Apteekin kasvovoiteet, mitä suosittelet?
Onko apteekin kasvovoiteissa hyviä päivä/yövoiteita? Suojakerroin olisi plussaa, ihoni hyvä, tosin kuivuuteen taipuvainen. Olen 4kymppinen ja kasvorasvakriisissä.
Kommentit (23)
Itse olen tykännyt vichystä: kesällä kevyempänä ja talvella paksumpana versiona. Alle voi laittaa seerumia jos tuntuu kaipaavan lisää kosteutta. Näiden silmänympärysvoide on myös hyvää.
Myös favora on ihan ok.
Ihan paras on Acon yövoide normaalille iholle. Nimeltään muistaakseni Aco night filling cream, löytyy normaalille ja kuivalle iholle. Tummanruskea purkki mustalla korkilla. Ihanan helposti levittyvä ja imeytyvä, aivan pienoinen tuoksu on voiteessa. Hakkaa mennen tullen Vichyn vastaavan jäykän voiteen. Ovh jotain 27e, mutta jostakin nettiapeekista ostin juuri 17e hintaan.
Bellavita. Pidin sitä ihan mummojen voiteena ja niinhän se on. Mutta nyt on sanottava, että kyllä mummot tietää!
Ceridal-öljy, a-vitamiinivoide, jos on rasvainen iho sebamed tuotesarja.
Eivät ole kovin hyviä nuo kauppojen voiteet.
Itse olen alkanut käyttää mieheni spermaa kasvovoiteena. Kasvoille levitetään illalla ja pestään aamulla pois. Nyt ihoni on kimmoisa ja rypytön.
Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi
Suosittelen kaikkiin sellaisiin "apteekin voiteisiin" joihin ei ole saanut lääkärin lähetettä suhtautumaan hyvin varauksellisesti, ne kun eivät välttämättä ole yhtään sen parempia kuin ne voiteet ja rasvat, joita voi ostaa niistä päivittäistavarakaupoista, jotka eivät toimi monopoliasemassa tai ole erityisiä kemikalio kauppoja / osastoja tavarataloissa tms.; vaan voi esimerkiksi hankkia ja ostaa vaikka Lidlistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi
Jassoo. Taidat olla varsinainen perse-eläin.
Yövoiteena mulla nyt Decubal ja päivällä Acon voide suojakertoimella. Suosin hajusteettomia, joten ostan aina apteekista tai Body Shopista hajusteetonta Aloe-sarjaa.
Tavallinen Nivea on ihan hyvää. Samaa tavaraa ne ovat erilaisissa purkeissa. Toiset vaan 50 kertaa kalliimpia
Vichy ja Cera Ved ihan asiallisia, mutta älkää ikinä milloinkaan laittako naamaan ns. Apteekin perusvoiteita. On muuten viimeistä kamaa nassussa.
eikö ne halpismerkkien voiteet yleensä voita testeissä?
Ei vain ole Heidi Klum mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Nostan.
Hattua.
Vierailija kirjoitti:
eikö ne halpismerkkien voiteet yleensä voita testeissä?
Ei vain ole Heidi Klum mainoksessa.
Heidi Klum on Lidl mainoksissa. Ei tosin voiteiden yhteydessä.
Tykkään Louis Widmerin tuotteista. Jos ne eivät olisi niin kalliita, ostaisin aina sitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vichy ja Cera Ved ihan asiallisia, mutta älkää ikinä milloinkaan laittako naamaan ns. Apteekin perusvoiteita. On muuten viimeistä kamaa nassussa.
Vichy on omalla kohdallani kauhein kokemus. Kasvoja kirveli niin paljon ja vielä seuraavinakin päivinä kasvoni olivat kipeät ja laikukkaat. Monet tuota kehuvat, joten ilmeisesti olen niitä harvoja, joille tuo ei sovi.
Apteekeista on muuten mahdollista saada testereitä voiteista. Suosittelen.
Vagi face fem on ihquu.