Minulla oli on-off-suhde miehen kanssa
Suhteessa oli melko railakasta menoa, oli pitkälti oli seksuaalispainotteinen ja sänkyleikitkin meni sellaisiksi, että tuli mustelmia, kuristamista jne. Mies syttyy nopeasti ja on arvaamaton, eikä todellakaan ollut ihan järkevimmästä päästä, vaikka onkin hyvässä asemassa omassa työyhteisössään.
Joka tapauksessa mies haki minulle lähestymiskieltoa jostakin vimmasta viimeisimmän riidan vuoksi. Kerroin sitten oman versioni tapahtumista, mutta olen viestitellyt hänelle liikaa, riidan yhteydessä tuli sanottua asioita, joista en ollut ylpeä ja viime yhteydenotossa hän provosoi minua...
Nyt huomasin olevani raskaana, kuukautiset olivat tulleet normaalisti vähän niukempina, eikä oireita ole kamalasti ollut ennen kuin nyt eeiträin voimakasta pahoinvointia. Isäehdokas ei voi olla kukaan muu kuin tämä mies. Hän vetelee myös naruista sen verran, että varmaan onnistuu minulle tuon lähestymiskiellon saamaan. Olen yrittänyt soittaa hänelle raskaudesta, mutta ei vastaa puhelimeen ja varmaan nämäkin kohta tulkitaan häiriköinniksi häntä kohtaan...
Olen ollut yhteydessä neuvolaan ja ultra-aikaa on varattu, mutta isään en saa yhteyttä. Pitäisikö ottaa yhteyttä oikeustoimistoon vai minne, että asian saisi selvitettyä?
Kommentit (38)
Pidä huoli, että hankit raskauden jälkeen luotettavan ehkäisyn JA KÄYTÄT SITÄ.
Niin mihin sä miestä tarvitset neuvolaan ja ultraan jne, en tajua. Lisäksi vielä tuollaista arvaamatonta häntäheikkiä. Et tarvitse häntä raskauden ja synnytyksen aikana mihinkään muuhun kuin isyydentunnustukseen jos olet vailla elatusmaksuja ja annat hänelle lapseen tapaamisoikeuden. Jos nämä eivät kiinnosta (saat elarit Kelastakin), et tarvitse miestä mihinkään vaan kiellät isyyden selvityksen. That's it.
Ei tarvitse tehdä vielä mitään. Ja ei oikeastaan voikaan. Isyys pystytään selvittämään vasta syntymän jälkeen, joten odottele yhteyttä ottamatta sinne asti. Tämähän nyt varaan ei ole keino saada väkisin mies taas yhtyteen kanssasi, kun hän ei kerran itse hahluua olla kanssasi missään tekemisissä, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aivan mieheltä jonka kanssa olin samalla tavalla tekemisissä. Alkaako etunimi M kirjaimella? Kaikki niin tutun kuuloista. Toinen nainen
Joo alkaa... Onkohan pääkaupunkiseudulta ja hankkiko sinullekin lähestymiskiellon? Ap
Kyllä :( Olin myös raskaana hänelle, mutta päättyi keskenmenoon.
Minä en ymmärrä, miksi mies käyttäytyy tuolla tavalla, kun kuitenkin on ollut puhetta yhteisestä elämästä ja haluaisin selvittää välit ilman mitään turhia lähestymiskieltoja. Lapsesta en tiedä, pidänkö.. jos pidän, voiko mies esimerkiksi lähestymiskiellon perusteella saada minut näyttämään huonolta äidiltä ja vaatia yksinhuoltajuutta? Voiko lähestymiskielto vaikuttaa työasioihini? Eikö siitä tule rikosrekisteri? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aivan mieheltä jonka kanssa olin samalla tavalla tekemisissä. Alkaako etunimi M kirjaimella? Kaikki niin tutun kuuloista. Toinen nainen
Joo alkaa... Onkohan pääkaupunkiseudulta ja hankkiko sinullekin lähestymiskiellon? Ap
Kyllä :( Olin myös raskaana hänelle, mutta päättyi keskenmenoon.
Olen tosi pahoillani. Saiko hän lähestymiskiellon siis voimaan? Voihan olla sama mieskin kyseessä. Ap
Ja ihan mielenkiinnosta, että mihin aikaan teidän suhde on ollu? Meillä tätä jatkui varmaan viime keväästä/kesästä alkaen eli yli vuosi. Ap
Tässä nyt siis se oikea nimen alkukirjaimen kyselijä, ei hankkinut lähestymiskieltoa eikä ole pk-seudulta. Matkusteli työssään paljon tämä henkilö ja oli myös ilmeisen viehättynyt mm.kuristamisesta seksissä. Alkoi siis M kirjaimella etunimi. Meillä oli juttua aiemmin, alkoi loppuvuonna 2015 ja jatkui kesään 2017. Alussa ainakin katosi aina välillä. Viihtyi hyvin livechatissa hakemassa seuraa alistuvista naisista. Toinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt siis se oikea nimen alkukirjaimen kyselijä, ei hankkinut lähestymiskieltoa eikä ole pk-seudulta. Matkusteli työssään paljon tämä henkilö ja oli myös ilmeisen viehättynyt mm.kuristamisesta seksissä. Alkoi siis M kirjaimella etunimi. Meillä oli juttua aiemmin, alkoi loppuvuonna 2015 ja jatkui kesään 2017. Alussa ainakin katosi aina välillä. Viihtyi hyvin livechatissa hakemassa seuraa alistuvista naisista. Toinen nainen
Eikä varmaan ole yhteyksiä Jyväskylään? Jotenkin todella absurdi koko tilanne tämän miehen kanssa... Ap
Ei huh huh. Siis sovittu suhde vai olitteko vain panokavereita?
Vierailija kirjoitti:
Ei huh huh. Siis sovittu suhde vai olitteko vain panokavereita?
Jännäjyystärit eivät sovi tuollaista.
Hox. Tässä provossa on kyse Michael Penttilästä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ap on elossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ap on elossa?
Niin joo, ja ei kai se Michael lähestymiskieltoa tarvitse; hänellä on nyt ihan valtion puolesta henkilökuntaa huolehtimassa että saa olla rauhassa kaheleilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tämänniminen mies kyseessä, mutta kuulostaa tutulta, joku F1-ajajako? Ap