyttis perinteisessä mielessä ole ollut vaan bisneksissä hyväksikäytettävä nainen.
Mulla oli entisessä elämässä hetken tälläinen "boy-friend". Mun tehtävä oli olla nättinä kokoajan rinnalla ja tiukkaan paikkaan mun käsilaukkuun kätkettiin ase, rahaa tms. Ja joku joka oli velkaa bisneksistä niin sai ohjeet laittaa rahat korkoineen mun tilille. Jotka mun sitten piti antaa tietty "boy-friendille". Vastapainoksi istuskeltiin hienoissa rafloissa, ostettiin jotain kivaa ja piti olla seksikkään ja menevän näköinen pimu ja aina mukana. Harvemmin kukaan tuohon touhuun ajautuu itse tarkoituksella mutta homman nimi on selvä alusta asti. Siitä on vaikea irrottautua jos ei tee sitä heti niinkuin minä tein. Ja ei, naiset eivät tuossa porukassa ole minkään arvoisia. Se tehdään hyvin selväksi että jos porukan pettää niin henki lähtee.
Tässä sanantarkka Hesari: Helsingin käräjäoikeus on määrännyt fitnessurheilijana ja -mallina tunnetuksi tulleen Sofia Belórfin puolison Niko Ranta-ahon omaisuutta takavarikkoon neljän miljoonan euron arvosta.
Liikemiehenä tunnettu Ranta-aho vangittiin viime viikolla epäiltynä todennäköisin syin törkeästä huume- ja dopingrikoksesta ja Belórf taas tuottamuksellisesta rahanpesusta. Molemmat kiistävät syyllistyneensä rikokseen.
Oikeus perusti ratkaisunsa takavarikon määrästä muun muassa 65 kilon huumetakavarikkoon, huumetakavarikon epäillystä suhteesta kokonaismäärään ja tämän tuottamaan rikoshyötyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime tiistaina tehtiin Pälkäneenkadulla myös etsintä, että mitä sieltä löyty? Eihän noi välttämättä kotona ole olleet, vaan mopopoikien varastoimia, mutta Nikon omistuksessa.
Mitäs Minfolla meinas joku, että Sofia on vasikoinut.. siitä olisi koko juttu lähtenyt pyörimään?
Tuskin Sofia mitään on vasikoinut, miksi tuhoaisi elinkeinonsa? Joku on kateuksissaan pistäny vinkkiä poliisille, että tehkääs verotarkastus tälle pariskunnalle.
ei välttämättä suoraan viranomaisille, mutta on voinut puhua liikaa kavereille tms? Ei Sohvikaan välttämättä ole tajunnut miten iso kuvio taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Rikolliset kertovat tyttöystävilleen rikollisista touhuistaan. Fakta. Pakko koska ympärillä pyörii kaikenlaista tyyppiä ja tiettyjä asioita on varottava. Tyttöystävälle tehdään yleensä myös "testi"ja tehdään selväksi että henki ei ole minkään arvoinen ja jengi ja rahat on aina ensisijaisesti tärkeitä, naisen asema on nolla. Ja naisen tehtävä on todellakin olla siinä mukana. Ja yleensä tehdä ne hommat joihin tarvitaan "viatonta naamaa" Esim. just aseiden ja huumeiden hallussapito tietyissä olosuhteissa kuten yökerhoissa jne. siltä varalta että poliisi tulee vastaan jos joku on vaikka soittanut poliisit paikalle nähdessään kamanvaihtoa tms. Ja maksuja on varmasti laitettu Sofian fit-yhtiön kautta. Toisinsanoen kamanostaja/ velkainen on pistänyt rahat bad bossin ohjeiden mukaan Sofian firman tilille ja Sofia on sitten antanut rahat miehelleen. Tämä on modernia rahanpesua internetin aikakaudella. Sofia on sitten saanut lahjoja ja luksusasumista itselleen mutta ei hän mikään tyttis perinteisessä mielessä ole ollut vaan bisneksissä hyväksikäytettävä nainen.
Mulla oli entisessä elämässä hetken tälläinen "boy-friend". Mun tehtävä oli olla nättinä kokoajan rinnalla ja tiukkaan paikkaan mun käsilaukkuun kätkettiin ase, rahaa tms. Ja joku joka oli velkaa bisneksistä niin sai ohjeet laittaa rahat korkoineen mun tilille. Jotka mun sitten piti antaa tietty "boy-friendille". Vastapainoksi istuskeltiin hienoissa rafloissa, ostettiin jotain kivaa ja piti olla seksikkään ja menevän näköinen pimu ja aina mukana. Harvemmin kukaan tuohon touhuun ajautuu itse tarkoituksella mutta homman nimi on selvä alusta asti. Siitä on vaikea irrottautua jos ei tee sitä heti niinkuin minä tein. Ja ei, naiset eivät tuossa porukassa ole minkään arvoisia. Se tehdään hyvin selväksi että jos porukan pettää niin henki lähtee.
Sitten ylläpidon uli mies heräsi ja alkoi katsoa uutta leffaa ”elämästä”!
Onko ämerikan serkku linjoilla! Kerro meille miten maailma makaa1!11!!
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin meininki siellä hierarkian alimmalla tasolla mutta Niko ei ollut mikään perusvälittäjä vaan siellä yläpäässä. Samoin Sofia.
Vierailija kirjoitti:
Pitääköhän Söhvin palata Dubaihin syömää kun pääsee vankilasta?
Hummusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime tiistaina tehtiin Pälkäneenkadulla myös etsintä, että mitä sieltä löyty? Eihän noi välttämättä kotona ole olleet, vaan mopopoikien varastoimia, mutta Nikon omistuksessa.
Mitäs Minfolla meinas joku, että Sofia on vasikoinut.. siitä olisi koko juttu lähtenyt pyörimään?
Tuskin Sofia mitään on vasikoinut, miksi tuhoaisi elinkeinonsa? Joku on kateuksissaan pistäny vinkkiä poliisille, että tehkääs verotarkastus tälle pariskunnalle.
ei välttämättä suoraan viranomaisille, mutta on voinut puhua liikaa kavereille tms? Ei Sohvikaan välttämättä ole tajunnut miten iso kuvio taustalla.
Voihan sitä järjestää liian messevät tarjoilut vieraille vahingossa? Joku vetää joskus oikean ohtopäätöksen sattumalta.
Eikös rikolliset viihdy hyvin Epsanjan Aurinkorannikolla,kun siitä on kivenheitto Afrikan Marokkoon? Marokosta muulit kuljettavat huumeet Aurinkorannikolle minimaalista korvausta vastaan. Marokosta huumeita kai saa myös edullisesti ja myydään huimilla voitoilla Epsanjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tuosta jo kakkua?
Sofialla on #PussyPass, joten hän ei saa yhtikäs mitään. Luontaisesti.
No ei kukaan ole kuvitellutkaan, että tämän päivän Suomessa kaunis nainen pystyisi saamaan minkäännäköistä tuomiota, tekipä mitä hyvänsä.
#PussyPass on todellinen ilmiö jo yleisesti maailmallakin. Suomessa vielä enemmän. Kyllähän ne silittelee päätä, että soo soo, mutta siihen se jää.
Naisten etuoikeus, huom kauniin naisen etuoikeus tarkemmin.
Alennusta valitettavasti varmaan tulee mutta koko tuomiota ei voi pyyhkiä pois. Toivottavasti siellä olis myös fiksuja naisia käräjiä istumassa, sillä nää Perovuot kumppaneineen antaa kyllä anteeksi sellaistakin mitä ei pitäisi. Siis myös syyttäjät ja tuomarit jos miehiä ovat, näin se vaan tahtoo mennä.
Tässä muuten yksi nopsaan löytyny tutkimus eroista tuomioissa sukupuolesta riippuen
https://www.law.umich.edu/newsandinfo/features/Pages/starr_gender_dispa…
Jenkkitutkimus mutta pätee muuallakin. Onhan tuo tosi väärin. Ja itsekin olen siis nainen eli kyse on puhtaasti _oikeudesta ja oikeudenmukaisuudesta_, ei nais- tai miesvihasta.
kai kaikki nyt käsittää että Sohvi ja mies on ihan eri rikoksista epäiltyinä? Sohvin rikoksesta voi saada max. 2v vankeutta, Nikon kohdalla max. 10 (paitsi todennäköisesti enemmän jos ja kun useampia huumausainerikoksia tulee tuomittavaksi kerralla).
Oliko ajatus et jatkan kirjoittelua kanssasi? Ei, kyllä saa ihan itse jatkaa. Voi sen kesäviikonlopun noinkin käyttää ku sinä. Leikkiä sisäpiiriä, poliisin tietolähdettä, ulista, olla ämerikan serkku tuhansia tuhansia viestejä vai mitä ylläpito?
Jatka sinä FAKTOJEN syväanalyysiä netissä. Lupaan palata, ettei ihan yksikseen tarvi leikkiä.