Mistä naisista pitävä nainen voisi löytää naisseuraa?
Olen tajunnut, että haluan olla naisen kanssa, mutta en tiedä mistä löytyisi muita naisista pitäviä naisia. En haluaisi tinderiinkään, mutta sekö on ainoa vaihtoehto?
Kommentit (12)
Eikö homobaareissa ole enää naisten iltoja?
20-v futiskundi
Suomi24, Happy pancake? Jälkimmäistä suosittelen enemmän.
Kokeile vaan sitä Tinderiä! vaihdoin piruuttani haun naisiin ja sieltä tuli toinen toistaan fiksumpia naisia. Tosin moni pk-seudulla toiv olet sieltä.
mene katsomaan jotain naisten palloilua. esim. rugby tai rollerderby .
Mistä vaan. Viimeksi ja sen ainoan kerran mua on iskenyt nainen Mummotunnelissa (Helsinki).
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaan sitä Tinderiä! vaihdoin piruuttani haun naisiin ja sieltä tuli toinen toistaan fiksumpia naisia. Tosin moni pk-seudulla toiv olet sieltä.
En ole pk-seudulta :( Mutta juuri tuota mietin, että siellä Tinderissä voisi naiset kuitenkin olla ihan fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pk-seudulta :( Mutta juuri tuota mietin, että siellä Tinderissä voisi naiset kuitenkin olla ihan fiksuja.
Tämä oli siis ap
Jotenkin haluaisin tavata livenä ihmisen ensin, mutta kai pitää alkaa miettiä muitakin vaihtoehtoja. Tuo suomi24 on tullut katsottua ja se ei oikein vakuuta. Ap
Mene Iskuriin! Vaikka joukossa hörhöjä kuten muissakin palveluissa, niin pienellä maksulla pahimmat karsiutuvat. Itse eronneena bi-miehenä löysin sieltä tyttöilevän ukkomiehen, jonka kanssa vietämme parin kuukauden välein kiihkeän viikonlopun:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin suosittelen Tinderiä :)
Kävin vuoden ajan treffeillä ja nyt tapasin ihanan naisen, jonka toivottavasti saan pitää.
Kokemukset olivat hyviä niidenkin naisten kanssa, joiden kanssa kävin vain treffeillä. Kiinnostavia keskusteluita, ei ohareita. Sovin tapaamiset aina aika pian, kun pitkä viestittely ei ole minun juttuni.
Naisia etsiviä naisia on vähemmän kuin heteroita, moni on valmis tapaamaan kauempaakin kotoisin olevia.
Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin suosittelen Tinderiä :)
Kävin vuoden ajan treffeillä ja nyt tapasin ihanan naisen, jonka toivottavasti saan pitää.
Kokemukset olivat hyviä niidenkin naisten kanssa, joiden kanssa kävin vain treffeillä. Kiinnostavia keskusteluita, ei ohareita. Sovin tapaamiset aina aika pian, kun pitkä viestittely ei ole minun juttuni.
Naisia etsiviä naisia on vähemmän kuin heteroita, moni on valmis tapaamaan kauempaakin kotoisin olevia.
Onnea matkaan!
Kiitos kannustuksesta :) Ap
Naisten kymppi