Mitä mieltä olette siitä, että seuraatte kaverianne instassa, mutta kaveri ei seuraa sinua takaisin?
Antaako epäkohteliaan tai epäkiinnostuneen kuvan?
Kommentit (90)
Yks hailee. Ei ainakaan ole tekopyhä. Mut sullahan on täysi oikeus kuvitella kaikenlaisia skenaarioita ja loukkaantua ihan mistä sua huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Yks hailee. Ei ainakaan ole tekopyhä. Mut sullahan on täysi oikeus kuvitella kaikenlaisia skenaarioita ja loukkaantua ihan mistä sua huvittaa.
Minä en loukkaantuisi, mutta ajattelisin että hän kerää vaan seuraajia eikä ole kiinnostunut sinun elämästäsi. Eli en pitäisi kovin läheisenä tai tärkeänä kaverina.
Ajattelisin, ettei ole kovin innostunut instan käyttäjä. Siis olettaen että livenä olisi ihan kiinnostunut mun asioista, niin ei haittaisi. Osa jaksaa laittaa someen vain pikaiseen omat kuulumisensa mutta aikaa muiden seuraamiseen ei riitä. Voi olla että yksipuolisuuden vuoksi lopettaisin itsekin hänen seuraamisen instassa ja siirryttäisiin molemmat IRL-kuulumisten vaihteluun.
Selkeä osoitus siitä ettei sun elämä kiinnosta, eikä halua sua edes kaverikseen.
Jos olette joskus olleet kavereita, ette sitä enää ole edes somessa.
Minusta instagram oli hyvä osoitus siitä ketkä voi facebookissakin siirtää sinne tuttaviin joille ei näy oikein mitään. Näin en turhaan spämmää heitä päivityksilläni tai muullakaan. Lisäksi se oli osoitus siitä ettei todellakaan olla edes hyvän päivän tuttuja enää.
Ei kannata välittää, ei se niin vakavaa ole. Minusta hyvä, että selvisi
On suora osoitus siitä ettet millään tavalla kiinnosta. Ei halua nähdä sun päivityksiä, joten ei seuraa sua. Ei halua sua elämäänsä, joten torjuu sut joko jättämällä hyväksymättä seurauspyynnön tai ei seuraa takaisin.
Ei kannata välittää. Ei se vakavaa ole. Edes osa on rehellisiä.
Huolestuisin itsestäni, jos alkaisin käyttäämän instaa.
On kyllä nykynuorilla vaikeaa. Mitenköhän sitä ennen instaa tiedettiin, kuka on kaveri ja kuka ei..🤔😂
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, ettei ole kovin innostunut instan käyttäjä. Siis olettaen että livenä olisi ihan kiinnostunut mun asioista, niin ei haittaisi. Osa jaksaa laittaa someen vain pikaiseen omat kuulumisensa mutta aikaa muiden seuraamiseen ei riitä. Voi olla että yksipuolisuuden vuoksi lopettaisin itsekin hänen seuraamisen instassa ja siirryttäisiin molemmat IRL-kuulumisten vaihteluun.
Miten niin aika ei riitä? Eihän instassa seuraaminen tarkoita sitä, että olet kytiksellä siellä jatkuvasti, vaan että painat yhden ainoan kerran sitä seuraamisnappia. Miten siihen ei riitä aika? Eihän niitä toisten päivityksiä ole pakko siellä selailla.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä nykynuorilla vaikeaa. Mitenköhän sitä ennen instaa tiedettiin, kuka on kaveri ja kuka ei..🤔😂
Ajatella, että eivät enää edes hiihdä kouluun kesät talvet. Päivitetään vaan Instaa, vaikka voisi olla hiihtämässä.
Eihän nämä edes ole nuorison ongelmia, vaan keski-ikäiset rouvat pitävät lukua seuraajistaan ja tykkäyksistä ja sen sellaisista. Nuorisoa ei vähempää voisi kiinnostaa.
En oo edes kattonu ketkä mua seuraa.
Seuraan niitä, jotka tekee kiinnostavia julkaisuja, enkä vain kohteliaisuudesta jotain kaveria. Ei se silti ole merkki siitä, että jotenkin väheksyisin ko. kaveria sen enempää. Jokaisella on oikeus seurata tai olla seuraamatta, ei siitä tarvitse mitään johtopäätöksiä vetää.
Miksi seuraaminen on teille tärkeää? Mitä te saatte siitä, että joku töllää teidän päivityksiänne?
Syy miksi olen lopettanut joidenkin seuraamisen on julkaisujen laatu. Joka pv kuva omasta naamasta peilin kautta ”tänään on hyvä päivä” tms kommentin kera. Jopa useampi päivässä. En jaksa kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi seuraaminen on teille tärkeää? Mitä te saatte siitä, että joku töllää teidän päivityksiänne?
Tämä juuri! Miksi joku kuvittelee että hänen elämänsä on niin ihmeellistä että se kiinnostaa jokaista kadunkulkijaa? Jos minä joskus olisin instagramissa, en seuraisi yhtään ketään tuttaviani vaan AIHEITA jotka oikeastikin minua kiinnostavat, esim. luonto, käsityöt, kirjallisuus. Näitä tuskin on sellaisen päivityksissä jotka haluavat jokaisen tuttavansa katselevan jotain varpaat hiekassa -räpäyksiään.
En olisi mitään mieltä. En käytä Instaa, ei sen puoleen. Mutta noin yleensä, mun elämä ei riipu siitä, kuka seuraa so.essa ja tykkää julkaisuista tai mitään. Eikä mun parisuhde ole kiinni siitä, ketä mies seuraa somessa tai kenen kuvista tykkäilee.
Aikuisuus, you know.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri! Miksi joku kuvittelee että hänen elämänsä on niin ihmeellistä että se kiinnostaa jokaista kadunkulkijaa? Jos minä joskus olisin instagramissa, en seuraisi yhtään ketään tuttaviani vaan AIHEITA jotka oikeastikin minua kiinnostavat, esim. luonto, käsityöt, kirjallisuus. Näitä tuskin on sellaisen päivityksissä jotka haluavat jokaisen tuttavansa katselevan jotain varpaat hiekassa -räpäyksiään.
Eli tiedätkö jo etukäteen, mitä ne tuttavasi sinne päivittävät? Tämä ainakin minua ihmetyttää, kun itse pari viikkoa sitten liityin instagramiin ja muutamia fb-kavereita siellä aloin seuraamaan. En ole facebookiin pitkään aikaan päivittänyt yhtään mitään, joten niillä pyytämilläni kavereilla ei pitäisi olla oikein mitään ennakkokäsitystä siitä, mitä aion instassa julkaista. Silti jotkut ovat hyväksyneet seurantapyyntöni, mutta eivät ole seuranneet minua takaisin. Kyllä se aika tylyltä vaikuttaa, että kelpaa kyllä seuraajaksi, mutta sitten tehdään joku ennakko-oletus, että tuo ihminen julkaisee kuitenkin pelkkää p*skaa. Sen ymmärtäisin, jos ei hyväksyisi seuraamispyyntöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tiedätkö jo etukäteen, mitä ne tuttavasi sinne päivittävät? Tämä ainakin minua ihmetyttää, kun itse pari viikkoa sitten liityin instagramiin ja muutamia fb-kavereita siellä aloin seuraamaan. En ole facebookiin pitkään aikaan päivittänyt yhtään mitään, joten niillä pyytämilläni kavereilla ei pitäisi olla oikein mitään ennakkokäsitystä siitä, mitä aion instassa julkaista. Silti jotkut ovat hyväksyneet seurantapyyntöni, mutta eivät ole seuranneet minua takaisin. Kyllä se aika tylyltä vaikuttaa, että kelpaa kyllä seuraajaksi, mutta sitten tehdään joku ennakko-oletus, että tuo ihminen julkaisee kuitenkin pelkkää p*skaa. Sen ymmärtäisin, jos ei hyväksyisi seuraamispyyntöä.
Edelleen, seuraisin vain AIHEITA jotka minua kiinnostavat. En ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, seuraisin vain AIHEITA jotka minua kiinnostavat. En ihmisiä.
No ihmiset niistä aiheista sinne kirjoittelevat.
Antaa