Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain ilmoituksen tupakoinnista

Vierailija
22.07.2019 |

Ilmoittajan haistanut tupakkaa ja ainoastaan yhden parvekkeen ovi oli ollut auki. Lähetänkö ensimmäisen varoituksen? Terv. aloitteleva isännöitsijä

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan joku siellä parvekkeella tupakoida, vaikka parvekkeen ovi olisi kiinni. Rauhoitu nyt. Onko teillä parveketupakointi kielletty?

Vierailija
2/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan joku siellä parvekkeella tupakoida, vaikka parvekkeen ovi olisi kiinni. Rauhoitu nyt. Onko teillä parveketupakointi kielletty?

Ei ole. Ehkä jotkut noudattavat orjallisesti liki neljäkymmentä vuotta vanhaa pykälää, en tiedä. ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kyllä ammattitaidoton isännöitsijä, jos av:lla on kyselemässä toimintaohjeita.

Vierailija
4/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla kyllä ammattitaidoton isännöitsijä, jos av:lla on kyselemässä toimintaohjeita.

Kyseleehän täällä aloittelevat hoitajat lääkeannostuksiakin, mielestäni isännöitsijän kysymys nyt on pientä siihen verrattuna. 

Vierailija
5/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ilmoituksen kahdesta karhusta. Soitanko hätäkeskukseen? Terv. toinen aloitteleva isännöitsijä 

Vierailija
6/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain ilmoituksen kahdesta karhusta. Soitanko hätäkeskukseen? Terv. toinen aloitteleva isännöitsijä 

Joku otti olutta?

Vierailija
7/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku otti olutta?

Dronessa näkyy vain pää. 

Vierailija
8/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku otti olutta?

😂

Kyllä se on nyt selevä peli, otti Karhua ja poltti tupakin.

Vierailija
9/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rekan lastina oli mitä? Mun mahorkat?

Vierailija
10/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tupakointi taloyhtiössä kielletty niin sitten. Jos ei, niin et lähetä. Yksinkertaista?

Vierailija
11/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku grillaa kokonaista porsasta vartaassa parvekkeella ja parveke on tulessa, sain ilmoituksen. Mitä teen? Ai niin, kirjoittelen täällä. Terv. ajattelin aloittaa isännöinnin

12/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista kuka on asunnon omistaja ja kysy häneltä onko vuokrasopparissa mainintaa tupakoinnista.

Vierailija
13/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittajalle papatti persiiseen 

Vierailija
14/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni taloyhtiössä isännöitsijä alkaa toimimaan (jonkun tietyn asukkaan aiheuttaman häiriön) valitusasioiden suhteen vain jos samasta asiasta valittaa vähintään kaksi eri taloutta.

Vierailija
15/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni taloyhtiössä isännöitsijä alkaa toimimaan (jonkun tietyn asukkaan aiheuttaman häiriön) valitusasioiden suhteen vain jos samasta asiasta valittaa vähintään kaksi eri taloutta.

Ja aluksi isännöitsijä soittaa/ottaa yhteyttä häirikköön ja antaa vain ns. sanallisen huomautuksen. Virallinen varoitus annetaan jos häirikkö ei huomautuksen saatuaan korjaa tapojaan.

Vierailija
16/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut tapauksesta, jossa hieman mulk..a isännöitsijää oli peloteltu.

Joku asukkaista oli pukenut karvavuorihaalarin nurinpäin päälleen (ruskeaa karvaa) ja mennyt iltahämärissä möyrimään pihamaalle.

Oli tullut karhuhavainto :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi