Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelastusarmeijan mainos - itkettää!

Vierailija
21.07.2019 |

Se, jossa kuvataan pariskunnan yhteistä taivalta ja lopussa mummo jää istumaan pöydän ääreen yksin. Itkettää omien vanhenevien vanhempien tilanne, oma ja toisten kuolevaisuus ja ylipäänsä elämän rajallisuus...😭Pakko varmaan katsoa jotain hömppää, millä saa paettua näitä ajatuksia.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, alan itkeä joka kerta kun mummon käsi ei lopussa tavoita enää toista kättä.

Vierailija
2/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan ketuttaa nää läpinäkyvät tunteisiin vetoavat mainokset jotka käyttää hyväksi ihmisten hyvyyttä tai huonoa omatuntoa kerätäkseen rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan sama täällä... Lisäksi sain juuri vauvan ja itkettää ihan kamalasti se kohta, jossa pariskunnan lapsi keinuu keinussa ja seuraavassa hetkessä onkin jo aikuinen ja muuttaa kotoa.. Kuinka nopeasti tämä elämä eteneekään.. Apua, nyt alkoi taas itkettää! 😢

Vierailija
4/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua se ärsyttää. Liian ilmiselvää herutusta. Ja yleensä kuulun niihin helposti liikuttuviin.

Vierailija
5/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka surettaa, en silti pysty köyhänä auttamaan. Vaikka kuinka vetoaisi tunteisiin, tyhjästä on paha nyhjästä.

Ja mielestäni tuo mainos enemmänkin huutaa toista ihmistä kun rahaa.

Vierailija
6/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ruvennut ahdistamaan kuolema niin paljon, että huomaan nykyisin itsessäni taipumusta uskonnollisuuteen. Tämä on ihan uusi piirre itsessäni. Ehkä en vain kestä ajatusta siitä, että kaikki päättyisi ja mitään ei olisi tämän elämän jälkeen, mutta tämä ajatus on niin kauhistuttava etten kestä sitä. Niinpä haluan uskoa, että elämämme jatkuvat jossakin muodossa.

Vierailija
7/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Össön sössön. Yhyy. Mainos itkettää, kun mainos vetoaa tunteisiin jotta saadaan rahaa.

Aikuiset ihmiset.

Vierailija
8/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ruvennut ahdistamaan kuolema niin paljon, että huomaan nykyisin itsessäni taipumusta uskonnollisuuteen. Tämä on ihan uusi piirre itsessäni. Ehkä en vain kestä ajatusta siitä, että kaikki päättyisi ja mitään ei olisi tämän elämän jälkeen, mutta tämä ajatus on niin kauhistuttava etten kestä sitä. Niinpä haluan uskoa, että elämämme jatkuvat jossakin muodossa.

Tuo on juuri se syy, miksi uskontoja on. Pelokkaat ihmiset keksivät satuja, joihin uskomalla pelot lievenevät.

Vierailija
9/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet yksi siitä heikkojen joukosta, joka ei pysty kohtaamaan elämän tosiasioita.

Vierailija
10/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ahdistaa ja itkettää täälläkin omien vanhempien vanheneminen ja ajatus siitä, että heistä joutuu luopumaan. Isä muistisairas ja yhteistä "selväpäistä" aikaa ei enää kauaa tule olemaan.

Vierailija
11/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkiutua vittumaisiin töihin niin rupeaa aika matelemaan.

Vierailija
12/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka surettaa, en silti pysty köyhänä auttamaan. Vaikka kuinka vetoaisi tunteisiin, tyhjästä on paha nyhjästä.

Mä luulen että mainoksen tarkoitus on myös osaksi se että ihmiset havahtuisivat yksinäisyyteen.

Minä ainaki soitin heti omalle mummolleni ja juttelimme lähes tunnin. Tuli hyvä mieli. En tiedä miksi se soitto aina jää ja jää ja sitten tälläinen herättää..

Vierailija
13/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummonkin pitää vaan reippaasti lähteä seniorikerhoon ja päivätoimintaan. Ehkä uusi pappakin voisi jostain löytyä. Tai vaikka mummo!

On järkyttävää, kun on näitä pariskuntia, jotka ovat tehneet ihan kaiken koko ajan yhdessä. Ei ole tervettä semmoinen takertuminen. Vanhemmassa sukupolvessa on vielä niitäkin mummoja, jotka on ihan kaiken passanneet sille papalle. Sitten elämästä häviää kaikki kun vanha, sairas puoliso kuolee. Toinen jää yksinään märehtimään sinne kotiin ja masentuu.

Vierailija
14/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kutsuisivat tätä pelokkuudekso, toiset taas Jumalan kutsuksi. Itse jätän asian auki ja myönnän, että kyse VOI todellakin olla pelkästä keinosta kestää kestämätön ajatus kuolevaisuudesta paremmin. Mutta vaikka näin olisi, olisiko se niin kauhea asia?

Vierailija
15/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kutsuisivat tätä pelokkuudekso, toiset taas Jumalan kutsuksi. Itse jätän asian auki ja myönnän, että kyse VOI todellakin olla pelkästä keinosta kestää kestämätön ajatus kuolevaisuudesta paremmin. Mutta vaikka näin olisi, olisiko se niin kauhea asia?

Mutta miksi kuolevaisuus on sitten niin kauhea asia? Asioilla on alku ja niillä on loppu. Sinua ei ole ollut ennen alkuasi, eikä sinua tule olemaan loppusi jälkeen. Ei sen kauheampaa kuin se alkuasi edeltävä aika.

Vierailija
16/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin liikuttaa se mainos kun muistan edesmenneen rakkaan mummoni ja surettaa äidin vanheneminen.

Vierailija
17/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että mainoksen tarkoitus on myös osaksi se että ihmiset havahtuisivat yksinäisyyteen.

Minä ainaki soitin heti omalle mummolleni ja juttelimme lähes tunnin. Tuli hyvä mieli. En tiedä miksi se soitto aina jää ja jää ja sitten tälläinen herättää..

Ihana viesti, tästä tuli hyvä mieli! ❤️

Vierailija
18/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin tän mainoksen - huutoitkua😭😭😭

Vierailija
19/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla tosin se kertoo jo nyt omasta elämästäni. Olen vasta nuori nainen ja myös yksinäinen. Sukulaisiin etäiset välit ja ystäviä ei ole yhtään. Olen ollut kiusattu ja nyt en ole enää mitään sellaista pitkäaikaista ystävää saanut. Itsekin asun vielä tällä hetkellä maalla ja täällä minäkin koirani kanssa istuskelen usein ja mietin miten näin on käynyt. Ymmärrän sen, että paljon lähtee itsestä ja minulla on enemmän mahdollisuuksia kuin vanhuksella, mutta onhan tämä silti vaikea asia. Yksinäisyys sinänsä minulle tottua, kun jäin koulussakin yksin ja muut eivät tahtoneet minua porukkaan.

Vierailija
20/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi hyvilläni että olen valinnut sinkkuuden ja lapsettomuuden. Ei ole ketään jota jäisi ikävöimään, eikä ketään joka jättäisi yksin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän