Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vesimyrkytys- ketään kohtalotovereita

Vierailija
22.07.2019 |

Oon vuoden ravannut lääkäreissä ja luullut jo itsekkin että eka lääkäri otti mut liian tosissaan mutta nyt selvisi- vesimyrkytys ja suola-arvot aivan olemattomat. Siis oon ollut väsynyt ja voipunut ja kaikkea tutkittiin, aluksi borreoloosit, ferritiinit, kilppaarit… kaikenlaista ja voimat vaan väheni. Olin hengenvaarallisen suolaton, syön ihan normaalisti- näin jälkikäteen ajatellen ehkä viimevuosina tullut syötyä pikaruokaa ja soijakastiketta saatan helposti käyttää ruokalusikallisen ateriaan, suolanpuutteen oireita varmaan. Lääkäri huomas minulla vesipullon ja vyyhti lähti purkautumaan.
Olen aina juonut tosi paljon- karkit tai muu ei ole ongelma mutta jo lapsena join usein tolkuttomasti etenkin marjamehuja. Aikuisena juominen keskittyi veteen jota tuli litkittyä aivan liikaa, sairaalan vesipäiväkirja viikolta oli 4-7 litraa päivä. Nyt olen kolmatta päivää 1.2 litran dietiillä, jopa jääpalat lasketaan ja on näin kuuma vielä. Muita jotka kokeneet tämän janotuksen?Miten onnistuitte elämänmuutoksessa juoda noin oleellisesti vähemmän? Lääkäri sanoi että on tulevaisuudessa koko ajan laskettava ruoan ja juoman vesimäärä- mitähän tästä tulee?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla