Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko sinäkin terrieri-ihmisiä?

Vierailija
22.07.2019 |

Eli tyyppejä, joiden on ai-van pakko saada asiat haluamaansa järjestykseen, periksi ei anneta senttiäkään. Yksi tällainen piti synttärit lapselleen. Ei päästy menemään, erittäin hyvästä syystä. No tämä tyyppi soitti kesken juhlan ja vaati saada sopia uuden ajankohdan. Mikään "katellaan tässä" ei käynyt, vaan piti ruveta käymään päivä päivältä kalenteria läpi. Olisipa ollut pokkaa sanoa että kiitti mutta en halua toimia vekarasi lahja- automaattinen ikinä enää.
T. Kiltti vätys joka antaa periksi

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla terrierin vastakohta :D

Jos kaverin kanssa on puhuttu että olisi kiva että hän tulisi luokseni saunomaan, ja siis hän on itse se alulle paneva osapuoli, niin kysyn tasan kerran että mikä ajankohta kävisi. Jos kaveri vastaa että ei vielä tiedä, katsellaan, niin poistan koko asian päästäni, enkä edes ajattele, saati kysele enää kertaakaan mitään, olenhan jo kerran kysynyt! Kaveri voi sitten itse kysellä perään kun tietää milloin hänelle sopii. joskus ei palata enää aiheeseen koskaan :D

Sama töissä. Teen tasan sen mitä pyydetään, ja jos jotain ei pyydetä, en sitä tee, vaikka huomaisinkin asian ihan tarpeelliseksi tehdä. olen siis työssä jossa työnantaja kertoo mitä seuraavaksi teen. Tottakai siis hasardihommat teen pyytämättäkin, mutta muuten odotan ohjeistuksen.

Olen jopa eronnut parisuhteesta, koska mies ei koskaan vastannut ehdotuksiini yhteisestä lomasta, reissusta, tai muutamasta muustakaan asiasta joista kysyin tasan yhden kerran. Syyksi hölmistyneellemiehelle sannoin että taidamme olla liian erilaisia.

Ihanaa kun nykyisessä suhteessa kommunikaatio pelaa, eikä mikään jää minun sanomisteni varaan.

Näin pitäiskin toimia, jos ei kerran saa kunnon vastausta. Turhaa stressata esim töissä työtehtävillä joita ei itselle ole osoitettu eikä pyydetty tekemään. Tekee mitä käsketään ja antaa muiden kantaa vastuun muista tekemättömistä töistä. Minä olen myös sellainen nykyään että en enää kerjää ja pyytele apua, jos ei kertakysymällä saa apua tai vastausta niin olkoon. Jos joku ei osaa päättää, antaa olla. Turha vain sitten jälkeen päin tulla itkemään  jos jää ulkopuolelle tai hommat ei ole tehty ajallaan.

Vierailija
22/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkukantainen hyeena on oikea kuvaus tähän, ei terrieri. 

Terrieri ei päästä uhristaan irti, joten mun mielestä kyllä sopii!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei terreri tyyppi ole tuollainen. Terrieri on todella kiva ja älykäs olento. Kiltteys on myös terrierin ominaisuus. Terrieri kuitenkin tarvittaessa sanoo painavan sanan. 

Räksytä terrierille, saa räksytystä takaisin.

Ole kiltti terrierille, terrierri on kiltti sinulle.

Omat kokemukset koiramaailmasta on kyllä terrierien kohdalla miinusmerkkisiä. Sori vaan, kaikki terrierifanit. Poikkeuksia ovat isot kuten airedale, niillä on sitä isojen koirien lungiutta josta itse tykkään. Sen sijaan pienet terrierit on ikäviä - juurikin periksi antamattomia, jääräpäisiä, riitelynhaluisia, räksyttäviä, näykkiviä, syöksähteleviä harminkappaleita. Voi toki olla, että nämä joita säännöllisesti lenkeillä tapaa on vain kasvatettu jotenkin väärin. En ottaisi sellaista koirakaveriksi. Niinpä en tykkää ihmisterriereistäkään, tyypin kyllä tunnistan, on noita vastaan tullut töissä ja vapaalla.

Vierailija
24/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei terreri tyyppi ole tuollainen. Terrieri on todella kiva ja älykäs olento. Kiltteys on myös terrierin ominaisuus. Terrieri kuitenkin tarvittaessa sanoo painavan sanan. 

Räksytä terrierille, saa räksytystä takaisin.

Ole kiltti terrierille, terrierri on kiltti sinulle.

Omat kokemukset koiramaailmasta on kyllä terrierien kohdalla miinusmerkkisiä. Sori vaan, kaikki terrierifanit. Poikkeuksia ovat isot kuten airedale, niillä on sitä isojen koirien lungiutta josta itse tykkään. Sen sijaan pienet terrierit on ikäviä - juurikin periksi antamattomia, jääräpäisiä, riitelynhaluisia, räksyttäviä, näykkiviä, syöksähteleviä harminkappaleita. Voi toki olla, että nämä joita säännöllisesti lenkeillä tapaa on vain kasvatettu jotenkin väärin. En ottaisi sellaista koirakaveriksi. Niinpä en tykkää ihmisterriereistäkään, tyypin kyllä tunnistan, on noita vastaan tullut töissä ja vapaalla.

Oma terrierini on laupea kiltti puuhastelija. Räsyttää vain syystä. Fiksu kuin mikä.

Kannattaa jättää siis kaikki itseään kuvaavat eläinvertaukset pois, jos ei halua luoda väärää kuvaa itsestään. Antaa muiden päättää... 

Vierailija
25/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pientä terrieritaipumusta saattaa putkahtaa itsessäni esiin, kun haluaisin että asiat ovat järjestyksessä. Vanhemmiten on onneksi tullut labbista mukaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä