Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys sinkuille. Kuinka monella on rakastaja/rakastajatar, vaikka pitää itseään sinkkuna

Vierailija
22.07.2019 |

.

Kysymys sinkuille. Kuinka monella on rakastaja/rakastajatar, vaikka pitää itseään sinkkuna

Vaihtoehdot

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipano on. 

Vierailija
22/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten panokaveria pitäneet kommentoi suhdehistoriaansa tapailuvaiheessa jos löytävät jonkun sopivan kumppaniehdokkaan? Lasketaan kokonaissaldoon mikäli sitä kysytään? Suhdehistoriaa kysyttäessä vastauksena sekä seurustelu- että panosuhdesaldo eriteltynä? Vai pitääks tätäkin ymmärtää kysyä erikseen?

No ei multa ainakaan kukaan ole koskaan noin spesifioidusti kysynyt suhdehistoriaa. :D Jos on tullut puhetta edellisista parisuhteista niin olen kertonut edellisista parisuhteista, yllattaen. Eli seurustelusuhteista. 

Pelkkaa "panojen" lukumaaraa ei varmaan kukaan ole kysynyt ikina, miksi olisikaan..? 

Vakipanot on yleistyneet viime vuosina, joten jatkossa voi kysyäkin kun tää ns normalisoituu.

Hyva pointti. No, en voi siltikaan kertoa vastausta, silla en ole laskenut. Mulla on noita ollut koko sen ajan kun olen ollut seksuaalisesti aktiivinen, eli kohta 30 vuotta... 

En ma usko etta ne [vakipanot] on mitenkaan erityisesti yleistyneet viime vuosina, ehka ne vaan ovat vahemman tabu nykyaikana. ;) 

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on väärin aseteltu, koska "pitää itseään sinkkuna" antaa ymmärtää että vakipanon omaava ihminen ei olisi sinkku. Kyllä hän on. 

Vierailija
24/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Kun olin sinkku, aina oli "joku". Kuitenkin aina vaan yksi kerrallaan, ja vain jos oltiin molemminpuolisesti sovittu eksklusiivisuudesta ja kayty testeissa, mentiin pelkilla pillereilla. 

Nama oli kuitenkin enemmankin kuin pelkkia seksikumppaneita: hengailtiin yhdessa muutenkin, kaytiin festareilla, keikoilla tai leffoissa, oltiin kokonaisia viikonloppuja yhdessa. Ja oltiin hyvia ystavia. 

Eli periaatteessa kuten seurustelusuhde paitsi ettei seurusteltu :D 

Siis anteeksi nyt, mutta olen sinkku itsekin (N26) enkä kyllä ymmärrä miten tuo eroaa parisuhteesta millään lailla? Siis jos on enemmänkin kuin pelkkä seksikumppani ja viettää aikaa yhdessä romanttisessa mielessä muutenkin kuin sängyssä niin sehän on.... parisuhde?

Vierailija
25/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Kun olin sinkku, aina oli "joku". Kuitenkin aina vaan yksi kerrallaan, ja vain jos oltiin molemminpuolisesti sovittu eksklusiivisuudesta ja kayty testeissa, mentiin pelkilla pillereilla. 

Nama oli kuitenkin enemmankin kuin pelkkia seksikumppaneita: hengailtiin yhdessa muutenkin, kaytiin festareilla, keikoilla tai leffoissa, oltiin kokonaisia viikonloppuja yhdessa. Ja oltiin hyvia ystavia. 

Siis anteeksi nyt, mutta olen sinkku itsekin (N26) enkä kyllä ymmärrä miten tuo eroaa parisuhteesta millään lailla? Siis jos on enemmänkin kuin pelkkä seksikumppani ja viettää aikaa yhdessä romanttisessa mielessä muutenkin kuin sängyssä niin sehän on.... parisuhde?

Minusta edellinen taas kuulostaa seurustelusuhteelta, jossa kumpikaan ei ole varma tunteistaan toista kohtaan joko koska eivät ole sinut itsensä kanssa tai eivät nää suhteella tulevaisuutta (esim. erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat tai muu yhteensopimattomuus). Mutta eivät kylää 100 prosenttisen sinkkujakaan ole vaan kahden vaiheilla eivätkä osaa päättää. Ei kaikkea pystykään heti määrittelemään. Joku sitoutumattomien lomaromanssi/kesähellu tms..

Vierailija
26/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten panokaveria pitäneet kommentoi suhdehistoriaansa tapailuvaiheessa jos löytävät jonkun sopivan kumppaniehdokkaan? Lasketaan kokonaissaldoon mikäli sitä kysytään? Suhdehistoriaa kysyttäessä vastauksena sekä seurustelu- että panosuhdesaldo eriteltynä? Vai pitääks tätäkin ymmärtää kysyä erikseen?

No ei multa ainakaan kukaan ole koskaan noin spesifioidusti kysynyt suhdehistoriaa. :D Jos on tullut puhetta edellisista parisuhteista niin olen kertonut edellisista parisuhteista, yllattaen. Eli seurustelusuhteista. 

Pelkkaa "panojen" lukumaaraa ei varmaan kukaan ole kysynyt ikina, miksi olisikaan..? 

Vakipanot on yleistyneet viime vuosina, joten jatkossa voi kysyäkin kun tää ns normalisoituu.

Hyva pointti. No, en voi siltikaan kertoa vastausta, silla en ole laskenut. Mulla on noita ollut koko sen ajan kun olen ollut seksuaalisesti aktiivinen, eli kohta 30 vuotta... 

En ma usko etta ne [vakipanot] on mitenkaan erityisesti yleistyneet viime vuosina, ehka ne vaan ovat vahemman tabu nykyaikana. ;) 

N44

Siinä tapauksessa oma kaveri/ystäväpiiri on nuorempana ollut poikkeuksellista, täntyyppisistä jutuista kun puhuttiin aika avoimesti.

Vierailija
27/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Kuulostaa sitoutumiskammoisten, elämässä vähän hukassa olevien ihmistaimien meiningiltä. Aika säälittävää...

Vierailija
28/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ero lienee siinä ettei mukana ole tunteita. Toivon mukaan näissä molemmat tietää missä mennään, koska muuten itsensä satuttaminen on melkoinen riski. :/ eri

Vierailija
29/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin: Kyllä, olen mies.

Ns fuckbuddy jonka kanssa nussitaan aina silloin tällöin. Mikäs siinä. Eikös se ole täydellistä? 

Mutta en todellakaan pane ympäriinsä, vaan yksi ja sama neito on ollut fuckbuddyna. Minulle tällainen toimii, kunnes joskus tapaa jotain jonka kanssa haluaisi muodostaa parisuhteen.

Mikä vika tässä nussintakaverissa on? En vaan voi käsittää tällaista... 

Ei mikään, en vain varsinaisesti hae tai halua vakavaa parisuhdetta juuri nyt, eikä mielestäni minulla ole aikaa sellaisen ylläpitoon. Ehkä joskus tulevaisuudessa.

t: sama

Vierailija
30/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kyllä: 40.9%

Nainen ei: 36.3%.

Onko muka iso ero? Minusta ei, vain nelisen prosenttia eroa. Turha siis panikoitua, ei me kaikki naiset niin moraalittomia olla!

Vierailija
31/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ei ole parisuhde jos siitä ei ole sovittu.

Vierailija
32/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kyllä: 40.9%

Nainen ei: 36.3%.

Onko muka iso ero? Minusta ei, vain nelisen prosenttia eroa. Turha siis panikoitua, ei me kaikki naiset niin moraalittomia olla!

Käytännössä aikalailla 50/50

Vierailija
33/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole (olen nainen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan