HYVÄ voide halkeileville kantapäille
Vinkatkaa oikeasti hyvä voide halkeileville kantapäille, joihin ei tunnu auttavan mikään...
Kommentit (24)
Mulla sama vaiva, etenkin kesällä. Ostin kerran jalkahoitajalta sellaista pihkavoidetta, en valitettavasti muista merkin nimeä, mutta olisiko ollut saksalaista. Oli ainoa mikä todella tehosi. Pitää sitä etsiä uudelleen jostain.
Mulla joku brittiläinen cracked heel repair cream. Itsellä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama vaiva, etenkin kesällä. Ostin kerran jalkahoitajalta sellaista pihkavoidetta, en valitettavasti muista merkin nimeä, mutta olisiko ollut saksalaista. Oli ainoa mikä todella tehosi. Pitää sitä etsiä uudelleen jostain.
Löysin merkin googlaamalla: Peclavus! Oli vielä aika halpaa
Eka jalkakylpy, rapsutat kuivia kohtia irti. Sitten hyvä kuivaus. Heti perään voide. Omille koppuroille paras on locobase repair apteekista.
Täällähän olikin jo kehuttu voidetta, jota olisin itse suositellut eli Peclavuksen pihkavoide.
Terv. kosmetologi
Lidlin jalkavoide missä lukee UREA (oikeasti) on pelastanut omat jalat. Eikä maksa kuin pari euroa.
Vierailija kirjoitti:
Joku missä mieluiten ei eläinrasvaa
Eli tiikeribalsami ei käy?
Vierailija kirjoitti:
Lidlin jalkavoide missä lukee UREA (oikeasti) on pelastanut omat jalat. Eikä maksa kuin pari euroa.
UREA=kusta
Kiitos, laitoin tilaukseen tuon pihkavoiteen. Katsotaan taltuttaako se tämän elefantin jalan :-)
Olisikin pelkästään kantapää mutta kun lohkeilee varpaiden tyvestä :s
Älkää hyvät ihmiset raspatko niitä jalkoja. Kovettumat hoidetaan pelkällä pesulla, kunnon rasvalla ja vaikka yöksi puuvillasukat jalkaan niin voide imeytyy. On huolestuttavaa, jos jopa kesällä kantapäät halkeilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UREA=kusta
Kosmetiikkatuotteiden urea valmistetaan kyllä ihan synteettisesti.
Mulla ei ole ehkä pahiten halkeilevat kantapäät, mutta päivittäin joudun niitä rasvaamaan + yöksi sukat rasvan päälle. Yllätyin Rainbow:n jalkavoiteen tehosta. Samoin Orionin Carpalan on auttanut. En enää raspaa jalkoja, mutta saatan poistaa kovettuvia leikkaamalla ne pois.
Karbamidi toimii. Esim. Dermosililtä löytyy karbamidipuikko halkeileville kantapäille.
Itse kokeilin pihkavoidetta ym. Ei auttanut.
Shcollin voide halkeileville kantapäille auttoi 👍
Saako tuota pihkavoidetta apteekista?
bodyshopissa on semmoinen hampputökötti käsille,en tykännyt siitä käsivoiteena mutta hoin sitä yöksi jalkoihin ja laitoin sitte puuvillasukat päälle,oi että!
Toinen hyvä on vanha kunnon Tummeli,samoin yöksi, jalkaan sukat
Joo ja älkää raspatko,se kiihdyttää vaan sitä kovettumista.
Raspaamista monet tajuaa jo välttää, mutta myös jalkakylpy kuivattaa. Näin siitä sanoo jalkahoidon lehtori, joka on aika vasta kirjoittanut Duodecimin julkaiseman kirjan jalkahoidosta: "Jalkakylvyt kuivattavat jo muutoinkin kuivaa jalkojen ihoa ja ohut varvasvälien iho hautuu jo kymmenessä minuutissa. Kuiva iho rikkoutuu herkästi ja läpäisee mikrobeja. "
Vierailija kirjoitti:
Raspaamista monet tajuaa jo välttää, mutta myös jalkakylpy kuivattaa. Näin siitä sanoo jalkahoidon lehtori, joka on aika vasta kirjoittanut Duodecimin julkaiseman kirjan jalkahoidosta: "Jalkakylvyt kuivattavat jo muutoinkin kuivaa jalkojen ihoa ja ohut varvasvälien iho hautuu jo kymmenessä minuutissa. Kuiva iho rikkoutuu herkästi ja läpäisee mikrobeja. "
Sama näköjään käy myös uidessa. Kesä on kuitenkin niin lyhyt että käyn joka päivä ja sen vuoksi iho on riekaleilla. Pitää vain toivoa ettei saa jotain nekroottista faskiittia. Hyvä pesu jokaisen uintikerran jälkeen...
Joku missä mieluiten ei eläinrasvaa