Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksin asuva, mitä ruokaa syöt päivälliseksi?

Vierailija
22.07.2019 |

Aina ei jaksaisi nähdä vaivaa ruuan laitossa, ja olenkin viimeaikoina syönyt liikaa ranskiksia, nugetteja, kanansiipiä, pakastepatonkeja, panineja, pakastepizzoja ja valmissalaatteja päivälliseksi. Kaipaisin ideoita. Kovin isoa pakastinta minulla ei ole, mihin mahtuisi paljon tähteitä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskellä kesää tietysti tuoreita vihanneksia ja marjoja sellaisenaan tai jollain tapaa valmistettuina. Kaikilla aterioilla runsaasti. On niiden sesonki.

Marjat tuppaa oleen aika tyyriitä niin ei viitsi kuin viikonloppuna rasian mansikoita syödä

Vierailija
22/28 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin puuroa granaattiomenansiemenillä höystettynä. Puuron lisäksi yleisiin päivällisruokiini kuuluu leipä erilaisin päällisin sekä munakas kasviksilla. Pidän kokkaamisesta mutta pelkästään itselleni viitsin vain harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin lohikeittoa lounaaksi (klo 13 maissa) ja kuuden tietämillä söin kreikkalaisen salaatin. Huomen lounaaksi sitä samaa keittoa ja ilemmalla en vielä tiedä mitä.....

Vierailija
24/28 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole terveysfriikki enkä aina syö erityisen terveellisesti, mutten ymmärrä, miksi valmisruokiesi valikoima on noin rajoittunut (ja suolainen ja rasvainen) kuten ranskalaiset, kananugetit tai pizza.

Mikroaterioina on mm. spagettia tai riisiä ja kanakastiketta (en nyt muista tarkempia nimiä, mutta eri valmistajilla on vaikka mitä) tai porkkana-/pinaattilettuja. Mielestäni monet valmiit mikroateriat ovat huomattavasti parempia vaihtoehtoja kuin luettelemasi. 

Vierailija
25/28 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on reseptejä pullollaan sieltä vaan etsimään itselle mieluista. 

Vierailija
26/28 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään minulla oli päivälliseksi lämmin lohi-katkarapusalaatti.

Vierailija
27/28 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen ison satsin jotain ruokaa, esim makaronilaatikkoa, ja syön sitten sitä seuraavat pari päivää. Ei tarvitse joka päivä kokata ja silti syö hyvin.

Tässä on kyllä perinteinen vakiovastaus, jo vuodelta kivi ja kirves :D

Eihän nyt kukaan makaronilaatikkoa koskaan teekään pientä annosta, kuten ei muitakaan laatikoita tai keittoja. Olis muuten hupaisaa, jos joku tekisikin makaronilaatikon ns kerta-annoksena.

Mä teen kotona ruokaa itselleni vain pari kertaa kuukaudessa, elän enimmäkseen ns välipaloilla kotosalla, eli leipää, hedelmiä. Kahta lämmintä ruokaa en syö kuin pari kertaa vuodessa.

Vierailija
28/28 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tuossa kasslerpihviä kermaisella savuolut-sinappikastikkeella, (itse tehtyjä) röstiperunoita, ratatouillea ja marinoitua kesäkurpitsaa. Jälkkäriksi kahvia ja calvadosta.

.

M 45